Manege midden Friesland ervaringen gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bokkiej

Manege midden Friesland ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 22:09

Hallo medemensen,

Ik ben na denk ik 8/9 jaar niets meer met paarden gedaan te hebben erachter gekomen dat ik dit toch wel erg mis. Ik ben nu 23 jaar oud en ik vind het best wel een beetje eng om weer te beginnen, maar wil het heel graag.

Ik ben aan het rondkijken naar leuke maneges, wel met een FNRS kenmerk en vraag me af of hier mensen zijn die bij zo'n manege rijden binnen Friesland. Voornamelijk de maneges in Joure en Sneek spreken me aan. Zijn er hier mensen die er wat over kunnen vertellen? En zijn er nog meer goede maneges centraal in Friesland?

Marie111

Re: Manege midden Friesland ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:32

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:12

Is manege molenruiters in Vrouwbuurt te ver weg?

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:18

Sibma is geweldig, ongelofelijk leuke paarden (onder andere mijn vorige paard bliksem) leuk lessen van goede instructie, het is heel netjes en de kans om wedstrijden te rijden.

Ik rij we nu sinds 2011 en ik heb er altijd een ongelofelijk leuke tijd gehad.

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:03

Ik kan je Sneek aanraden. Goeie manege en fijne paarden. Ik rijd er zelf nu ook al een aantal jaar, en heb het gevoel of heb ik daar meer geleerd dan dat ik geleerd heb op alle andere maneges waar ik gereden heb bij elkaar.
Joure heb ik 1x een lesje mee gereden, het sprak mij toen niet echt aan, ook niet hoe die paarden er toen bij stonden, maar dat kan natuurlijk allemaal veranderd zijn want dat is denk ik ook al weer zo'n 9 jaar terug!
Misschien is het een idee om een keer langs de maneges te gaan om informatie te vragen en te kijken hoe het er aan toe gaat, dan word de keuze denk ik een stuk makkelijker!

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 13:21

Dankjewel voor de tips. Sneek spreekt me ook aan en lees vaker goede verhalen over de manege. Zal eens een kijkje nemen.