Manege elzenhof

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Han21

Manege elzenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 10:16

Hoi iedereen,
Mijn nichtje (froutjee) en ik gaan a.s maandag een strandrit maken bij manege Elzenhof! Mijn nichtje gaat op de pony Fanny en ik op Whisper. Nu was mijn vraag: Heeft iemand toevallig ervaring met deze pony's en met de manege/ritten zelf?
Dat was t wel :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 10:19

Geen ervaring met die pony's, maar wel bij de stal. Altijd goede ervaringen gehad :) Ze gaan niet hard op het strand (daarvoor moet je bij de Kikkert zijn), maar alles gaat netjes en gecontroleerd. Paarden weten wel de weg daar, dus ze weten ook precies waar ze mogen draven en galopperen.

Han21

Re: Manege elzenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 10:37

Oh klinkt leuk! We hadden al voor de "pittigere" pony's gekozen maar dat zal dan ook wel meevallen. :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 10:47

Ik heb er een aantal jaar geleden een buitenrit gemaakt, is mij goed bevallen! Alles ging goed en gecontroleerd en dingen werden goed van te voren aangegeven.

Ik wou er afgelopen jaar weer heen met een vriendin, maar het was zo ontiegelijk slecht weer en we moesten fietsen, opzich geen probleem. Alleen met alle wind en regen was het niet te doen om op tijd te komen. Wij een aantal keer bellen, geen reactie. Na 10 minuten proberen kregen we eindelijk gehoor en ze wouden wel vijf minuten extra wachten. Nou, als we dan aankwamen, waren ze alsnog weg. We hoefden niet meer terug te komen en ook twee dagen erna, als we nog een rit hadden afgesproken. We hebben het ze geprobeerd uit te leggen, maar ze wouden niet luisteren. Ik heb er best een naar gevoel aan over gehouden....

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 16:32

Oh, oliebol, dat is wat minder... Wij worden gelukkig gebracht hihi

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 20:45

Iemand anders nog?

indyvoortman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 15:45

Wat leuk ik heb vorig jaar ook een strandrit gemaakt en ik mocht ook op whisper , het was fantastish