Wat is jouw beroep?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DJZ

Berichten: 3098
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Wat is jouw beroep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 21:23

Ik loop achter een vuilniswagen aan en sta 6 uur in de week in de baan om les te geven op de manege :)



DJZ

Berichten: 3098
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 00:15

Captain schreef:
Ik geef vergunningen uit voor het vliegen met drones, en nu vooral bezig met implementatie nieuwe Europese wetgeving.

Jaren als dierenartsassistente gewerkt. :)

DJZ schreef:
Ik loop achter een vuilniswagen aan en sta 6 uur in de week in de baan om les te geven op de manege :)


Wat leuk! Wat schaft dat? Mensen doen er vaak nogal neerbuigend over maar het schijnt helemaal niet verkeerd te verdienen?


Ik werk via een uitzendbureau, maar het verdiend inderdaad niet verkeerd. Ik ben alleen maar belader, maar als je chauffeur-belader bent, verdien je uiteraard wel meer. Met 3 a 4 dagen in de week werken, kan ik heel goed rondkomen :)
Ik vind het heerlijk werken. Lekker in de buitenlucht en ik hoef in de avond in ieder geval niet meer naar de sportschool :P En ik krijg er nog betaald voor ook :P
In de winter is het inderdaad wel fris, maar met een skibroek aan en een paar extra handschoenen, is het goed te doen.. Je krijgt het vanzelf warm :P

DJZ

Berichten: 3098
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Wat is jouw beroep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 10:16

Leuk om ieders verhaal te lezen, wat ze vroeger wilde worden en wat dat uiteindelijk is geworden :)

Ik heb nooit geweten wat ik zou willen worden/doen. Iets met dieren, was het standaard antwoord.. In 2014 had ik een bedrijfsplannetje gemaakt voor het opzetten van een eigen manege.. Op dat moment had ik zelf 3 pony's die hiervoor geschikt waren en ik wilde dan ook klein beginnen om steeds verder uit te kunnen breiden. Alles had ik, alleen geen geschikte locatie.. Helaas gooide een jaar later mijn toenmalige werkgever, waar ik 12,5 jaar voor gewerkt heb, roet in het eten en heb ik uiteindelijk in 2017, op 1 na, alles moeten weg doen.
En nu.. ik sta wekelijks in de baan om manegelessen te geven, als betaalde hobby (hiervan onderhoud ik mijn paard en de konijnen) en loop ik achter de vuilniswagen om de rest van de vaste lasten te bekostigen. En naast het werk heb ik gewoon mijn andere hobby's en vind ik het allemaal wel goed zo :)
Ik ben een tevreden mens :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 78 bezoekers