Ik zie hem gewoon nooit meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vemrulz

Berichten: 3536
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Hapert

Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-05 19:50

Vorig jaar in maart kwam er een nieuwe pony op de manege, Aron, een haflingerruin van toen 2 jaar oud. Hij was van een al wat oudere man die hem op de manege had staan. Op het begin reed alleen zijn kleindochter erop ( Erg slecht idd voor al op zn 2de maarja Scheve mond ) maar in juni/juli ( toen was hij inmiddels 3 ) begon hij in de lessen mee te lopen.
Rond die tijd zat ik er voor de 1e x op, binnen ( in de bak dus.)
Daarna heb ik er een keer buiten op gereden en met ruiterweekend, hij was meteen mijn lieveling ik was echt gek op hem.
Nouja.. toen heb ik er nog vaak op gereden, ben er een keer afgevallen, wedstrijd op gereden enzo en ik begon hem steeds liever te vinden. December vorig jaar denk ik hoorde ik dat hij te koop stond. Jammer, maar eigenwijs dat hij was dacht ik wel dat hij niet zo snel verkocht zou worden. Maargoed, hij werd steeds vervelender ( verpest door de manegeruiters denk ik.) Leerde elke dag meer streken ; Bokken, stilstaan als hij moest galopperen en later zelfs in draf o0k! Enzo..

iig, Vorige maand ofzo hoorde ik dat hij nooit meer in de lessen mee zou lopen. Ik vond het verschrikkelijk, maargoed hij was nog niet weg.
3 weken geleden liep hij ineenkeer weer in onze les mee Pling En die week daarna zat ik erop.

Hij was serieus SUPER lief, echt waar! Heel even als hij moest galopperen stilstaan maar meteen daarna mee galopperen, niet stilstaan verder, niet bokken enzo.. Vorige week zat ik er ook op en toen was hij nog liever Lovers

iig, nu kan ik 2 weken niet gaan rijden.
Ik belde net een vriendin van me die net zoon fan van hem is als ik, en zij zegt dat hij verkocht is en zaterdag weg gaat.

EN IK KOM ZATERDAG NIET OP DE MANEGE Scheve mond!

Ik zie hem dus gewoon nooit meer.. Verdrietig Sorri voor dit lange verhaal maar ik vind het zo erg... hij was gewoon alles voor me, zonder hem was ik misschien al op een andere manege gaan rijden.. en nu zie ik hem gewoon nooit meer.. Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Oscar op 02-03-05 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overtollige leestekens uit titel verwijderd


hrappur

Berichten: 1778
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Alkmaar

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:12

wat naar !! sterkte ..
je kan misschien achterhalen waar hij heen gaat en kijken of je hem nog een keer kan zien !

Iceland

Many
Berichten: 8275
Geregistreerd: 30-10-04

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:13

Aah Iriiss...Verdrietig
Dat meen je niet...Scheve mond
Heel veel sterkte enzo, er komt vast wel weer een andere pony.

Maarja, misschien is het beter voor hem, zo'n jonge pony die op de manege staat is niks voor zo'n dier..
Nouja aan mij heb je niet veel, maar je kunt altijd bij me terecht Kusje

maartjevO
Berichten: 507
Geregistreerd: 10-02-05

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:17

Vind het niet gek dat hij vervelend werk, van af je tweede bereden en dan vanaf je derde manege werk Boos!
Veel succes Iris, als hij bij je in de buurt komt te staan had het een leuke verzorgpony geweest Knipoog

Once upon a time....they lived happily ever after

Olympische Marsmannetjes 09#
Kruising Bokkers #01
Neem een kijkje op dit gezellige topic

vemrulz

Berichten: 3536
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Hapert

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-05 20:19

FleurtJeh schreef:
Aah Iriiss...Verdrietig
Dat meen je niet...Scheve mond
Heel veel sterkte enzo, er komt vast wel weer een andere pony.

Maarja, misschien is het beter voor hem, zo'n jonge pony die op de manege staat is niks voor zo'n dier..
Nouja aan mij heb je niet veel, maar je kunt altijd bij me terecht Kusje


nee Thnxx.. heb heel veel aan je hoor Tong uitsteken

Many
Berichten: 8275
Geregistreerd: 30-10-04

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:22

Okee Lachen

angel_anouk
Berichten: 59
Geregistreerd: 25-02-05

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:45

ow,, sterkte, maar misschien kan je erachter komen waar hij/zij heen gaat en er dan nog een keertje heen gaan Knipoog , maar ik vindt het heel naar voor je Verdrietig sterkte ermee
-xxx-

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:46

Jeetje meis Scheve mond
Je wist al wel dat het ging gebeuren, maar toch is het plosteling..
Kan je niet voor zaterdag nog een keer naar de manege gaan ?!

» Never give up on the things that make you smile..

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 20:52

Bel ff op naar de manege ... miss kunnen hun het beter vertellen, dan kan je ook vragen als je hem op mag zoeken!!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: * Ik zie hem gewoon nooit meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:45

Ik heb je topic verplaatst naar MV.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:10

aggg !! echt rot voor je ! k weet hoe t voelt .. zwaar **** .. ! mn lievelings pony is ook verkocht. Verdrietig maar toen ik vroeg bij de manege waar ze stond logen ze ook nog is Verdrietig balen !! maar succeS!

<'\---.
...|...| \ < dat m0et dus paard voorstelle
51# new forest rijder!!

Britt

Berichten: 18892
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:17

vreselijk he om te weten dat je je paardje nooit meer zult zien Huilen en te bedenken er komen wel weer nieuwe.. jah die gaan ook wel weer us weg Verdrietig

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Re: Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:52

He toevallig dat had ik deze week ook.

kende ook een paardje dat heel vervelend was maar ik was er echt helemaal gek op .

had toen maar dit topic gestart:
viewtopic.php?f=8&t=374716&hilit=

maar hoor de toen dus dat hij was verkocht en weg zou gaan. was echt helemaal kapot.

maar hij is nog in je gedachten en dat is het belangrijkst.

sterkte Ach gut

Eerst de ruiter, dan het paard. (Anne Muller, Basis rijkunst)

<'\___~
...(\...)\...

Flip

Berichten: 1576
Geregistreerd: 25-10-04

Re: Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 19:25

heej meis
wat erg voor je, (wist er nog niks van jij verteld me ook niks he Tong uitsteken ) echt jammer van die stoere pony, gelukkig heb je heel veel foto's van hem en misschien is hij wel beter af bij een baasje dat heel lief voor hem is, maja het blijft tocht jammer he, en misschien kun je hem nog een keer opzoeken bij z'n nieuwe baasje
Ach gut Vriendjes zijn? Ach gut

Whisperke

Berichten: 3362
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Thorn

Re: Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 20:01

Nou veel suc6 ermee ik heb het zelf ook mee gemaakt maar gelukkig ben ik er achter gekomen wie hem gekocht heeft en kan er dus nog regelmatig gaan rijden. In het begin heb ik dat meisje nog geholpen omdat ze nog niet zo veel ervaring op hem had. Dat is mijn geluk geweest. Maar dat ie wat jong is voor de manege lessen is niet waar okeej 2 jaar is vroeg maar met 3 jaar kan dat best bij ons op de manege hebben we bijna allemaal jonge paarden. En ik vind dat je daar ook heel veel van leert. We hebben echter ook wat pony's en paarden met ervaring staan je kunt echter niet een beginner op een pony zonder ervaring zetten. Maar ja iedere manege is anders!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:46

Kun je niet Zaterdag tot proberen om naar de manege te gaan? Kun je de nieuwe eigenaren misschien te spreken krijgen. Of is hij naar een handelaar gegaan? Ook dat kun je de manegeeigenaren even vragen.

Hoe erg je het ook vindt, Aron is gewoon beter af bij een particulier. Manegelessen lopen vraagt heel veel van een pony, en niet iedere pony is daar geschikt voor.

Je suis Charlie.


HCdevilin

Berichten: 20
Geregistreerd: 11-02-05
Woonplaats: Zaandam

Re: Ik zie hem gewoon nooit meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 00:24

heey

ik weet precies hoe je je voelt. Toen ik nog bij een manege reed reedt ik heel lang hetzelfde paard. Het was echt mijn lieveling. Toen ik de ziekte van Pfeiffer kreeg was ik 8 weken lang niet in staat om ergens heen te gaan. Toen ik weer op school kwam om een paar dingen te regelen hoorde ik van een vriendin dat hij kreupel was en dat het zo ernstig was dat hij niet meer beter zou worden. Ik wist wat er zou gaan gebeuren, hij zou ingeslapen worden. 2 wekwn later hoorde ik ook van haar dat het idd was gebeurd.

Ik vond het heel erg, maar het was wel beter voor hem. En jou lievelingspony is, zoals Cassidy ook zegt, waarschijnlijk veel beter af bij een particulier dan op de manege. Ookal is het erg voor jou en doet het je pijn, je moet altijd in je hoofd houden wat er beter is voor de pony.

Wel wou ik graag dat ik nog afscheid van hem had kunnen nemen. Ik zou dus zeker proberen om naar de manege te gaan zaterdag.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers