Waar het best werken op je 15è?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:39

McDonalds neemt ook 15 jarigen aan, ik werk er (zodra ik 15 werd ben ik begonnen). Ik krijg per uur ongeveer 3.40 euro en vindt het werk best fijn, je kunt zelf goed je uren bepalen en bent bezig waardoor de tijd sneller gaat.

Voor het volgen van mijn (lift)-avonturen, klik hier!
:# Life's a Hitch :#



Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Re: Waar het best werken op je 15è?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:43

Wat verdien je dan bij een supermarkt DeSa, als 15-jarige? :)

Voor het volgen van mijn (lift)-avonturen, klik hier!
:# Life's a Hitch :#

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:54

@citroen
Ik vind het erg gezellig, niet te serieus en je maakt vaak rare dingen mee met de klanten. Ik heb ook een keer (ik werk er nu 3 maanden) mijn manager in de burgers gespankt. _O- Hij was de burgers van de bin aan het pakken (de plek waar de burgers vanuit de keuken naar de kassa komen) en ik kwam langs: *PATS* op zijn kont. Hij maakte een sprong naar voren en plette 2 burgers, maar niemand die daar kwaad om wordt hoor. :D
Ik heb het wel gevoeld hoor, zie maar eens normaal te blijven voor een klant, terwijl je een bestelling opneemt, wanneer je manager stiekem een pijnlijke handafdruk op je kont zet. Ja, die heb ik teruggekregen :')
@DeSa
Dat was waarschijnlijk zonder toeslagen.. Ik krijg zonder toeslagen 2.85 en met toeslagen 3.40 bij de mac.
@Roodje
Gewoon koppig zijn en solliciteren, nee heb je, ja kun je krijgen (en heb ik gekregen)!

Voor het volgen van mijn (lift)-avonturen, klik hier!
:# Life's a Hitch :#

Eleandra

Berichten: 6614
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Venlo en Saint Lucia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:49

mistery schreef:
lieziej schreef:
@Mistery: Dan werk je zeker meer dan 12 uur per week? Nu met het nieuwe all-in loon verdien je idd 30% meer! dus 30% over 2,93 meer, en dan kom je idd uit op ongeveer 3,90!

Plus dat je eens in de 3 maanden 75 euro " bonus" krijgt als je je moeder boodschappen laat doen bij appie ;)

Ik kan maar zeer weinig baantjes bedenken die zo relax verdienen hoor!


Ik werk 17 uur per week :)
En een bonus? Daar heb ik nog nooit iets van gehoord..
Als je 15 bent is de supermarkt trouwens inderdaad het meest relaxt. Hoewel promotiewerk beter verdient, maar dat moet je ook maar net durven.

Promotiewerk? Wat houdt dat precies in? :)
Edit: Al gevonden! Hoe noem je trouwens het werk waarbij je medicijnen/ vaccinaties test?
Laatst bijgewerkt door Eleandra op 15-05-09 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Voor het volgen van mijn (lift)-avonturen, klik hier!
:# Life's a Hitch :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers