2 (of 3) jobmogelijkheden, geen idee wat te doen

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JorineV

Re: 2 (of 3) jobmogelijkheden, geen idee wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 08:24

Wat ik hierboven eigenlijk nog niet teruglees in de discussie, maar wat ik zelf echt mee zou nemen in de overweging, is dat je nu werkt op dezelfde plek als een goede vriendin van je.

Hoe is dat voor je vriendschap, heeft het invloed op de dynamiek als collega's? Hoeveel hebben jullie dagelijks met elkaar te maken? Wat als er op het werk toch spanning ontstaat (stel, die fijne baas vertrekt of wordt ziek)? Misschien gaat het nu wel super goed en is het gezellig juist omdat het tijdelijk zou zijn - is dat op de lange termijn anders? Heb jij veel steun aan die vriendin, zou je dat missen als je ergens anders werkt?

Verder ga ik mee met degenen die zeggen dat het belangrijk is om uit te vinden wat voor jou prioriteit heeft. Reistijd, sfeer of stijl. Al wil ik daar misschien nog aan toevoegen dat de indruk van 1 sollicitatiegesprek ook nog niet alles zegt over hoe de werksfeer zal zijn. Veel succes met je keuze en eventuele verdere sollicitaties!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie