2 (of 3) jobmogelijkheden, geen idee wat te doen

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

proven02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 09:34

Ik zou absoluut voor optie 2 gaan omdat het het soort bureau is waar je qua stijl en architectuur zou willen werken.
Het is wel een risico, want ondanks dat wordt gezegd dat de sfeer goed is, weet je dit pas als je er zelf werkt. Maar ik zou dit risico zeker nemen.
Optie 1 is eigenlijk sowieso geen lange termijn oplossing, uiteindelijk zal de andere architectuurstijl waar je mee moet werken je gaan tegenstaan waardoor je alsnog weg zal gaan vermoed ik.

Qua reistijd heb ik de ervaring dat reistijd totaal onbelangrijk is als je vervolgens de hele dag iets doet wat je leuk vind. Ik heb zelf werk gehad op 10min fietsafstand, dat ik zo vreselijk vond dat ik de hele avond nog zat te mokken omdat ik zon rot dag had en heb werk gehad op 1,5 uur enkele reis afstand, waar ik in de reistijd even kon ontspannen en in mijn hoofd langzaam kon schakelen van werk naar huis en vervolgens een heerlijke avond voor de boeg had waarin ik me goed voelde.

Reistijd zegt dus (voor mij) helemaal niks, sfeer en het werk zelf vind ik veel belangrijker. Maar dit is uiteindelijk een afweging die je zelf moet maken dit is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie