Na een jaar of 5 gestopt te zijn met paardrijden wil ik hier al een tijdje weer heel graag mee beginnen. Het probleem is dat ik niet weet waar en hoe.
Ik heb altijd veel paard gereden. Als kind een eigen pony gehad, later veel paarden voor anderen gereden. Paardrijden kan ik dus wel. Maar voornamelijk recreatief.
Ook ben ik een klein beetje angstig geworden in de jaren dat ik niet gereden heb.
Nu kan ik natuurlijk gewoon naar de manege hier in de buurt gaan en lessen nemen. Maar ik twijfel of ik wel elke week wil. Ik heb namelijk kinderen en werk door de week dus dat wordt me denk ik snel te veel. Het mooiste voor mij zou zijn 1 x per 2 weken een uurtje paard rijden. Maar ja dat zal op een manege denk ik niks worden, want dan houd ik wel elke week een plekje bezet in de les. Plus dat de paarden op de manege hier nogal euh..echte manege paarden zijn zeg maar.
Mensen in de buurt met paarden ken ik helaas niet. Dat zounatuurlijk perfect zijn, als ik iemand ken waarvan ik zo nu en dan het paard even mag lenen
Iemand hier misschien tips voor mij? Zijn er misschien sites voor mensen die een bijrijder zoeken (op marktplaats niks gevonden) Of iemand nog een ander idee voor me?