Lastig gevallen om rekening te betalen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
DuoPenotti

Berichten: 29322
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:18

Nou nou Sunnda, van jou manier van communiceren word ook niemand blij.

Ik vind zowel ts als de manege erg gebrekkig in de duidelijkheid.
Hoeveel moeite was het voor ts geweest om te vragen hoe het nu zat?
Had ze dit geneuzel nu ook niet gehad.
Soms gaan dingen gewoon 2 kanten op. Of je in je recht staat of niet, scheelt wel vaak een hoop gedoe.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans


Century

Berichten: 5945
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Lastig gevallen om rekening te betalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:20

Ik weet niet hoor, maar als ze ongevraagd mijn gevraagde dienst wijzigen en vervolgens niet meer reageren, heb ik ook niet zo'n behoefte om er achteraan te gaan.

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:20

Poekkie schreef:
just_kiki schreef:


Je bedoelt de manege, die niets liet weten op haar bericht dat ze daar niet mee akkoord ging? :')


Ik doel op beiden, maar zeker ook op ts die daadwerkelijk een uur had geboekt. Mag hopen dat je hier wat stoer doet, maar in het echte leven wel respectvoller met mensen omgaat.


Als je dit al stoer vind :')

Ts heeft geen uur geboekt. Maar een halfuur. Wat is afgewezen door manege om te vermelden dat het een uur zou worden. En ts is hier niet mee akkoord gegaan.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:25

DuoPenotti schreef:
Nou nou Sunnda, van jou manier van communiceren word ook niemand blij.

Ik vind zowel ts als de manege erg gebrekkig in de duidelijkheid.
Hoeveel moeite was het voor ts geweest om te vragen hoe het nu zat?
Had ze dit geneuzel nu ook niet gehad.
Soms gaan dingen gewoon 2 kanten op. Of je in je recht staat of niet, scheelt wel vaak een hoop gedoe.

Communiceren is imo praten, niet uitgescholden worden.
Als we naar dat niveau gaan en gaan dreigen met een incassobureau neemt mijn advocaat het over.
De ervaringen leert dat mensen met weinig communicatieve skills ineens een soort spoedcursus ontvangen als ze een koekje van eigen deeg krijgen.
Gek is dat. :+
(Of eigenlijk een totaal gebrek aan fatsoen, hoe je op zo'n manier een manege runt is een grote vraag)

Ik had er ook niet meer achteraan gebeld hoor. Ze geven aan dat mijn verzoek niet kan. Dan vraag ik nog of het toch lukt en dan de moeite niet nemen om te reageren? Er zijn zat manege's die wel blij zijn met nieuwe klanten.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:25

Century schreef:
Ik weet niet hoor, maar als ze ongevraagd mijn gevraagde dienst wijzigen en vervolgens niet meer reageren, heb ik ook niet zo'n behoefte om er achteraan te gaan.


Nou dat dus.
Alsof je moet gaan smeken bij die manege.

JM :#

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:25

DuoPenotti schreef:
Zoals ik zie, maar ben natuurlijk geen jurist, zou je die 30 euro moeten betalen, die heb je namelijk niet tijdig (gewoon niet) afgezegd.
Maar die 60 niet.

Wat ik niet begrijp is dat toen je er niets meer over hoorde niet zelf nog even contact hebt opgenomen.
Zo van is dat half uur akkoord zo niet dan ga ik elders kijken.
Was wel een erg kleine moeite geweest.

Als iemand die kleine moeite had moeten doen is het wel de manège. Zij zijn de professionele partij in deze. Een telefoontje, een mail, een sms, om het even. Elke HA of tandarts bevestigt tegenwoordig de afspraken dan moet een manège dat ook maar kunnen.

DuoPenotti

Berichten: 29322
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Lastig gevallen om rekening te betalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:31

Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.

of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen :+ Lijkt wel een film :D

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Poekkie

Berichten: 7343
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:32

Sclimpre schreef:
DuoPenotti schreef:
Zoals ik zie, maar ben natuurlijk geen jurist, zou je die 30 euro moeten betalen, die heb je namelijk niet tijdig (gewoon niet) afgezegd.
Maar die 60 niet.

Wat ik niet begrijp is dat toen je er niets meer over hoorde niet zelf nog even contact hebt opgenomen.
Zo van is dat half uur akkoord zo niet dan ga ik elders kijken.
Was wel een erg kleine moeite geweest.

Als iemand die kleine moeite had moeten doen is het wel de manège. Zij zijn de professionele partij in deze. Een telefoontje, een mail, een sms, om het even. Elke HA of tandarts bevestigt tegenwoordig de afspraken dan moet een manège dat ook maar kunnen.


Een manege heeft geen fulltime secretaresse of receptionniste hoor :')

Dat hun laatste manier van communiceren niet door de beugel kan en mijn bereidheid er nu ook wel af zou zijn, ben ik volledig met je eens.

Maar maar alles in de schoenen van de manege schuiven is niet fair. Zowel manege als ts waren niet duidelijk. De manege zal ook een paard en instructeur hebben ingepland voor piet snot.

Paardengek in hart en nieren!

neetoch
Berichten: 1031
Geregistreerd: 16-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:35

DuoPenotti schreef:
Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.

of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen :+ Lijkt wel een film :D


Dat doe ik normaliter ook zo regelen met hs en andere professionals waar ik op regelmatige basis contact mee heb.
Maar als mijn hs ineens gaat sturen op mijn vraag voor een bekapping rondom, dat die er alleen nog maar ijzers ondergooit voor een flinke meerprijs, bedank ik hem ook vriendelijk en ben ik er per direct klaar mee.

Dat vind ik echt wel zo van de zotte dat die manege dat doet. Je vraagt om een half uur prive les van 30 euro en je krijgt een betaalverzoek voor een heel uur met een half uur opzadelen etc. uitleg erbij waar je dus ook doodleuk het dubbele voor mag betalen.

anjali
Berichten: 15042
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:36

Ik vind deze manege geen professionele manier van zaken doen hebben.Ook al de moeilijke bereikbaarheid waardoor ts toch niet duidelijk kon communiceren.De dienst is nu niet geleverd en vandaar vind ik dat ts niets hoeft te betalen.Dan moeten ze maar goed afspreken.Ik zou mijn paard niet graag in pension zetten op een dergelijke stal.

Century

Berichten: 5945
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:36

Maar ze proberen toch de 60 euro te declareren? Niet de 30. Dus dan gaat er toch meer mis?

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:37

DuoPenotti schreef:
Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.

of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen :+ Lijkt wel een film :D

Niet spannender maken dan het is. ;)
Er zijn legio mensen die standaard een advocaat in de telefoon heben staan vanwege werk. Dat stelt niets voor. Niet alle advocaten doen spannend werk. ;)

Sclimpre
Berichten: 4101
Geregistreerd: 01-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:37

Poekkie schreef:
Sclimpre schreef:
Als iemand die kleine moeite had moeten doen is het wel de manège. Zij zijn de professionele partij in deze. Een telefoontje, een mail, een sms, om het even. Elke HA of tandarts bevestigt tegenwoordig de afspraken dan moet een manège dat ook maar kunnen.


Een manege heeft geen fulltime secretaresse of receptionniste hoor :')

Dat hun laatste manier van communiceren niet door de beugel kan en mijn bereidheid er nu ook wel af zou zijn, ben ik volledig met je eens.

Maar maar alles in de schoenen van de manege schuiven is niet fair. Zowel manege als ts waren niet duidelijk. De manege zal ook een paard en instructeur hebben ingepland voor piet snot.

Heel weinig bedrijven hebben nog secretaresses, laat staan receptionistes. TS heeft dat waarschijnlijk ook niet. Maar het is niet meer dan logisch dat in een contact tussen een bedrijf en een privépersoon het bedrijf het initiatief neemt om de communicatie correct te doen verlopen. Zij zijn degenen die tegen betaling een service leveren, dus mag er ook wel een beetje service zijn.
Als ze wel tijd hebben om eventueel een incassobureau in te schakelen, dan moeten ze ook maar tijd maken om hun klanten een bevestiging te sturen. Die tijd is ook beter besteed :)
Laatst bijgewerkt door Sclimpre op 23-02-21 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29322
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:38

neetoch schreef:
DuoPenotti schreef:
Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.

of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen :+ Lijkt wel een film :D


Dat doe ik normaliter ook zo regelen met hs en andere professionals waar ik op regelmatige basis contact mee heb.
Maar als mijn hs ineens gaat sturen op mijn vraag voor een bekapping rondom, dat die er alleen nog maar ijzers ondergooit voor een flinke meerprijs, bedank ik hem ook vriendelijk en ben ik er per direct klaar mee.

Dat vind ik echt wel zo van de zotte dat die manege dat doet. Je vraagt om een half uur prive les van 30 euro en je krijgt een betaalverzoek voor een heel uur met een half uur opzadelen etc. uitleg erbij waar je dus ook doodleuk het dubbele voor mag betalen.

Ja en vraag je niet of hij voor nog wel doet?

TS heeft niet gezegd dat ze er helemaal klaar mee was, heeft die 30 minuten nog wel open gelaten als mogelijkheid.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

BriPi
Berichten: 459
Geregistreerd: 05-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:41

Sky schreef:
@Kristy, ze hebben hem zelf geannuleerd of eigenlijk veranderd in een andere les. Ik heb gevraagd of het mogelijk was bij ze om een les van 30 minuten te rijden, omdat ze dit dus zelf hadden aangepast in een ander soort les. Daarom heb in hem niet schriftelijk geannuleerd, omdat zij hem zelf eigenlijk al geannuleerd hadden en vervangen.

Ik snap de verwarring, dus ik wilde ze tegemoet komen en de les van 30 minuten betalen, maar als ze mij niet te woord wilt staan, maar uitscheld... Dan niet.

Ik kijk in ieder geval naar het juridisch loket en de voorbeelden die hier gedeeld zijn qua brieven!


Oké, ik heb het allemaal even snel doorgelezen en wat ik als allereerste raar vind is dat de manege een betaalverzoek van 60 euro stuurt terwijl jij het voorstel voor een introductieles van 60 euro had afgewezen. Daarom snap ik ook niet dat sommige mensen de manege snappen. Had de manege een betaalverzoek van 30 euro gestuurd, dan had ik het nog begrepen, maar dit is gewoon raar.
Vervolgens heeft TS dus die vervangende les geannuleerd en krijgt ze niets meer te horen. TS heeft al gereageerd, dan zou ik verwachten dat er een tegenreactie komt. Natuurlijk kan TS zelf nog een bericht sturen, maar om de 'schuld' nu bij haar te leggen omdat zij dit niet heeft gedaan vind ik absurd. Zij heeft netjes gereageerd en de manege reageert niet tot op het laatste moment. Prima, maar die onduidelijkheid zorgt ervoor dat TS ervan uitgaat dat de les niet doorgaat, ik zou hetzelfde hebben gedaan, zij hadden immers de originele les geschrapt en die vervangen voor een ander en die vervanging is geannuleerd, waar vervolgens vanuit het bedrijf geen reactie meer op komt (tot op het laatste moment).
TS is uiteindelijk nog zo vriendelijk om ze tegemoet te willen komen, probeert alsnog contact te leggen wat blijkbaar lastig is. Uiteindelijk krijgt ze contact en wil ze uitleggen dat ze de 30 euro nog wel wil betalen (wat redelijk is, maar 60 euro niet, want dat had ze geannuleerd), wordt ze onderbroken en voor van alles uitgemaakt, om vervolgens opgehangen te worden.

Sorry, maar eerst slechte communicatie via mail, dan een verkeerd bedrag bij een betaalverzoek (terwijl de afspraak niet was bevestigd), vervolgens dreigen met maatregelen om te betalen, dan weer slecht bereikbaar zijn en vervolgens TS niet eens de kans geven om uit te spreken.
Als dit verhaal klopt, waar ik nu vanuit ga, dan vind ik dit gewoon niet kunnen. Bij ons op de opleiding wordt dit als onprofessioneel bestempeld en heb je echt een probleem als je slecht contact hebt, geen afspraken bevestigd en de andere partij niet laat uitpraten.
Maar goed, dit is hoe ik het zie met TS haar verhaal.

Ik hoop dat TS wat kan met de informatie van het juridisch loket, ik zie sowieso niet in hoe de manege jou wil laten betalen als ze zelf de 30min les hebben geschrapt, jij de 60min hebt geannuleerd en jij daarnaast amper contact met ze kan leggen. banketstaaf als ze een paard en instructeur hebben gereserveerd, maar communicatie is ook een belangrijk puntje. En die 60euro willen vangen vind ik sowieso al een raar begin.
Inderdaad altijd slim om het contact op te slaan, je weet nooit of het van pas komt.

neetoch
Berichten: 1031
Geregistreerd: 16-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:41

DuoPenotti schreef:
Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.

of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen :+ Lijkt wel een film :D


Dat doe ik normaliter ook zo regelen met hs en andere professionals waar ik op regelmatige basis contact mee heb.
Maar als mijn hs ineens gaat sturen op mijn vraag voor een bekapping rondom, dat die er alleen nog maar ijzers ondergooit voor een flinke meerprijs, bedank ik hem ook vriendelijk en ben ik er per direct klaar mee.

Dat vind ik echt wel zo van de zotte dat die manege dat doet. Je vraagt om een half uur prive les van 30 euro en je krijgt een betaalverzoek voor een heel uur met een half uur opzadelen etc. uitleg erbij waar je dus ook doodleuk het dubbele voor mag betalen.[/quote]
Ja en vraag je niet of hij voor nog wel doet?

TS heeft niet gezegd dat ze er helemaal klaar mee was, heeft die 30 minuten nog wel open gelaten als mogelijkheid.[/quote]

Dat was dan heel vriendelijk van de ts en mijn complimenten daarvoor. Want ik had dat zeker niet gevraagd. En dat was het ook alleen maar een vraag. Ze heeft daar toch geen antwoord meer op gekregen terwijl ze de dubbel geld actie heeft geannuleerd. Wat is het probleem dan.

Jorex

Berichten: 9926
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:43

DuoPenotti schreef:
Nou nou Sunnda, van jou manier van communiceren word ook niemand blij.

Ik vind zowel ts als de manege erg gebrekkig in de duidelijkheid.
Hoeveel moeite was het voor ts geweest om te vragen hoe het nu zat?
Had ze dit geneuzel nu ook niet gehad.
Soms gaan dingen gewoon 2 kanten op. Of je in je recht staat of niet, scheelt wel vaak een hoop gedoe.

Volgens mij heeft TS dat juist wel gedaan in haar laatste mail door te vragen of een 30 minuten les nog steeds mogelijk was. Als de manege dan pas de avond voor de lesdatum doorgeeft dat dat kan, dan is het niet TS haar schuld dat er zo laat pas gecommuniceerd wordt en ze geen antwoord meer terug had verwacht en dus al wat anders had geboekt. Wat mij betreft is dus het laatste aanbod van de manege te laat gedaan, waardoor ze ook niet kunnen verwachten van TS dat die dan de rekening betaald voor hun fout.

Alex en Jorie <3

DuoPenotti

Berichten: 29322
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:44

@neetoch
Nee niet vriendelijk van ts, onduidelijk van ts.

Zoals ik al aangaf, 60 euro vind ik raar, maar die 30 zou ik niet zo gek vinden. TS heeft een datum en tijd en niet geannuleerd.
Heeft alleen dat extra geannuleerd.

Communicatie van beide partijen is slecht. Alles op de mangege schuiven vind ik niet correct.
Daarnaast horen we nu alleen ook maar het verhaal van ts, ik zou graag die andere kant ook eens horen.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Sky

Berichten: 5068
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-21 14:45

De manege probeert inderdaad 60 euro te innen, dat deden ze meteen al. Ik vond dat al vreemd, daarom vroeg ik ze of het überhaupt mogelijk was om een half uur te rijden. Neem aan dat ze het anders niet zo maar ongevraagd zouden veranderen. Omdat ik begrijp dat het lastige financiële tijden zijn en ik inderdaad misschien nog even had moeten proberen te bellen, wilde ik ze ook die 30 euro schenken.

Qua mijn eigen initiatief en dat ik meteen had moeten bellen, die reacties snap ik ook. Met in mijn achterhoofd dat ik graag dat weekend een privé les wilde rijden, heb ik Stal van Brenk in Utrecht benaderd. Hier kreeg ik gewoon direct reactie: prima. Hier werd me niet iets ingeboekt dat twee keer zo duur was :+ .

@DuoPenotti, ik heb die 30 minuten niet geannuleerd, omdat die niet meer ingeboekt stond. De manege had hier al iets anders van gemaakt.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:45

DuoPenotti schreef:
@neetoch
Nee niet vriendelijk van ts, onduidelijk van ts.

Zoals ik al aangaf, 60 euro vind ik raar, maar die 30 zou ik niet zo gek vinden. TS heeft een datum en tijd en niet geannuleerd.
Heeft alleen dat extra geannuleerd.

Communicatie van beide partijen is slecht. Alles op de mangege schuiven vind ik niet correct.
Daarnaast horen we nu alleen ook maar het verhaal van ts, ik zou graag die andere kant ook eens horen.


De manege reageert toch pas de avond van tevoren?
Je kan ook overal moeilijk om doen hoor..

JM :#

BriPi
Berichten: 459
Geregistreerd: 05-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:46

neetoch schreef:
DuoPenotti schreef:
Nou stel ik vraag of de smid kan de 30e en ik krijg geen antwoord stuur ik inderdaad even een berichtje hoe het zit.
Ik zou zelf die duidelijkheid gewoon willen.

of ik zou sturen een paar dagen eerder, helaas heb ik geen reactie meer gehad, dus ik heb ergens anders geboekt.
OOK dat leert mensen te communiceren, zonder dat je met advocaten (die duurder zijn dan de les) moet gaan dreigen.
Overigens blijkbaar communiceer ik fijn, heb niet eens zomaar een advocaat te bellen :+ Lijkt wel een film :D


Dat doe ik normaliter ook zo regelen met hs en andere professionals waar ik op regelmatige basis contact mee heb.
Maar als mijn hs ineens gaat sturen op mijn vraag voor een bekapping rondom, dat die er alleen nog maar ijzers ondergooit voor een flinke meerprijs, bedank ik hem ook vriendelijk en ben ik er per direct klaar mee.

Dat vind ik echt wel zo van de zotte dat die manege dat doet. Je vraagt om een half uur prive les van 30 euro en je krijgt een betaalverzoek voor een heel uur met een half uur opzadelen etc. uitleg erbij waar je dus ook doodleuk het dubbele voor mag betalen.

Ja en vraag je niet of hij voor nog wel doet?

TS heeft niet gezegd dat ze er helemaal klaar mee was, heeft die 30 minuten nog wel open gelaten als mogelijkheid.[/quote]

Hoe ik het lees is dat de manege die 30min heeft geschrapt en vervolgens een les van 60min heeft gepland. Dat voorstel heeft TS geweigerd en vervolgens reageert de manege niet meer dat ze eventueel nog wel 30min willen doen. Dat zou voor mij betekenen dat het dus niet doorgaat. Natuurlijk had TS nog een keer kunnen vragen, maar in principe had zij al gereageerd en is het aan de manege om de communicatie door te zetten.
Daarnaast is het raar dat ze 60 euro ipv 30 euro vragen. Dat was mijn eerste en een van de grootste struikelblokken, naast dat ze slecht bereikbaar zijn (en als er eindelijk contact is, dit snel afkappen).

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:46

Zo, wat een onprofessionele manege. Ik zou echt die 60 euro niet betalen. Jij vraagt om een les van 30 minuten, zij maken er zonder overleg 60 minuten voor 60 euro van, jij accepteert dit niet, en zij verwachten alsnog dat je die 60 euro betaalt? Ik zou ze er lekker in laten zakken :=

En dan nog gaan dreigen en beledigen aan de telefoon. Ik vraag me af wat ze denken te bereiken daarmee. In elk geval een reputatie die er niet beter op wordt.

*pum*

Century

Berichten: 5945
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:47

Maar zoals ik begrijp we die 60min-les over hetzelfde tijdslot gezet en heeft daarmee die andere les vervangen. Ik zou dat ook opvatten als dat de originele les er dus niet zomaar meer is.

Zoals TS nu ook aangeeft.

DuoPenotti

Berichten: 29322
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:48

Shaggy, moeilijk doen? Aardig en vriendelijk mensen benaderen is tegenwoordig wel erg raar, dat geeft dit hele topic direct aan :j

Ts kan toch zelf eerder zeggen, ik heb niets meer vernomen dus ik annuleer hierbij alles. Heb elders geboekt.
Dan was dit hele topic er niet geweest.

Hoe moeilijk kan het zijn, over moeilijk doen gesproken, 10 woorden even sturen.
Klaar opgelost.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 23-02-21 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Lastig gevallen om rekening te betalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 14:49

Ze heeft toch gewoon die les gecanceld, zij heeft verder niks geboekt dus verder hoeft ze niks te cancellen.

JM :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers