Herenigd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
n_i_c_a_evey

Berichten: 117
Geregistreerd: 08-04-17

Herenigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-17 09:22

gister heb ik eindelijk weer mn lieve poepie gezien. We hebben elkaar sinds ze naar parkzicht is gegaan niet meer gezien, maar nadat ik mijn moeder heel lang heb gesmeekt zijn we 1 uur lang onderweg geweest om toch weer bij elkaar te zijn!

Het begon ongeveer een jaar geleden, toen mocht ik op je rijden omdat het meisje dat eerst op je zat er de hele tijd afviel. Ik was mereen verlieft! daarna heb ik supervaak op je gereden. we begonnen met een pony die heel de tijd rende en de hoeken in wilde, ik zat in de equiples en ze hadden daarzo een lichtelijke hekel aan haar. maar, ongeveer een jaar later, je bent zo verandrd!!
we begonnen zo:
Afbeelding
en we eindigde zo:
Afbeelding


maar al die tijd stond je te koop, want je was niet geschikt voor de manege, er kon maar een beperkt aantal mensen op je rijden.. maar het ging steeds beter! en toen was die advertentie weg... Ik dacht dat ze besloten hadden om haar te houden, maar nog geen week later krijg ik het berichtje waar ik zo op hoopte dat het niet zou komen: "heej, ik weet niet of je het al weet, maar Evey is net opgehaald..." Ik en mijn moeder vonden dat zo erg, zoveel bereikt met die pony, en nu was ze weg...
Ik ben meteen gaan zoeken, je was naar parkzicht verhuist en daar verkocht aan een Dominique. maargoed, daar klopte iets niet, de fotos van jou bij je vorige eigenaresse werden gebruikt, een andere dominique, en zij wist van niks... onmgeveer een week of 3/4 later hoorde ik dat jeecht weg was... en ik wist niet naar waar. toen kwam ik je tegen op instagram, je stond op stal jasper, en je had het z goed!
Ik heb 2/3 maanden moeten wachten maar toen ging ik ernaar toe! ik heb eerst destal gemaild, en ja ik kon zelfs een lesje meerijden!

eenmaal aangekomen voelde het zo gek, iedereen noemde haar anky... haar paspoort naam is officieel anka zij hebben daar anky van gemaakt. Ik werd naar je stal j=gebracht en tja, dat was best wel een beetje emotioneel... Ik wist niet of je me zou herkennen... maar je zat overal te snuffelen en ze zijden zo tegen mij van "wat is ze speels zeg" ja, ik denk dat ze me herkende.

maar wat is die pony veranderd zech, ze is niet meer lieve evey, ze is heel happerig en ze heeft zelfs geprobeert te bijten met zadelen, maar mijn moeder hielp dus het lukte. toen ik er eenmaal opzat was het evenzo raar! eerst probbeerde ze er gelijk van door te gaan, ik bleef maar naar dr praten en uiteindelijk leek het tot haar door te dringen, de rest van de les was ze zo rustig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


aan het eind van de les kwam de instructeur naar me toe en vroeg "hoe krijgje haar zo rustig?" ik: "ik weet niet, we kennen elkaar gewoon zo goed....."

Ook al ben jij ergens waar ik niet weet waar,
In onze gedachten zijn we bij elkaar...


shetjeIris

Berichten: 378
Geregistreerd: 06-04-13

Re: Herenigd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 11:40

Ik heb jou die keer gezien toen je op stal Jasper was. Ik dacht al dat jij wellicht een speciale band met haar had.
Anky heeft een heel lief hoofdje, dus ik begrijp je helemaal!

n_i_c_a_evey

Berichten: 117
Geregistreerd: 08-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 11:15

shetjeIris schreef:
Ik heb jou die keer gezien toen je op stal Jasper was. Ik dacht al dat jij wellicht een speciale band met haar had.
Anky heeft een heel lief hoofdje, dus ik begrijp je helemaal!

jaa! dat hoofde zal ik nooit vergeten :+: ik mis haar nu alweer... volgende vakantie zal ik er weer zijn!

Ook al ben jij ergens waar ik niet weet waar,
In onze gedachten zijn we bij elkaar...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers