Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joy_Mennings schreef:TurdusMerula schreef:Akasha rijkunst. Niet echt in de buurt, maar toch de moeite waard. Er zijn er maar weinig zo goed, en ze hebben paarden beschikbaar.
Ik zie op de site niks staan over zitlessen...
En het is helaas toch iets te ver weg, maar toch bedankt
GrimFandango schreef:Ook als het niet op de site staat valt een zitles normaal gesproken gewoon onder een priveles bij de meeste maneges, en valt het ook gewoon onder dat tarief.
Het is soms ook de moeite om wat langer te reizen als het een goede manege is. Het nut van zo een zit les heeft te maken met de kwaliteit van de instructeur, en hoe geschikt het paard is dat er voor gebruikt wordt.
riegje schreef:correcte zitles ga je op een manege niet vinden.
Je kunt beter prive iemand zoeken met een geschikt paard.
Google eens op centered riding of iets dergelijks.
Bij kleinschalige projecten/zpp er heb je grotere kans om echt wijzer te worden van een zitles.
i.p.v. dat er tegen je gezegd word, hakken uitdrukken, en recht zitten. maar niet weet hoe of wat en waarom.
zoek iemand die weet hoe het menselijk lichaam werkt en de biomechanica van het paard.
Joy_Mennings schreef:Azmay schreef:Hippocampus bij Ulrike Thiel, geeft echt geweldig goed les en haar paarden zijn enorm fijn getraind.
Die had ik inderdaad gevonden maar die kost helaas 70 euro per les en ik denk dat ik meer dan 1 les nodig heb.