Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fellow19

Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-15

Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-15 11:07

Hallo allemaal! Ik ga deze zomer van 5 t/m 11 juli op instructieweek (16+) bij manege Poelenburgh. Zijn er nog meer mensen die dan gaan(op jeugdkamp of instructieweek)? Want ik kom waarschijnlijk in m'n eentje (heel misschien met een vriendin). Ik ben hier zelf drie keer op jeugdkamp geweest en vond het altijd heel leuk! Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met instructieweek bij Poelenburgh. Doe je ook veel samen met kinderen van het jeugdkamp? En slaap je daar ook bij? En de activiteiten naast het paardrijden, doe je die ook samen? Zou ik niet erg vinden, juist wel gezellig :) Ik hoop dat er nog meer Bokkers zijn die dan gaan, dan ken ik alvast iemand :)

Fellow~my 8-year old palomino❤️


Tink89
Berichten: 2930
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:16

Ik ben vorig jaar op 16+week geweest en het merendeel was óf jonger dan 16 of net iets ouder... Ik was toen 24 en voelde me nogal oud.

Je hebt eigenlijk weinig te maken met het jeugdkamp. Die hebben hun eigen slaapzaal, eigen activiteiten en eigen lessen. Je eet wel samen en tussen de activiteiten door kun je elkaar natuurlijk ook zien. Volgens mij was de bonte avond met het kampvuur vorig jaar ook samen.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Fellow19

Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-15 11:23

Dan snap ik dat het wel minder leuk is als je 24 bent. Ik ben zelf 18, dus ik denk dat het dan wel leuk is. Maak je even goed, naast springen en dressuur, ook gewoon bosritten en een strandrit? Ik weet dat de instructieweek natuurlijk wel serieuzer is dan het jeugdkamp, maar ja.. daar voel ik me dan weer te oud voor, ondanks dat ik die typische ponykamp activiteiten nog steeds leuk vind..

Fellow~my 8-year old palomino❤️

Tink89
Berichten: 2930
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:12

Angel_19 schreef:
Dan snap ik dat het wel minder leuk is als je 24 bent. Ik ben zelf 18, dus ik denk dat het dan wel leuk is. Maak je even goed, naast springen en dressuur, ook gewoon bosritten en een strandrit? Ik weet dat de instructieweek natuurlijk wel serieuzer is dan het jeugdkamp, maar ja.. daar voel ik me dan weer te oud voor, ondanks dat ik die typische ponykamp activiteiten nog steeds leuk vind..


Ja hoor, 1 bosrit en 1 strandrit sowieso.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:58

Ik ga op instructieweek 16+ van 9 t/m 15 augustus! Ook ik ga alleen en ik vind dat juist leuk. Nieuwe vrienden maken maar je zit niet 'vast' aan iemand dus je kan gewoon je eigen plan trekken. Kan enorm genieten van zo'n weekje alleen ergens naar toe :) Heb nog geen lotgenoten gevonden helaas, misschien dat anderen zich ook hier melden :j

Nelis M2+1

Fellow19

Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-15 22:38

Wat leuk!! Wel jammer dat we niet in dezelfde week gaan, maar ik hoop hier nog meer mensen tegen te komen die ook van 5 t/m 11 juli naar Poelenburgh gaan. Ben je al een keer eerder daar op instrucieweek geweest? Zo ja, wat vond je er van? Of ben je al eens daar op de manege geweest? Ik zit er sinds kort ook weer op les, dus als je iets over de manege wilt weten, vraag maar :)

Fellow~my 8-year old palomino❤️

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 00:26

Ben er nog nooit geweest en dus eerste keer instructieweek daar. Ik hoop voor mijn verjaardag (juni) een strandrit te mogen maken op poelenburgh. Dan ben ik er alvast een keertje voor kamp geweest én het lijkt mij super gaaf :) Kun je misschien een klein beetje de ponies/paarden voorstellen? Voorkeur gaat uit naar paarden, maar af en toe val ik voor een pony :p Ik hou van snel, wendbaar, graag willen werken. Ben niet snel bang, maar ik stap ook niet graag op een gek paard. Mijn oog viel oa op Dorian, Tarzan,Quando en Charly (Wat een leuke uitstraling!) en Danina. Misschien dat je iets over hun karakters kwijt kan? Lief/happerig, lui/actief.. Deze heb ik uitgekozen puur op uitstraling van hun foto's op de website :p Jammer dat we niet in dezelfde week gaan zeg! Misschien volgend jaar? :j

Nelis M2+1

Fellow19

Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-15 08:50

Ik ken niet alle paarden en pony's, omdat ik pas net weer op les zit daar (ik heb er 5 jaar op les gezeten, toen 3 jaar niet en nu ben ik weer terug :) ). Maar Tarzan heb ik vroeger heel vaak op gereden, en ik kan je vertellen dat hij echt super lief is! Volgens mij loopt hij ook wel vlot door en hij is heel leuk met dressuur! Ook Qaundo is een heel lief paardje, het is echt een schatje! Ik heb vorige week nog op hem gereden. Hij is echt enorm vlot en enthousiast. Hij wil graag voor je werken maar sommige teugelhulpen bij de dressuur begreep hij niet helemaal (misschien lag het aan mij), maar hij is verder echt heel lief, ook op stal! Over Dorian, Charly en Danina kan ik niet zo veel vertellen. Wel is Everest erg leuk met springen. Hij wil heel graag en is dan erg snel. Ook echt een heel lief paard, zowel in de bak als op stal.
En misschien kunnen we samen een strandrit maken? Ik wil zelf namelijk ook nog graag een strandrit maken. Zou leuk zijn!! :)

Fellow~my 8-year old palomino❤️

Wyo_ming
Berichten: 7
Geregistreerd: 20-03-15

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 09:54

Tijdens de instructieweken ga je ook naar het strand hoor!!! Maar je moet wel heel vroeg je bed uit, want overdag mag er niet op het strand gereden worden. Maar het is het helemaal waard, GEWELDIG!!!! Maar ook de lessen zijn te gek en daarna de film kijken. soms heel confronterend, maar je leert wel heel erg veel door naar je eigen fouten te kijken. De leeftijd van de 16+ weken is meestal 16 t/m 20.

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 10:13

Krijg er steeds meer zin in. Dankjewel Angel_19 voor het beschrijven van een paar paarden! Dan weet ik alvast een klein beetje wat ik onder me heb tijdens de lessen haha :) Samen een strandrit zou ook wel kunnen ja. Ik doe hem als het goed is dan in eind juni / begin juli aangezien mijn verjaardag op 24 juni is. Kunnen we misschien een beetje afstemmen, maar kan je niks beloven haha. Eerst nog een strandrit cadeau krijgen ;)

Wyo_ming, eerder opstaan is voor mij geen enkel probleem. Zeker niet als we een heerlijke strandrit gaan maken! En leuk dat de 16+ weken ook echt wel 16+ zijn :)

Nelis M2+1

Fellow19

Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-15 19:03

Graag gedaan KirstenHorse! Ik heb ook echt al heel veel zin in de instructieweek!
En dankjewel Wyo_ming! Ik weet dat het geweldig is!! Ik heb er al een keer of tien een strandrit gemaakt. En ik heb geen enkel probleem met vroeg opstaan. Eerder met uitslapen haha.

Nog meer mensen die op instructieweek gaan bij Poelenburgh van de zomer?????? :) :)

Fellow~my 8-year old palomino❤️

shelly343

Berichten: 7
Geregistreerd: 31-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:14

/3 Weten jullie of instructieweek bij poelenburgh altijd 16+ is? Ik ben namelijk iets jonger, en had gehoord dat jeugdkamp alleen maar met kleine kinderen is. Wilde eerst daar heen.

♥♥♥Riding your horse is the best seat you will ever have♥♥♥

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:34

Shelly, er zijn verschillende soorten kampen. Je hebt ponykampen, instructieweken en instructieweken 16+. Volgens mij zelfs nog meer kampen. Maar je kan daar dus ook gewoon naar toe!

Nelis M2+1

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 08:39

hoi hoi

ik ga in de week van 26 juli t/m 1 augustus ( 2015 )naar het jeugdkamp van manege poelenburgh. Ik ga waarschijnlijk in mijn eentje erheen dus ik was wel benieuwd of hier mensen zijn die in die week ook op kamp zijn bij manege poelenburgh

[o]
22 jaartjes oud
opleiding: Social work

Fellow19

Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 22:18

Zijn er nog meer mensen die volgende week(5 t/m 11 juli) naar Poelenburgh gaan?

Fellow~my 8-year old palomino❤️

xDana
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:17

He wat leuk! Ik ga met een vriendin 5 tot 11 juli :D

Fellow19

Berichten: 26
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-15 12:07

xDana schreef:
He wat leuk! Ik ga met een vriendin 5 tot 11 juli :D

Leuk, dan zie ik jullie vanmiddag! Gaan jullie naar de instructieweek 16+ of naar het ponykamp?
Ik heb er zoveeeell zin in, nog maar een paar uurtjes :D

Fellow~my 8-year old palomino❤️

xDana
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 13:30

Angel_19 schreef:
xDana schreef:
He wat leuk! Ik ga met een vriendin 5 tot 11 juli :D

Leuk, dan zie ik jullie vanmiddag! Gaan jullie naar de instructieweek 16+ of naar het ponykamp?
Ik heb er zoveeeell zin in, nog maar een paar uurtjes :D


We gaan 16 + :D ik heb er ook suuuuper veel zin in!! Tot vanmiddag!!

Quincyindian
Berichten: 107
Geregistreerd: 27-01-14
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 10:43

KirstenHorse schreef:
Ik ga op instructieweek 16+ van 9 t/m 15 augustus! Ook ik ga alleen en ik vind dat juist leuk. Nieuwe vrienden maken maar je zit niet 'vast' aan iemand dus je kan gewoon je eigen plan trekken. Kan enorm genieten van zo'n weekje alleen ergens naar toe :) Heb nog geen lotgenoten gevonden helaas, misschien dat anderen zich ook hier melden :j



wil miss die week gaan of week eerder in die week ben ik jarig beetje twijfel. hoe oud ben je

AR Lekai !!

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:53

Ik ben in juni 17 geworden Quincy :)

Nelis M2+1

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Instructieweek/ponykamp Poelenburgh 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:57

Ik ben er 2 jaar geleden geweest, maar mijn ervaring is dat de 16+ deelnemers lang niet allemaal 16+ waren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers