Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

LadyMadonna

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 08:51

Hier na 8 weken sluiting weer twee weken aan de slag. Flink geïnvesteerd in nieuwe afzuiging en nieuwe lampen. Ook meer kosten ivm pbm's die gewoon heel duur zijn geworden. Over een maand eens zien hoe ik ervoor sta

-The outsider for life-
Ambassadeur van
Dogstar Foundation

8nnemiek

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 09:31

Ik film vooral huwelijken, dus hier zijn alle opdrachten van maart t/m juli al afgezegd, op eentje na, en in augustus en september zijn er ook al een paar afgezegd. Voor volgend jaar zit ik al redelijk ver volgeboekt, terwijl de opdrachten normaal in het najaar pas binnen beginnen te komen, maar dit jaar is drama.

Weet iemand hier toevallig hoe het zit met de TOZO regels vanaf Juni? Ik had begrepen dat het inkomen van de partner dan mee gaat tellen, wat natuurlijk ook prima is.. maar hoe zit dat als je ouders of volwassen kinderen in huis hebt wonen? Wordt hun salaris vanaf Juni ook mee berekend als je alleenstaand bent? Bij de normale bijstand is dat wel zo, maar bij de corona regeling kan ik daar niets over vinden.

Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip  

Op zoek naar een (trouw)videograaf? ABCreatief Videoproducties Bokkers krijgen een leuke korting!
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎