Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
boeflover schreef:Wordt je niet heel onrustig met zoveel taken nog te doen? Ik zou zeggen een uitwisbare to do lijst, met bv 10-15 to do vakjes, en is die vol dan zul je eerst wat weg moeten werken voor je verder gaat?
Blijft het overzichtelijk en, lijkt mij, meer rustig in je hoofd?
cissy schreef:Suzanne F. schreef:Ik vraag me dan echt af hoe je aan 50 dingen komt.
Dát! Hoe dan? En dat dagelijks.... wat voor soort taken heb je het dan over?
Sodera schreef:Ik heb een vergelijkbaar probleem..
Bij mij gaat alles op een lijstje/post it want chaoot/hoofd als een vergiet..
Dus dat gaat van een email sturen/beantwoorden tot iemand bellen tot een blog, een nieuw onderzoek of een literatuuroverzicht. Dus van alles van 5 min werk tot iets wat over meerdere maanden verspreid gaat.
Ik denk dat een bullet journal of meerdere to-do lijstjes toch werken..
En dan dus je taken verdelen naar vandaag/deze week/deze maand/wanneer ik tijd heb/brain dump (voor de ideeen) of iets dergelijks.
Of een memobord, whiteboard of een muur waar je dus die categorieen maakt en dan post its plakt op het juiste vakje.