Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 10:23

Wat een leuk topic! Ik heb mijzelf ook aangemeld, nu toch zwanger thuis en ik wandel veel. Kan best een hondje mee of als dagopvang thuis :D

Volg ons! @purarazavalerio


Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 21:34

Ik heb ook al de eerste 2 aanvragen gehad :D 1tje moeten afwijzen omdat ik elk moment kan bevallen maar de andere is voor pas in augustus. Fijn dat mensen weer een beetje op vakantie gaan :)

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 22:15

Stomme vraag misschien maar geef je dit ook belastingtechnisch op als inkomen?

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 01:24

Net profiel hoor Maureen! Hoelang doe jij het al?
En wat staat er in je formulieren? Ben ik wel benieuwd naar :D

Volg ons! @purarazavalerio


Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 10:27


Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 11:18

Maureen95 schreef:
Ik lees net je van Tinder tot Trouwen topic door. Wat gaaf dat je in het buitenland gaat trouwen :D Het is dat ik nog te weinig ervaring in trouwfotografie heb, anders had ik je graag van dienst willen zijn O:)



Thanks! :D haha wie weet kan ik je wel inhuren als dierenoppas _O-

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 16:21

Wauw mooi profiel hoor :D

Ik heb de 2de boeking ook binnen voor september. Super leuk dit :D

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 12:28

Als jullie huisbezoeken klaar zijn, komen jullie erna dan nog een keer langs of leg je op de laatste dag de sleutel dan weer op tafel ?

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 19:42

Ik heb al bij aliexpress van die tags voor aan de sleutel gekocht :D

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 23:48

Ik zag dat ik ook nog ingeschreven stond op de website van huisdieroppas, heb daarbij maar even een linkje naar mijn Pawshake profiel gedaan voor het overzicht :')

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 21:30

Ik heb ook een mapje gemaakt met alle papieren. Tis maar even 1x invullen en dan heb ik letterlijk alles op papier :D

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:17

Ooh wat kunnen sommige mensen miepen. Kreeg een bericht dat iemand het erg duur vond en vond dat ik het gratis moest doen om andere ook te helpen :roll:
Heb net onze hele zolder verbouwd om katten als loge te ontvangen, wel lastig dat bij logeren alleen staat honden dus heb dat in mijn profiel maar gezet dat ik alleen katten aanneem als loge.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:41

Onze eigen katten kunnen nog in een andere kamer. Had toevallig een aanvraag van iemand die juist gezelschap wilde voor zijn kat en of onze katten dan erbij konden in de kamer, ook prima :D

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 15:04

Hmm Pawshake heeft bij mij een storing, 2 nieuwe reserveringen en ook al betaald maar ze komen bij beide partijen niet op gereserveerd te staan. Ben meteen mijn overzicht kwijt :+

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:48

Jep ik heb net ook maar een agenda gekocht :D Bizar sinds gisteren 4 aanvragen in een uur, superleuk om dit te doen :D
Morgen krijg ik mijn visitekaartjes binnen, die laat ik dan achter bij de klant met het kennismakingsgesprek. De hele maand september heb ik 2 katten te logeren, dat tikt wel lekker aan. Voor de rest is alles bij mij in de wijk, kan het lopend af :)

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 14:57

Hier ook super druk! Elke dag zo'n 2 aanvragen, de maand augustus is vol. Ik doe zo'n 4 tot 6 huisbezoeken per dag ongeveer. Kijken of dat een beetje te doen is.

Hoe doen jullie alles bijhouden? Ik had een agenda gekocht maar deze is wat lastig ingedeeld dus misschien weet iemand een handige app?

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 17:57

Hoe zit dat eigenlijk met betalingen? Krijgen jullie netjes binnen de 7 dagen uitbetaald? En dat is dan na de huisbezoek periode?

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-21 10:38

Ik heb er nu nog 2 staan waarbij staat contact fase, dan is deze nog niet betaald toch? Alleen als er groen staat reservering bevestigd?

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 11:18

Vandaag 8 adressen :wow:
Best pittig maar wel leuk! Houden jullie de eigenaren op de hoogte met de app of gewoon via WhatsApp? De meeste willen bij mij het gewoon via WhatsApp weten

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:30

Ik ben zondag een inbreker tegen het lijf gelopen op 1 van mijn adresjes :=
Zag gisteren een brief bij ze in de bus van de politie waarin stond dat er dus een poging tot inbraak was geweest bij de buren. Hun hebben een deurbel met camera en er werd gevraagd of hun de beelden konden vrijgeven. Ik twijfelde eerst om het de baasjes het nieuws te vertellen want dacht ja straks denken ze die zit zo onze brief te lezen dat is privacy :o maar gelukkig waren ze heel dankbaar dat ik het liet weten :)

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:21

poes schreef:
Ik ben niet helemaal mee. Op welke beelden zag je een inbreker en bij wie was er in gebroken?
Ik open overigens nooit post.



Nee het was ook gewoon een losse brief zonder envelop, vandaar dat ik het zo kon lezen en meteen groot erop zag POLITIE. De inbreker zag ik zondag maar wist ik veel dat hij bezig was met inbreken bij de deur naast mijn oppas adresje. Een dag later dus een brief dat er een poging tot inbraak was

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:01

Ik heb nu zo'n 8 bezoeken per dag. Dat is wel echt teveel. Ga het beperken tot 6x. Straks nog een kennismakingsgesprek voor kippen :')

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 20:13

Ik had dus mijn allergrootste nachtmerrie, sleutel kwijt geraakt van een oppasadres :+
Alle adressen nagelopen, gelukkig bij het huis waar ik het laatste was geweest lag die daar in de bosjes :oo
Hoe doen jullie dat met alle sleutels? Ik ga denk ik keycords bestellen en die in de kleur van mijn agendapunt op mijn telefoon zetten

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-21 13:03

Ik spreek ook nooit tijden af. Ik vertel bij een kennismakingsgesprek altijd wat over mezelf en zeg ook dat ik dit werk makkelijk kan combineren met mijn zoontje van 6 weken oud. Ze weten dus dat hij ook meegaat en dat je dan niet altijd een tijd kan afspreken :D
Ik ga het wel beperken tot 6 bezoeken per dag, de maand september is mijn kattenzolder ook volgeboekt dat is ook een leuk extraatje en weinig extra werk :D

Volg ons! @purarazavalerio

Escada

Berichten: 3839
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 13:34

Ik heb een klant die 2 dagen eerder thuis is gekomen van vakantie. Nu vraagt hij of hij zijn geld terug krijgt voor die dagen. Ik heb gezegd dat hij contact op moet nemen met Pawshake want die doen de betalingen. Hoe zouden jullie dit doen? Je houdt toch die 2 dagen nog wel bezet voor die klant, ik kan er niks aan doen dat ze eerder thuis komen :o

Volg ons! @purarazavalerio


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot en 66 bezoekers