Lessen in de omgeving Castricum

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Merwiedjzoel
Berichten: 1
Geregistreerd: 23-08-19

Lessen in de omgeving Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-19 13:32

Dag allemaal,

Mijn oudste zoon van 6, eind november 7 heeft aangegeven dat hij graag wil paardrijden, in ieder geval een proefles. Nu wil ik dit graag regelen voor hem maar er zijn wat problemen.
A. ik heb zelf nooit echt gereden
B. we wonen hier pas twee jaar dus ik heb geen kennis van de omgeving qua maneges.

Hopelijk willen en kunnen jullie ons helpen.

Wat is een goede manage voor hem om te rijden. En zijn er nog dingen waar we op moeten letten?

Bedankt alvast!


Josienx
Berichten: 219
Geregistreerd: 30-11-13
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 14:25

Manege de Hoef zit in Egmond aan den Hoef, dat is niet zo ver van Castricum vandaan!
Manege Groot zit naast Manege de Hoef. Vroeger waren de verschillen wel groot maar inmiddels heeft Groot volgens mij flink verbouwd. Moet zeggen ben bij beide lang niet geweest!

Ik denk dat je gewoon kan aangeven dat je zelf niet ervaren bent dus dat iemand wel moet helpen met opzadelen. Dat komt vast goed!

Gold <3

frensje
Berichten: 722
Geregistreerd: 12-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:10

De Meijerij in Uitgeest. Paarden hebben het daar ook fijn. Staan lekker buiten en er wordt goed voor ze gezorgd.

Hard work pays off

Prince

Berichten: 2450
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:18

frensje schreef:
De Meijerij in Uitgeest. Paarden hebben het daar ook fijn. Staan lekker buiten en er wordt goed voor ze gezorgd.


Ja zou ook de Meijerij adviseren :j

<3 /3 Zazou /3 <3

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Lessen in de omgeving Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:21

Gewoon een rondje doen langs de manege's in je buurt, dan kan je kijken wat het beste bij je past.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 20:23

In Heemskerk zit manege de Schimmelkroft en je hebt ook nog manege Heemskerk en je hebt in Castricum zelf Reuring op stal, en tegenover het Geversduin in dat straatje zit ook een manege.

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 20:44

Rivjenn schreef:
In Heemskerk zit manege de Schimmelkroft en je hebt ook nog manege Heemskerk en je hebt in Castricum zelf Reuring op stal, en tegenover het Geversduin in dat straatje zit ook een manege.



Die laatste is manege Heemskerk. :D

Gewoon even langsgaan bij verschillende en kijken waar jij je het fijnste bij voelt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers