Meer scriptieschrijvers/afstudeerders eind 2013/begin 2014?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bravour89
Berichten: 132
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:18

Ik hoop binnenkort te horen te krijgen dat ik ben afgestudeerd. Ik ben al wezen oriƫnteren op de arbeidsmarkt maar het is nu gewoon lastig. ik mag echt van geluk spreken als ik nu HBO-werk zou krijgen bij mij in de buurt in de diersector (Ik doe de studie Diermanagement). Ik kijk het nu voorlopig aan en ik probeer qua werk flexibel te zijn. Als ik te lang thuis zit zonder werk dan overweeg ik misschien om een cursus te volgen of een verkorte opleiding.


Bravour89
Berichten: 132
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:52

_Tara_ schreef:
Bravour89 schreef:
Ik hoop binnenkort te horen te krijgen dat ik ben afgestudeerd. Ik ben al wezen oriƫnteren op de arbeidsmarkt maar het is nu gewoon lastig. ik mag echt van geluk spreken als ik nu HBO-werk zou krijgen bij mij in de buurt in de diersector (Ik doe de studie Diermanagement). Ik kijk het nu voorlopig aan en ik probeer qua werk flexibel te zijn. Als ik te lang thuis zit zonder werk dan overweeg ik misschien om een cursus te volgen of een verkorte opleiding.

Mag ik vragen op wat voor sites/bedrijven jij op zoek gaat naar werk?



Van alles: normale uitzendbureaus, agrarische uitzendbureaus (Agrojobs), via sites zoals paardenwerk en FNRS waar je zelf ook vacatures kan plaatsen. Ook bekijk ik gewoon websites van bedrijven die ik interessant vindt en stuur ik open sollicitaties naar interessante bedrijven.

Bravour89
Berichten: 132
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Meer scriptieschrijvers/afstudeerders eind 2013/begin 2014?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 00:24

Probeer dan naast school ook andere dingen te plannen (sporten, werk, bij vrienden langs gaan etc.). Bij mijzelf merkte ik dat ik juist meer aan afstuderen deed met een volle agenda. Ik wacht nu al 6 weken op uitslag en in de tussentijd doe ik nu niet zoveel en dat is voor mij echt vreselijk :( .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers