Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Whispertje schreef:welke pony was dat ook alweer? Winnetou ofzo toch?
mini_bienie schreef:Is Skippy er nog? En euhm... Dipsy, Diamond, Winnetou, en dan kleine shetje, hoe heette die ook al weer? En een ijslandertje...
Ik had in het begin van Albert les gehad maar die werd ontslagen door een ruzie met Micke geloof ik? Daarna kreeg ik van Micke zelf les.

Lavandula schreef:mini_bienie schreef:Is Skippy er nog? En euhm... Dipsy, Diamond, Winnetou, en dan kleine shetje, hoe heette die ook al weer? En een ijslandertje...
Nee deze pony's staan er niet meer. de shet die jij bedoelt is denk ik Muis, dat was een bruin/zwarte shetlander, maar die werd niet voor de lessen gebruikt. Poesta en Kruimel wel, maar die zijn ook weg.
Dan hadden we nog: Daisy, Stoert, Kathy,Milly,Dancer, Mino, Ivo, Cartouche, Doremi, Guy,Rexel, Sphinx,Cupido, Olijfje, Hassan en nog véél meer maar ik kan er even niet meer op komen.
Ik heb toendertijd les gehad van Saya, Petra en Onno, en af en toe van Micke de Jong zelf.. maar die was levensgevaarlijk, we hebben ooit eens 15 pony's in het bos kunnen gaan vangen/zoeken omdat ie met een beginnerslesje het bos was ingedoken en de groep op hol was geslagen dat soort dingen...
Kent iemand ook nog 2 ijslanders (ik ben hun naam even kwijt) , ze stondentoen met zijn tweetjes in 1 stal..

haha