Ik ben opzoek naar ruiters die op manege 't zandeind rijden!

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jappiepappie

Ik ben opzoek naar ruiters die op manege 't zandeind rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-13 16:46

Hoii

De titel zegt het al, ik ben opzoek naar ruiters die op manege 't zandeind rijden! En als je daar rijd heb ik een vraag!
Laats zijn er paarden en pony's uit Ouderkerk naar manege 't zandeind gegaan en nu vraag ik me af hoe het met de pony's en paarden daarzo gaat omdat ik op die paarden en pony's heb gerede. Ik ben al best wel lang opzoek naar ze en ik zou graag foto's van ze willen! Als jij op manege 't zandeind rijd, wil je please reageren en foto's neerzetten als je die hebt!

xxx Myy
Ps. volgens mij hebben de pony's en paarden daar een nieuwe naam
Pps. Het gaat vooral om 2 haflingers een kleine zwarte pony en een valkkleurige pony! Hier in Ouderkerk heette de haflingers Loesje en Sonjador, de kleine zwarte pony heette Mirka en de valkkleurige pony heette Rowan

Jasper gekke powny <3
Volg onze instagram voor nog meer leuke foto's en onze avonturen: thebrownwelsh_

welshjebs11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 13:30

Hoi ik kom er wel maar ken de paarden helaas niet zal wel is een keer goed kijken

Jappiepappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-15 12:04

welshjebs11 schreef:
Hoi ik kom er wel maar ken de paarden helaas niet zal wel is een keer goed kijken

Dankjewel :D

Jasper gekke powny <3
Volg onze instagram voor nog meer leuke foto's en onze avonturen: thebrownwelsh_

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie