Ponykamp

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
sannutjjuuuh
Berichten: 116
Geregistreerd: 16-04-14

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 15:52

Er zeggen wel veel mensen les Chevaux! <<)


yanick29

Berichten: 701
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:01

Laatst bijgewerkt door yanick29 op 26-06-14 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Juliette

Berichten: 1167
Geregistreerd: 29-12-13

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 16:10

t'Reelaer lijkt mij ook leuk, ging ik ook bijna heen, maar ik en mn ouders vonden het te duur..
Maar vriendin van mij is ook naar t'Reelaer geweest, ze had het er heel erg leuk!

jamietinker

Berichten: 138
Geregistreerd: 28-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:33

AfricanLady schreef:
jamietinker schreef:
ik wil graag volgendjaar met mijn eigen paard naar Het Fjordenpaard in Drenthe lijkt me echt super gaaf!


Als je paard een goede conditie heeft is het echt super gaaf :D
Het fjordenpaard is een super ponykamp



hahaha soms heeft ze een beetje teveel conditie

Wie zegt dat je geluk niet kan kopen heeft nog nooit een paard gehad

soloro

Berichten: 2302
Geregistreerd: 18-07-12

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:37

Ponykamp van Fun2Stay is op manege Zwanenburg in de glind, kan ik je echt heel erg aanraden! Ben zelf 4 jaar meegeweest, ben nu helaas te oud :)

So far you've survived 100% of your worst days. This Too Shall Pass :(:) [o]

LIS22
Berichten: 2
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:26

Ponykamp De Hildenberghoeve in Appelscha! Heel gezellig ponykamp met hele leuke activiteiten.

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:27

Manege Gasselte is een heeeeeele leuke manege! Ik zou als ik jou was even op de site kijken :)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10331
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 11:14


Jury t/m F20, Zilver opleiding, A-proeven, VA en OS, Bixie-proeven, BB t/m L2 dressuur
Zecchino v. Oscar B+13 | L1+10 | L2+10

cherrypower
Berichten: 296
Geregistreerd: 30-04-14
Woonplaats: meteren

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 11:16

laarbrug!!!!!!!!!!! daar ga ik heen en schijnt hee leuk te zijn

Zoey_julia

Berichten: 347
Geregistreerd: 28-10-10
Woonplaats: Wageningen

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:37

ik ga naar laarbrug deze zomer van 3 tot 9 augustus met cherrypower, een vriendin van mij is al meerdere keren geweest en zij vond het heel leuk.
Weet je al waar je naartoe gaat??

<3 Zoëy✨️ & Smarti & Elliot

WithinYuuri
Berichten: 964
Geregistreerd: 02-01-13

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-14 09:48

Ik ga niet...

And [o] is coming.

0101
Berichten: 184
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 11:38

Ponykamp de hoeven in elst is ook heel erg leuk ik ben er 2x geweest

ikbencoolyes
Berichten: 6
Geregistreerd: 28-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 15:59

ik ben zelf al drie keer naar het ponykamp van Manege de Burcht geweest in Barneveld. aardig personeel en lieve paarden. de buitenritten zijn geweldig. paarden een paar ker op hol geslagen maar dat liep meestal goed af. de slaapzalen zijn een beetje vies. zou wel een keertje opnieuw mogen laten doen. de toiletten zijn schoon. de badkamer heeft alleen te weinig douches voor zoveel kinderen. er zit ook geen slot op de deur van de douche. een paar keer ongemakkelijke situaties gehad. :( het eten is echt verukkelijk. altijd heerlijke maaltijden en de kippensoep vind ik persoonlijk heel erg lekker. ik leer daar heel veel. je hebt veel vrijheid om na het rijden even lekker rust te nemen of naar de paarden te gaan. we hoeven ook weinig klusjes te doen. :) je kan ook diploma rijden. ik heb dat zelf nooit gedaan maar het lijkt me wel leuk. eens in de week ga je naar het stadje om een beetje te shoppen. je mag ook je eigen eten meenemen. de kinderen daar zijn heel aardig en je bouwt ook een band met ze op. zo heb ik na drie jaar nog steeds een band met een meisje die ik daar op ponnykamp heb ontmoet. ik hoop dat dit wat heeft gehoplen.

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:20

ikbencoolyes schreef:
ik ben zelf al drie keer naar het ponykamp van Manege de Burcht geweest in Barneveld. aardig personeel en lieve paarden. de buitenritten zijn geweldig. paarden een paar ker op hol geslagen maar dat liep meestal goed af. de slaapzalen zijn een beetje vies. zou wel een keertje opnieuw mogen laten doen. de toiletten zijn schoon. de badkamer heeft alleen te weinig douches voor zoveel kinderen. er zit ook geen slot op de deur van de douche. een paar keer ongemakkelijke situaties gehad. :( het eten is echt verukkelijk. altijd heerlijke maaltijden en de kippensoep vind ik persoonlijk heel erg lekker. ik leer daar heel veel. je hebt veel vrijheid om na het rijden even lekker rust te nemen of naar de paarden te gaan. we hoeven ook weinig klusjes te doen. :) je kan ook diploma rijden. ik heb dat zelf nooit gedaan maar het lijkt me wel leuk. eens in de week ga je naar het stadje om een beetje te shoppen. je mag ook je eigen eten meenemen. de kinderen daar zijn heel aardig en je bouwt ook een band met ze op. zo heb ik na drie jaar nog steeds een band met een meisje die ik daar op ponnykamp heb ontmoet. ik hoop dat dit wat heeft gehoplen.


Hoi, ik zie dat je nieuw bent op Bokt, welkom!
In de topics kun je zien van wanneer dit is en je reageert in veel oude topics van jaren terug. Beter is het om in recente topics te reageren, dit is toch niet meer zo relevant...

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers