Voerzakken slepen als klein persoon.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lolotjeh
Berichten: 476
Geregistreerd: 11-09-09

Voerzakken slepen als klein persoon.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 22:24

Iedereen kent het wel. Zakken voer halen uit de winkel voor je trouwe viervoeter. Er is 1 probleem je bent niet groot en ook nog fijn gebouwd.
Dan komt er een Grote Gespierde man aan zetten met de vraag.'mevrouw kan ik u ergens mee helpen?' Tja daar sta je dan terwel je net de zak over je schouders heen wilt slingeren.
Wat doe je dan?
1. Je zegt vriendelijk dat het wel lukt en je slingert toch de zak over schouders en loopt naar de kassa om afte rekenen.
2. Je neemt zijn diensten van harte aan en laat deze Sterke man het zware til werk doen.
3. Je slingert gouw de zak op je schouders en zegt dat het prima gaat ter wel je zijn gezichts uitdrukking bekijkt wat zijn reactie na checkt voor je vrolijk naar de kassa loopt.

tamary

Berichten: 29166
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Voerzakken slepen als klein persoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:31

Meestal staat er wel ergens een karretje voor de zware dingen, maar als personeel aanbied om te helpen laden (auto) zeg ik ja.
In jouw geschetste situatie mag die meneer best voor mij sjouwen. Geen probleem met vrijwilligers.

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:34

Geen enkel probleem als iemand aanbiedt voor mij te willen sjouwen.
Voel me daar absoluut niet minder door. Die man een goed gevoel want goede daad verricht naar zijn idee en ik heb geen moeite hoeven doen.

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Voerzakken slepen als klein persoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:37

Tja, slimme mensen zijn lui zeggen ze weleens toch? Ik zou ook voor optie 2 gaan.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:38

Ben zelf klein en loop meestal met een of twee krukken. Ben sterk zat met zware dingen tillen toch ook. Maar een tilaanbod zal ik nooit laten schieten. De sterke man voelt zich echt man door een vrouw te helpen en ik ben blij dat ik me niet onnodig hoef te vertillen. :D

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:38

Nu ben ik niet klein, niet fijn gebouwd en ik kan prima een zak voer tillen maar als iemand zich vrijwillig aanbied ga ik geen nee zeggen hoor :+ Helemaal niet als ik meerdere zakken heb, dan vind ik het meer dan prima als mensen willen komen helpen.

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:43

Froukje schreef:
Nu ben ik niet klein, niet fijn gebouwd en ik kan prima een zak voer tillen maar als iemand zich vrijwillig aanbied ga ik geen nee zeggen hoor :+ Helemaal niet als ik meerdere zakken heb, dan vind ik het meer dan prima als mensen willen komen helpen.



Precies dit haha. Ik koop vaak honden- katten- en paardenvoer en kattenbakgrit tegelijk. Hulp neem ik dan heeel graag aan :)

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Voerzakken slepen als klein persoon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:44

Ik ben heel erg van het zelluf doen. Dus ik sleep hem zelf mee. Zelfs als het eigenlijk te zwaar is

Rachelle_99
Berichten: 106
Geregistreerd: 25-09-17
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:24

Ik heb hetzelfde als assie hierboven. Doe het graag zelf, maar als het echt niet mocht lukken zou ik de hulp echt wel aannemen. Dan heeft die man ook weer het gevoel dat ie iets goeds heeft kunnen doen voor de medemens. ;)