Manege Gnodde in Groningen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Manege Gnodde in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-17 22:24

Een eeuwigheid geleden heb ik bij manege Gnodde in Groningen gereden. Eerst op Noorddijk en na de verhuizing nog een paar jaar in Ulgersmaborg.

Af en toe denk ik aan de paarden daar, en van bepaalde paarden zou ik toch wel graag weten waar ze terecht gekomen zijn. Menda, Nordstar, Orthos, Nobeltje..

En ik dacht, misschien is er een piepklein kansje dat iemand hier het weet?!


Liedeniet
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:56

Speirs schreef:
Een eeuwigheid geleden heb ik bij manege Gnodde in Groningen gereden. Eerst op Noorddijk en na de verhuizing nog een paar jaar in Ulgersmaborg.

Af en toe denk ik aan de paarden daar, en van bepaalde paarden zou ik toch wel graag weten waar ze terecht gekomen zijn. Menda, Nordstar, Orthos, Nobeltje..

En ik dacht, misschien is er een piepklein kansje dat iemand hier het weet?!


Wat leuk! Ik reed er ook totdat de manege op hield te bestaan.
Ik heb geen idee waar ze zijn helaas.
Vaak op Menda gereden en later ook op orthos en nobel.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:58

misschien is het handig om ook aan te geven in welke periode dat geweest is en wanneer de manege ophield en wat de leeftijden en uiterlijke kenmerken waren van die betreffende paarden? er zijn tig paarden met die namen natuurlijk.

ik heb een eeuwigheid geleden in Vrouwenparochie gereden.. daar kwam een Nobel binnen en heb ik nog een half jaartje vaak met plezier op gereden.. Maar ja.. dat zegt dus helemaal niets :')

Dmeulema
Berichten: 1
Geregistreerd: 30-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 21:25

Hooi!

Een aantal jaren later lees ik je bericht. Ik heb zelf ook heel lang op deze manege gereden. De namen menda orthos komen me zo bekend voor. Heimwee naar deze tijd. Ik probeer af en toe eens weer op verschillende databases te zoeken waar ze zijn. Ik weet Robin Hood is 2 jaar geleden overleden. In Noorwegen heb ik hem nog mogen bezoeken een half jaar voor hij overleed. De paarden zijn inmiddels al oud en verwacht ook niet dat er veel nog in leven zijn. De paarden die ik kon vinden in de databases zijn van 1993 of later.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers