Klein Oever 2017 (ook leiding)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-17 19:59

Een nieuw jaar betekent ook een nieuwe zomer.
Ook al duurt het nog een tijdje, de voorpret kan weer beginnen! *\o/*

Dit topic is bedoeld om al je vragen over Klein Oever te kunnen stellen, als je er op kamp wilt of er leiding bent of wilt worden.
Op naar een zomer vol paardrijden, leuke spellen en vooral heel veel gezelligheid en plezier!

Om zelf de aftrap te geven:
aanstaande zomer ben ik voor het vierde jaar als leiding op Klein Oever te vinden.

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.


pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 20:09

Ja een nieuw topic! *\o/*

Ik wil er deze zomer ook zeker weer een paar weekjes bij zijn, als binnenleiding en misschien een weekje buiten :)
Dit zou dan alweer mijn 8e zomer op klein oever worden.
2 jaar zelf op kamp geweest en dit wordt mijn 6e jaar als leiding.

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Marit23
Berichten: 14
Geregistreerd: 04-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 21:30

Hoi,

Ik twijfel om dit jaar ponykampen te gaan begeleiden. Ik heb dit vorig zomer 4 weken lang gedaan, maar zou het nu graag op een andere manege gaan doen. Zouden jullie mij misschien een berichtje kunnen sturen hoe het is om op Klein Oever te begeleiden? Bijvoorbeeld over hoe je dag eruit ziet, wat je taken zijn (als buiten/binnenleiding, stalleiding en instructeur), hoe het eten en het bed zijn, als je een vergoeding krijgt enz. Het hoeft uiteraard niet uitgebreid, mag wel natuurlijk :D , maar dat ik een beetje een beeld krijg van hoe het daar is :o

Alvast bedankt!

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-17 21:54

Ik stuur je straks even een pbtje (:

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:33

Hoi!

Het lijkt mij leuk om dit jaar ook ergens te helpen met het begeleiden van een ponykamp. Ik weet nog niet of dat bij Klein Oever gaat worden(is namelijk erg ver weg voor mij), maar ik wil wel alvast eens een paar dingetjes weten:
- Ik heb nooit eerder een ponykamp begeleid/helpen begeleiden, wel doe ik de PABO en zit ik nu in mijn derde jaar, ervaring met kinderen en lesgeven(al doe je dit op een kamp natuurlijk niet echt) heb ik dus wel, wat voor soort leiding zou ik dan kunnen zijn?
- Is er een minimum aantal weken dat je beschikbaar moet zijn, of zou je ook enkel 1 of 2 weken leiding kunnen zijn?
- Hoe zit het met overnachten? Waar slaap je als leiding?

Groetjes Anja

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:40

Marit23 schreef:
Hoi,

Ik twijfel om dit jaar ponykampen te gaan begeleiden. Ik heb dit vorig zomer 4 weken lang gedaan, maar zou het nu graag op een andere manege gaan doen. Zouden jullie mij misschien een berichtje kunnen sturen hoe het is om op Klein Oever te begeleiden? Bijvoorbeeld over hoe je dag eruit ziet, wat je taken zijn (als buiten/binnenleiding, stalleiding en instructeur), hoe het eten en het bed zijn, als je een vergoeding krijgt enz. Het hoeft uiteraard niet uitgebreid, mag wel natuurlijk :D , maar dat ik een beetje een beeld krijg van hoe het daar is :o

Alvast bedankt!

Zou ik ook graag willen hebben!

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:22

Anja_96 schreef:
Hoi!

Het lijkt mij leuk om dit jaar ook ergens te helpen met het begeleiden van een ponykamp. Ik weet nog niet of dat bij Klein Oever gaat worden(is namelijk erg ver weg voor mij), maar ik wil wel alvast eens een paar dingetjes weten:
- Ik heb nooit eerder een ponykamp begeleid/helpen begeleiden, wel doe ik de PABO en zit ik nu in mijn derde jaar, ervaring met kinderen en lesgeven(al doe je dit op een kamp natuurlijk niet echt) heb ik dus wel, wat voor soort leiding zou ik dan kunnen zijn?
- Is er een minimum aantal weken dat je beschikbaar moet zijn, of zou je ook enkel 1 of 2 weken leiding kunnen zijn?
- Hoe zit het met overnachten? Waar slaap je als leiding?

Groetjes Anja


Een PABO opleiding is zeker handig! Het is altijd fijn als je al iets aan ervaring hebt :j
Als je 18+ bent (ik heb even in je profiel gespiekt en dat ben je :P ) zou je als het goed is gewoon leiding van de kinderen mogen zijn. Als binnen leiding (kinderen van 6 t/m 11) of als buiten leiding (kinderen van 11 t/m 15).
Er is geen minimum aantal weken. Of je nou 1 of 4 weken gaat maakt niet uit :)
Als leiding slapen wij in een aparte huifkar/kamer maar altijd in de buurt van de kinderen. De binnen kinderen slapen in de boerderij in kamers, als je binnen leiding bent slaap je dus ook in een kamer in de boerderij samen met de andere binnen leiding. De buiten kinderen slapen in huifkarren omgebouwd tot kamers, als buiten leiding slaap je dan in een huifkar met de andere buiten leiding :j

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 21:33

pradadaan schreef:
Anja_96 schreef:
Hoi!

Het lijkt mij leuk om dit jaar ook ergens te helpen met het begeleiden van een ponykamp. Ik weet nog niet of dat bij Klein Oever gaat worden(is namelijk erg ver weg voor mij), maar ik wil wel alvast eens een paar dingetjes weten:
- Ik heb nooit eerder een ponykamp begeleid/helpen begeleiden, wel doe ik de PABO en zit ik nu in mijn derde jaar, ervaring met kinderen en lesgeven(al doe je dit op een kamp natuurlijk niet echt) heb ik dus wel, wat voor soort leiding zou ik dan kunnen zijn?
- Is er een minimum aantal weken dat je beschikbaar moet zijn, of zou je ook enkel 1 of 2 weken leiding kunnen zijn?
- Hoe zit het met overnachten? Waar slaap je als leiding?

Groetjes Anja


Een PABO opleiding is zeker handig! Het is altijd fijn als je al iets aan ervaring hebt :j
Als je 18+ bent (ik heb even in je profiel gespiekt en dat ben je :P ) zou je als het goed is gewoon leiding van de kinderen mogen zijn. Als binnen leiding (kinderen van 6 t/m 11) of als buiten leiding (kinderen van 11 t/m 15).
Er is geen minimum aantal weken. Of je nou 1 of 4 weken gaat maakt niet uit :)
Als leiding slapen wij in een aparte huifkar/kamer maar altijd in de buurt van de kinderen. De binnen kinderen slapen in de boerderij in kamers, als je binnen leiding bent slaap je dus ook in een kamer in de boerderij samen met de andere binnen leiding. De buiten kinderen slapen in huifkarren omgebouwd tot kamers, als buiten leiding slaap je dan in een huifkar met de andere buiten leiding :j

Super, dankjewel voor je antwoord! Eerst even mijn vakantie op m'n werk verder afwachten en dan ga ik eens even nadenken, hoe en wat.

Heidi95

Berichten: 157
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Groningen

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 11:57

awesome jongens, natuurlijk ben ik ook weer van de partij. 5e jaar leiding (:
ik ga denk ik sowieso voor een weekje manege, dat is me echt super goed bevallen vorig jaar!

With a little help from my friends. < 3

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 00:28

Gezellig Tessa *\o/*
Al enig idee welke weken je wilt gaan? :)

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 10:20

Ik wil er graag op kamp, maar hoe vaak word er gereden? En wat doe je allemaal?

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 22:22

En hebben mensen hier al gemaild voor de zomer? :)

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:00

hoihoi!
Ik zit er over na te denken om misschien een paar weekjes als leiding te gaan helpen :D
Ben zelf 18, ga bedrijfsleider paardenhouderij en -sport studeren, en ik heb wel zin om een paar weekjes te helpen. Zelf nog nooit op klein oever geweest, zou dat een probleem zijn? Heb geen diploma rond paarden, is het dan wel mogelijk om rond paarden bezig te zijn?

Een aantal jaar terug op mijn oude manege geholpen met ponykampen met oa spelletjes, buitenritten etc.

Ik hoor het graag :D

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:25

inmiddels de stoute schoenen aangetrokken en gemaild hihi

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:34

Goed nieuws! Ik heb een mailtje terug en het klonk positief! Nu de weken doorgeven en voorkeur voor de paarden :) En mijn CV doorsturen. Zit nu helemaal blij te wezen :')

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-17 20:57

Ah wat leuk!
Houd je ons op de hoogte?

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:20

Zekers! Zal ik doen! Ik vind het echt super leuk! Kan ik helemaal bezig zijn met wat ik het liefste doe :D

Is er trouwens ook een mogelijkheid om les te geven? Heb alleen geen bevoegdheid, wil m wel gaan halen, maar die komt pas na de zomer..

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 14:36

Ik word stalleiding :D 8-15 juli en 19-26 augustus. Heb er nu al super veel zin in :D *\o/*

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:56

Leuk! 8-15 juli ben ik er waarschijnlijk ook :)

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

esther1o1
Berichten: 211
Geregistreerd: 22-07-09

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:38

Heey
Ik meld me hier ook weer :P
Ik sta op de voorlopige planning week 5 als buitenleiding en een vriend van me staat die week als survival leiding
En Daniëlle is dan binnen dus een groot feest :')

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:29

pradadaan schreef:
Leuk! 8-15 juli ben ik er waarschijnlijk ook :)


Leuk zeg! Als wat voor begeleider ga je? Ik ben erg benieuwd wat je zoal als stal leiding doet :)
Iemand die me er meer over kan vertellen?

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-17 18:33

Ik stuur je vanavond even een puntje!
8-15 juli ben ik er ook, gezellig :)

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:41

xChanelx schreef:
Ik stuur je vanavond even een puntje!
8-15 juli ben ik er ook, gezellig :)


Gezellig! Nu dus al 3 bokkers haha. Wat leuk!

pradadaan

Berichten: 4658
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Klein Oever 2017 (ook leiding)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:32

Yvonne ben jij week 1 nou binnen of manege? :)

Sterre ik ben binnen leiding :D Ik ben nog nooit stal leiding geweest dus ik kan je daar niet echt mee helpen, Yvonne inderdaad wel :)

Prada, Giverny D & Nacimiento D
instagram: nacimiento.d
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 19:53

Ik ben benieuwd! Ik heb er echt helemaal zin in! Alsof ik zelf weer op ponykamp ga :')

Moet alleen mijn bijrijdpaardje 2 weken niet zien :\ maar ach, ik ga zelf nog met haar een hele week op cross training haha. Dus dat komt wel goed :=

Waarom hebben jullie trouwens gekozen voor de bepaalde leiding? Hebben jullie dat specifiek gekozen of zijn jullie erin gerold?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers