Geld verdienen met enquêtes invullen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 19:30

Ik doe ook mee aan Euroclix, hier staat uitleg overenquetes doen, klikken en kopen bij Euroclix:
http://drie33.wordpress.com/2012/09/20/ ... -enquetes/

Mijn ervaring met een aantal andere is dat het helemaal niet opschiet, Euroclix is tot nu toe de enige -bij mij- samen met GFK die aardig aantikt.Er zijn trouwens ook hele korte enquetes bij. Je kunt het beste verschillende enquete-organisaties uitproberen, dan merk je vanzelf welke jou goed bevalt en aardig verdient.

stefje

Re: Geld verdienen met enquêtes invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:12

Wat ik zelf nog heb gedaan is mijn eerste betaling snel aanvragen (bij Euroclix vraag je zelf uitbetaling aan, mag je zelf weten hoe hoog je het geld laat oplopen). Dan weet je heel snel of het zuivere koffie is. Zou uitbetaling uitblijven, dan kun je hem smeren voordat je er teveel tijd in hebt gestoken voor niets. Nu laat ik het hoger oplopen, want uitbetaling ging daar netjes snel.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 17:07

liefsmarleen schreef:
waar kan je bij euroclix het makkelijkste en meeste,snelste verdienen?

Met enquetes invullen, dan moet je wel de site in de gaten blijven houden of er een nieuwe enquete aan je wordt aangeboden op basis van je profiel.
Maar je kan ook een alert instellen, bijv. deze:
http://pc-en-internet.infonu.nl/softwar ... dd-on.html

Ook met webwinkelen bij de vele aangesloten bedrijven (ook bijv. Bol.com, Hema, Zalando enz.).
En met met ingaan op acties die je toegestuurd krijgt.

Daarnaast met het lezen van de mails, maar dat levert nog het minste op. De bedoeling is natuurlijk dat je niet alleen de mail leest, maar ook ingaat op de aanbieding ;-).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie