manege bij a'dam zuidoost?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rosalieu
Berichten: 1
Geregistreerd: 27-10-20

manege bij a'dam zuidoost?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-20 23:37

hoi allemaal!! ik ben begin september verhuist naar mijn studentenwoning in amsterdam zuidoost. toen ik jonger was heb ik op redelijk hoog niveau rijles gehad, maar ik rijd de laatste jaren alleen nog maar af en toe op mijn moeders paard op de pensionstal waar zij hem heeft staan. nu zou ik graag weer willen beginnen met lessen, dus ik ben op zoek naar een leuke manege:)

het lijkt mij niet dat er midden in de bijlmer super veel maneges te vinden zijn, maar iets op fietsafstand (≤10km) zou fijn zijn, of anders iets dat redelijk te bereiken is met het ov. aangezien ik studeer is betaalbaarheid ook een pre ;)

alvast bedankt!! x


Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:09

Ik heb jaren op manege nieuw amstelland gereden, dichtbij het amsterdamse bos en redelijk in de buurt van het VU. Ze hebben daar manege lessen van beginners tot gevorderd.
Het openbaar vervoer stopt op een paar minuutjes lopen, Heb er jaren met plezier gereden.

En anders even op Google kijken naar maneges in de buurt? :)

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 15:56

Manege de eenhoorn zit in Diemen, een vriendin van mij heeft daar gereden tot ze haar eigen paard kocht. Zij was altijd heel tevreden over de kwaliteit van de lessen en het welzijn van de paarden (dat mist helaas wel met enige regelmaat in die omgeving...)

Edit: Zoals de manege die hierboven werd genoemd stonden de ponys tot zn 6 jaar terug nog steeds in stands, geen idee of dit ondertussen bezig is, maar persoonlijk zou ik nooit voor een manege kiezen waarbij het welzijn onder het keurmerk niveau ligt (en dat niveau is al niet eens heel hoog..)


hoefijzer

Berichten: 686
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 16:23

De VPG! (prins willemalexander manege) In de bijlmer dus waarschijnlijk om de hoek. Dit is de bekendste manege voor mensen met een handicap. Heel veel studenten en andere jongeren rijden daar. Je helpt een uurtje mee als begeleider en lest zelf in de begeleiders les. Op die manier help je mee aan een goed doel en kan je zelf ook goed lessen. *\o/*


Ambachtelijk leerbewerker - Bijzondere handgemaakte hoofdstellen




[/color]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers