Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 10:42

Ik heb helaas geen rijbewijs dus doe alleen boekingen die minder dan 15 minuten fietsen zijn. Het scheelt dat ik in de binnenstad woon dus heb alsnog veel bereik.

Lastig dat ze bij jou langzaam reageren. Ik heb alleen dat als ik zeg dat het bijvoorbeeld te ver weg is ze niet meer reageren. Dan blijft hij open staan bij mijn berichten.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:34

Ik bedoelde pawshake niet de aanvragers!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:14

Hier eindelijk van start gegaan met de eerste reservaties. Ik vind het vooral fascinerend waar je terecht komt. Een loft in het centrum, woonboten etc. Ook leuk als mensen een tuin of terras hebben waar je even kan zitten ( wij hebben geen buiten). Tot nu toe loopt alles goed! Brave katjes en hond!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:18

Fijn! Is het probleem met je account nog opgelost?

Vanaf 17 juli heb ik weer een reservatie staan voor 2 weken bij een super lieve vrouw!

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:22

poes schreef:
Hier eindelijk van start gegaan met de eerste reservaties. Ik vind het vooral fascinerend waar je terecht komt. Een loft in het centrum, woonboten etc. Ook leuk als mensen een tuin of terras hebben waar je even kan zitten ( wij hebben geen buiten). Tot nu toe loopt alles goed! Brave katjes en hond!


Leuk :)

Ik heb net adresje gehad en nog wat aanvragen voor wanneer ik niet kan haha mensen vragen t toch ookal staat t in de agenda op bezet :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:25

Ja ik heb ook veel moeten weigeren. Konijnen die op vaste uren moesten eten, hond uitlaten in de middag, dat lukt niet. Ik heb er nu 2 lopen plus vandaag een hond uitlaten. Zeker die ene is top: 5 min wandelen van mijn deur, enkel eetbakjes vullen en verder wat chillen met de katten in de tuin.
Wel gek, juli liep zo vol en veel moeten weigeren, en voor augustus nog helemaal niets.

Problemen zijn gelukkig opgelost!

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:30

poes schreef:
Ja ik heb ook veel moeten weigeren. Konijnen die op vaste uren moesten eten, hond uitlaten in de middag, dat lukt niet. Ik heb er nu 2 lopen plus vandaag een hond uitlaten. Zeker die ene is top: 5 min wandelen van mijn deur, enkel eetbakjes vullen en verder wat chillen met de katten in de tuin.
Wel gek, juli liep zo vol en veel moeten weigeren, en voor augustus nog helemaal niets.

Problemen zijn gelukkig opgelost!


Lekker zo dichtbij, ik heb ook 1 vast adres zo vlakbij. De rest bijna allemaal aan de andere kant vd stad :+

Augustus heb ik idd nog leeg, 1 iemand die mss weg gaat, vast adres dus dat hoor ik nog wel. En daarna weer 1 september, ook al vast adres hihi
En waar ik afgelopen week was wilde ook weer in september maar dat past helaas niet. Willen echt 2x per dag maar dan ben ik mijn eigen hele vakantie aan t oppassen en dat wil ik dan weer niet :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:32

Ja ik steek er ook wel tijd in. Zit lekker mijn boek te lezen en wat te drinken. De katjes kwamen van buiten en zitten nu alle drie zich te wassen en op te drogen in hun mandjes, heel schattig!

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:59

Ik heb weer een aanvraag binnen voor eind juli *\o/* Nu heb ik in totaal 3 lopende aanvragen :D
Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar jullie profielen. Zullen we elkaars profiel eens delen en kijken of we elkaar kunnen verbeteren?
https://www.pawshake.nl/dierenoppas/ame ... as-6279926

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 20:48

Hey allemaal!

Wat leuk om te lezen dat het weer doorloopt zeg :D
Bij mij vliegen de aanvragen ook weer binnen, nieuwe en vaste klanten.

Maureen, super leuk om elkaars profiel te bekijken! Ik zou misschien nog wel een foto van jou met een hond of kat, want ik denk dat je daar het meeste op past, willen zien. Dat zou mij als baasje denk ik nog wat meer vertrouwen geven. De tekst in je profiel vind ik wel heel netjes, echt prima!

Hier is mijn profiel, ik zou het heel leuk vinden als iemand een tip of idee heeft:
https://www.pawshake.nl/dierenoppas/ape ... te-2336423

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 23:16

Wat zijn jouw huisbezoeken goedkoop zeg! Je hebt verder een erg leuk profiel!

Ik heb niet echt een foto met een hond om te plaatsen helaas. Moet ik inderdaad echt eens doen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:37


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:48

Wat hebben jullie je huisbezoeken laag staan _O- Klopt het dat je nog geen recensies hebt?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:54

Klopt. De concurrentie in Gent is enorm. Moest dus wel even eerst reservaties krijgen.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:01

Ah oke. Je profiel ziet er verder wel leuk uit!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:12

Dank je!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:43

Maureen95 schreef:
Ik heb weer een aanvraag binnen voor eind juli *\o/* Nu heb ik in totaal 3 lopende aanvragen :D
Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar jullie profielen. Zullen we elkaars profiel eens delen en kijken of we elkaar kunnen verbeteren?
https://www.pawshake.nl/dierenoppas/ame ... as-6279926



Heel duidelijk profiel. Ik zou gewoon met wat oppasdieren wat selfies maken en die plaatsen wel. Verder hou je het erg zakelijk maar wel helder. Je zou nog een stukje kunnen toevoegen waarom je dieren zo leuk vindt. Maar prima profiel en echt heel erg duidelijk!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:46

LilChar schreef:
Hier is mijn profiel, ik zou het heel leuk vinden als iemand een tip of idee heeft:
https://www.pawshake.nl/dierenoppas/ape ... te-2336423



Heel mooi enthousiast profiel met leuke foto’s! Zou mss wat werken op je reactiesnelheid maar dat is een detail. Echt sterk profiel!

Ik zit nu in de tuin en ik vind het echt niet verkeerd om betaald te worden om buiten zitten haha.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 08:40

Hebben jullie ook wel eens dat mensen gewoon niet meer terug reageren? Ik heb een hele nette mail gestuurd en mevrouw was erg enthousiast. Nu vraag ik haar adres voor de gemaakte afspraak en hoor ik niks meer _O-

Gisteravond weer 2 aanvragen binnengekregen. Mensen gaan opeens op vakantie. Ik moet straks nog mensen gaan afwijzen :=

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:06

Ik heb dat nu juist ook. En ik heb meer moeten afwijzen dan ik kon aannemen in juli.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 23:41

Ik ben er net dus achtergekomen dat als baasjes een datum instellen bij het zoeken van een oppasser dat ik niet bij de zoekresultaten verschijn -O-
Ik kom alleen in de zoekresultaten als ze gewoon op Stad zoeken zonder een datum in te vullen. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar de support want zo loop ik klanten mis _O-
Mijn account staat verder wel actief. Zouden jullie eens willen kijken of je mij kan vinden als je zoekt op Amersfoort en dan huisbezoek incl een random datum?

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 08:13

Je komt gewoon tevoorschijn op random datum :) zelfs bovenaan!

Iemand komt niet tevoorschijn als ze de datum invullen die je zelf als bezet of vol hebt ingevuld..

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 08:57

Wat apart. Ik krijg dus niks te zien :P De datums staan nog allemaal open voor mij omdat ik 3 huisgezoek plekken heb. Gelukkig dat jij het dan wel ziet. Hopelijk is er dan toch niks aan de hand.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:01

Als je zelf ingelogd bent zie je jezelf ook niet bij zoeken.. mss is dat het?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16229
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:29

Nee ik zit expres op incognito modus :D Ik heb het ook op mijn telefoon geprobeerd.