Thuis geld verdienen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 19:13

Hallo bokkers,

Ik zou graag ervaringen of tips willen hebben wat betreft thuiswerken. Ik heb CVS en psychische misselijkheid. Ik heb nu een paar maanden geprobeerd te werken maar het breekt me echt op. Ik kan geen uitkering krijgen omdat mijn vriend te veel verdient.
Ik hoef ook niet veel te verdienen. Zolang ik mijn zorg kan betalen, mijn leasepony en af en toe een uitje, ben ik tevreden.

Ik zat al te kijken om te chatten of iets als onlyfans. (Zonder naaktfotos) Maar misschien weten jullie nog iets.

Hoor het graag :)

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:18

Je zoekt het meteen in de chatten en Onlyfans hoek?
Er zijn ook andere thuiswerkmogelijkheden zoals klantenservicemedewerker of Corona afspraken inplannen etc.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:24

Wat zijn je hobby’s, wat vind je leuk, waar ben je goed in en heb je ooit een studie gevolgd?
Wie weet kun je zo iets vinden dat bij je past en je thuis kan doen.
Ik heb eigenlijk mijn hele leven al bijbaantjes gehad die ik van thuis uit deed.. vooral als hobby maar het verdiende wel. Van frontriempjes maken tot tekeningen en naambordjes tot mijn blog waar ik nog steeds wat mee verdien..

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 19:25

Dat was gewoon het eerste wat in me opkwam. Omdat je daar zelf je uren kan indelen. Ik heb goede en slechte dagen maar dat weet je nooit van te voren. Ik ben bang dat met bovengenoemde ik een rooster krijg, en dus niet zelf kan kiezen wanneer ik werk.
Suzanne F. schreef:
Je zoekt het meteen in de chatten en Onlyfans hoek?
Er zijn ook andere thuiswerkmogelijkheden zoals klantenservicemedewerker of Corona afspraken inplannen etc.

Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:52

Wat vind je partner van de ideeën wat je hebt ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:09

Kijk eens in de link in mijn onderschrift. Het gaat om enquêtes invullen en klikken op linkjes die ze je mailen. (die links leiden je naar een “fantastische aanbieding” maar je hoeft niks te kopen)
Het is geen inkomen, meer een extraatje, maar je kan zelf kiezen wat je doet en wat niet, en het kost heel weinig tijd en inspanning. Ik verdien (als ik het bijhoud) zo’n 25 euro per maand.

Ik snap dat het je niet echt een inkomen geeft, maar in het kader van ‘alle beetjes helpen’ wilde ik je toch de tip meegeven.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:51

Of een ander idee; als je een tuin hebt, leg dan een moestuin aan en verbouw een deel van je eten zelf. Dat scheelt veel kosten.

_Nelleke_

Berichten: 8055
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 20:59

Waar is je vriend in dit verhaal? Het mag toch niet zo zijn dat hij 'teveel verdiend' waardoor jij geen inkomsten hebt maar je daardoor dus ook geen ruimte hebt om je zorg te betalen?

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 21:01

Kmbrly schreef:
Wat vind je partner van de ideeën wat je hebt ?

Niet leuk, maar hij ziet wel hoe vermoeiend een "gewone" baan voor mij is.

Ook handig om erbij te vermelden dat het bereik hier heel slecht is.

Afbeelding
Dit is op de beste plek in huis.

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 21:01

8nnemiek schreef:
Of een ander idee; als je een tuin hebt, leg dan een moestuin aan en verbouw een deel van je eten zelf. Dat scheelt veel kosten.

Tuin hebben we helaas niet

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:07

Kan je dan bijvoorbeeld een folderwijk doen? Je hebt daar wel een paar dagen de tijd voor om je wijk te lopen.

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 21:10

_Nelleke_ schreef:
Waar is je vriend in dit verhaal? Het mag toch niet zo zijn dat hij 'teveel verdiend' waardoor jij geen inkomsten hebt maar je daardoor dus ook geen ruimte hebt om je zorg te betalen?

Mijn vriend verdient inderdaad te veel. Maar hij zorgt wel voor eten, ons huisje etcetera. Waardoor er weinig geld overblijft...

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-21 21:10

Ineke2 schreef:
Kan je dan bijvoorbeeld een folderwijk doen? Je hebt daar wel een paar dagen de tijd voor om je wijk te lopen.

Dat zou nog wel een optie kunnen zijn. Ik ga eens rondkijken. Bedankt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:10

Er is zat wat je freelance, vanuit huis kunt doen en waar je genoeg gratis resources voor op internet kunt vinden om te starten. Denk bijvoorbeeld aan het bouwen van (Wordpress)websites, copywriting of digital marketing analyses. Ik zou het eerder in die richting zoeken dan in het online chatten. Je kunt dan zelf bepalen hoeveel werk je aanneemt en tot op zekere hoogte ook hoeveel tijd je eraan besteedt.

Kijk ook even op upwork.com. In het begin zul je daar voor vrij weinig geld dingen moeten aannemen, maar naarmate je meer ervaring opbouwt en referenties verzamelt, kun je ook meer geld vragen. :) Je vindt daar vaak korte projecten die meestal niet fulltime zijn, dus ook daarbij kun je grotendeels je eigen tijd indelen.

Marigold

Berichten: 12555
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:22

Als je makkelijk en goed kan schrijven is uitgetypt.nl missch iets voor je.
Uittypen van audio opnames.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:26

Blijf in ieder geval uit de buurt van MLM (MultiLevel Marketing) praktijken! Dus die meuk die op Facebook geadverteerd wordt. Dat is de formule om jezelf de schulden in te helpen. Mijn schoonmoeder is er ooit ingetuind en pas 2 jaar schuldenvrij nu ruim in de 70.. ik denk, ik waarschuw je maar even.

JoellaLoves

Berichten: 697
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:36

Kijk eens bij Teleperformance, Hier kan je werken voor de ggd. Je gaat afspraken inplannen voor de coronatest lijn. Waarom ga je dit niet doen voor 16 uur in de week? Het is op het moment niet druk waardoor je tussendoor prima op adem kan komen.

Muze
Berichten: 5262
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 23:34

Marigold schreef:
Als je makkelijk en goed kan schrijven is uitgetypt.nl missch iets voor je.
Uittypen van audio opnames.


( zat even mee te lezen en kwam dit tegen….)
Heb jij hier ervaring mee?

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 23:39


Texas02

Berichten: 4573
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 00:34

Marigold schreef:
Als je makkelijk en goed kan schrijven is uitgetypt.nl missch iets voor je.
Uittypen van audio opnames.


Ik ben ook benieuwd of jij (of iemand anders) daar ervaring mee heeft?

_Reneee

Berichten: 5787
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 06:51

Zo hey, wat is Bokt weer lekker bekrompen. Als jij wilt gaan chatten, dan doe je dat toch lekker?

Ik heb dat in een ver verleden gedaan om wat bij te verdienen, maar in de praktijk verdien je er geen kloot mee. Daar kwam nog bij dat ik het ethisch gezien echt niet meer vond kunnen, er waren mannen die duizenden euro’s uitgaven en maar voor de gek werden gehouden.

Iemand hierboven noemt marketing of WordPress websites maken, daar heb je wel ervaring voor nodig.

Je zou kunnen denken aan vertaalwerk of een webshop met dropshipping? Klantenservice is ook een goede inderdaad. Wat heb je altijd gedaan? Zou je dat niet freelance kunnen doen?

Ik blog en schrijf teksten. Naar tekstschrijvers is ook regelmatig vraag. Succes!

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 07:01

Voor wie/waar doe je dat Reneee? Ik schrijf ook graag.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 08:52

Ik transcribeer stukken voor de overheid voor erbij, is dat iets voor je? Vergt wel enigszins concentratie maar de uren zijn volledig aan jou in te delen. Wel gewoon een minimumloon.


Chatten en OnlyFans kost best wat tijd en moeite om zoiets rendabel te maken, maar je kan het proberen natuurlijk.

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 09:40

Chatten en OF is niet 'zomaar' even een bijbaantje, zeker OF niet. Er zitten ook genoeg nadelen aan, dus die zou ik eerst even sterk overwegen.

Zoals eerder al genoemd wordt zijn er genoeg manieren om (freelance) thuis te werken, het afgelopen jaar heeft bijna iedereen de kunst (of misschien onkunst) van het thuiswerken geleerd. Maar er zijn nog genoeg opties over. Wat is je achtergrond, waar word je blij van? Heb je ergens ervaring mee?

Biks2
Berichten: 1266
Geregistreerd: 28-08-21

Re: Thuis geld verdienen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 09:47

Ik zie dat je pas 22 bent. Hoe ziet de toekomst er voor je uit? Ben je afgekeurd?

Chatten/onlyfans zou ik je sterk afraden. Toch best risicovol en wellicht schadelijk voor je zelfvertrouwen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima als mensen de bewuste keuze maken voor dit werk, maar uit financiële nood niet.