Geld verdienen met enquêtes invullen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Geld verdienen met enquêtes invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:30

Die site is gewoon een verzamelsite waarbij je in 1 keer doorgelinkt wordt naar meerdere enquete sites. Daar is niks oplichting aan, doe ik al jaren, dat soort enquetes invullen.
Alleen 120 euro per maand verdienen is mij nog nooit gelukt. Eerder per jaar.


_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Geld verdienen met enquêtes invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 19:42

Precies dat laatste inderdaad :') Het is best leuk om te doen hoor! Heel soms krijg je zelfs een zak chips ofzo thuis gestuurd om te testen.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Geld verdienen met enquêtes invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:44

Lianne, maar dan vul jij wel ander soort enquetes in dan ik invul. Is dat ook via een site waar je een profiel hebt en punten kunt verdienen? Of zijn dat van die enquetes waarmee je iets kunt winnen? Want die heb je inderdaad ook. Dan kun je inderdaad gebeld worden/reclame e-mail ontvangen. Maar dat is bij de sites via enqueteplanet echt niet het geval. Ik ben daar al jaren lid van en ben nog nooit door ze gebeld. Niet dat mensen een verkeerd beeld krijgen :P

Liefsmarleen, ja, m'n adres, rekeningnummer, alles. Anders kunnen ze je geld niet overmaken/VVV-bonnen/andere bonnen opsturen.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Geld verdienen met enquêtes invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:54

Ik weet niet precies naar welke je allemaal doorgelinkt wordt via enqueteplanet maar ik ben aangemeld bij OpinieLand, StemPunt, Globaltestmarket, ConsumerJury, Toluna, Ipsos Acces Panels en OpinionBar.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Geld verdienen met enquêtes invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 08:04

Maar dat is weer wat anders Kainda. Dat doe ik inderdaad ook. Dat kost maar weinig tijd. Maar die enquetes invullen ben je soms wel 20-30 minuten mee bezig.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 08:41

xkimmx, ja klopt inderdaad, maar dat heeft niks met enqueteplanet te maken.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Geld verdienen met enquêtes invullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 19:25

Die site, enqueteplanet.nl, linkt je een voor een door langs verschillende andere sites waardoor je je in korte tijd bij allerlei enquete sites in kunt schrijven. Dan ontvang je via de mail uitnodigingen om enquetes in te vullen. Daarvoor verdien je dan weer punten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers