waar op ponykamp?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:44

pluisje88 schreef:
roombolletje schreef:
De Patriciahoeve?


Inderdaad! wou ik ook zeggen. Heb het daaar super naar mn zin gehad. Ben daar 3x geweest en toen was ik te oud om nog vaker te gaan. anders was ik nog blijven gaan die jaren daarna :j

Lange buitenritten, dressuurles, springles (ook parcour springen) en leuke spelletjes en dingen tussendoor. zwemmen, elke avond een spel, kampvuur echt super gezellig. Je slaapt in mooie blokhutten en de sfeer en de begeleiding is top!

is de patriciahoeve met grote groepen? kan je kiezen voor redelijk 'gevorderde' dressuurles, maar beginnersspringles, en niet dat die springles ook gevorderd is? ben niet zo'n sprinheld. vind het leuk. maar ik wil niet bang zijn, of zenuwachtig...

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1


DebbyN

Berichten: 56
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: ZM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 20:47

Ik kom al 5 jaar bij PCK-Eersel!
Voor meer info kun je mij pbtje sturen!
Wss ben ik er volgend jaar te vinden als leiding.

work for your dreams.

Jippyhorse

Berichten: 1037
Geregistreerd: 08-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:04

Erve meenderinkboer, onwijs leuk, je gaat dagelijks op buitenrit (meestal 2 buitenritten, soms 1 buitenrit en 1 les, ze kijken altijd wat de meesten willen) en het is echt super gezellig, vooral op jouw leeftijd. Je gaat alleen wel maar 1 dag springen, dan heb je 's morgens springles, 's middags ga je in het bos springen en 's avonds springwedstrijd. Maar je mag bijna altijd wel een sprongetje meepakken in het bos. Het is echt gaaf daar, ben ook bij de Burght en de Hoeven geweest, dat waren ook leuke kampen hoor maar Erve is echt nog 10 keer leuker. Ben er inmiddels 3 keer geweest en het is altijd weer balen als de week voorbij is!

No matter how many mistakes you make or how slow you progress, you're still way ahead of everyone who isn't trying.

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:10

@bentlange

de groepen zijn wel redelijk groot (20 ofzo?) maar je krijgt les in kleine groepjes (denk 4 of 5). tenminste, dat was toen ik nog ging. (jaar of 8 geleden) Ik kon toen ook al dressuren maar was niet zon springheld. de lessen zijn heel fijn en worden prettig gegeven. Annie Klaassen, die springles geeft, heeft mij heel fijn de eerste stapjes in het springen laten zetten. Super prettig! Ik ben nogal fan van haar :j

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:12

pluisje88 schreef:
@bentlange

de groepen zijn wel redelijk groot (20 ofzo?) maar je krijgt les in kleine groepjes (denk 4 of 5). tenminste, dat was toen ik nog ging. (jaar of 8 geleden) Ik kon toen ook al dressuren maar was niet zon springheld. de lessen zijn heel fijn en worden prettig gegeven. Annie Klaassen, die springles geeft, heeft mij heel fijn de eerste stapjes in het springen laten zetten. Super prettig! Ik ben nogal fan van haar :j

je kan dus ook zeggen van: mag de sprong wat lager? ik heb echt nog nooit hoger gesprongen dan 40 a 50 cm. en dat vond ik best wel eng :(

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:13

Ja hoor! als je van te voren zegt dat je het eng vindt dan houden ze daar heel goed rekening mee! heb me nooit opgejaagd gevoeld of gedacht dat ik meer moest doen dan ik aankon/aandurfde.

Het is dat ik veel te oud ben voor de groepsleden. anders zou ik nu nog steeds gaan :j

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:16

pluisje88 schreef:
Ja hoor! als je van te voren zegt dat je het eng vindt dan houden ze daar heel goed rekening mee! heb me nooit opgejaagd gevoeld of gedacht dat ik meer moest doen dan ik aankon/aandurfde.

Het is dat ik veel te oud ben voor de groepsleden. anders zou ik nu nog steeds gaan :j

ik ben nu 14, en heb gezien dat er vorig jaar 9/12 jarigen bij zaten... achjoh. ik vind het wel leuk denk ik, en anders zoek ik het jaar daar op maar een ander ponykamp uit XD zijn er ook nog leuke paarden? rustig, maar snel? en nee, geen pony's.. ik heb liever een paard..

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:19

ja er zijn hele leuke paarden. Heb er geen 1 gezien die zuur was. Dat zegt al wat op een manege.
is een super leuke manege, met hele leuke zorgzame mensen en leuke paarden en pony's. zeg er gewoon bij dat je een rustige wilt en die krijg je dan.

Ik was 18 toen ik voor het laatst tussen die groep zat ;) tis dat het qua leeftijd eigenlijk niet meer kon, maar het kamp op zich vond ik super leuk. De lessen zijn ook prettig en goed

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:19

ruitercentrum het fjordenpaard *\o/*

en voor volwassene el rancho de verano

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:22

pluisje88 schreef:
ja er zijn hele leuke paarden. Heb er geen 1 gezien die zuur was. Dat zegt al wat op een manege.
is een super leuke manege, met hele leuke zorgzame mensen en leuke paarden en pony's. zeg er gewoon bij dat je een rustige wilt en die krijg je dan.

Ik was 18 toen ik voor het laatst tussen die groep zat ;) tis dat het qua leeftijd eigenlijk niet meer kon, maar het kamp op zich vond ik super leuk. De lessen zijn ook prettig en goed

ah ja, ik vind tussen jongere mensen zitten helemaal niet erg btw.. ben zelf niet zo erg lang (163 cm) en ben nou niet echt 14 qua mijn gedrag...

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:37

ik ben al oud geboren ;) dus ik viel op een gegeven moment wel echt op en een beetje uit de boot :j

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 21:38

pluisje88 schreef:
ik ben al oud geboren ;) dus ik viel op een gegeven moment wel echt op en een beetje uit de boot :j

jij bent van jezelf dus al 'volwassen' en lang?

*vindt het een remarkabele doelstelling*
FNRS proeven: F11 +1

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 13:46

haha ik ben 25 maar geestelijk altijd wat ouder geweest dan mijn leeftijdsgenootjes. Ik was ook redelijk groot ja. (wat op een gegeven moment is blijven hangen helaas. ben nu maar 1.68)maar als kind was ik behoorlijk lang ja :j

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

silversomali

Berichten: 758
Geregistreerd: 21-09-10
Woonplaats: Amstelveen

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 14:21

Manege Poelenburgh in Schoorl. Echt 1 van de leukste weken van mijn leven geweest! Vaak zijn er meerdere opties dus kan je kiezen of je die dag wilt springen, dressuren of in het bos wilt rijden. En 1 keer in de week doen ze een strandrit!

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 17:16

silversomali schreef:
Manege Poelenburgh in Schoorl. Echt 1 van de leukste weken van mijn leven geweest! Vaak zijn er meerdere opties dus kan je kiezen of je die dag wilt springen, dressuren of in het bos wilt rijden. En 1 keer in de week doen ze een strandrit!



ben ik dit jaar geweest echt geen leuk ponykamp vind ik
we mochten alleen op vrijdag kiezen uit springen drsswuur voltige en dagrit, voor de rest wer alles ingedeeld
dus we gingen 1 keer in het bos rijden 1 keer naar het strand 1 keer push ball 1 keer voltige 1 keer dressuur, soomige dagen reden we maar 1 keer omdat de paarden een hele lange dag hadden, dus dan deed je bijv. alleen voltige ofzo
daar ga ik niet meer heen

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 17:19

Poelenburgh is echt heel leuk!
vorig jaar heen geweest, en een super week gehad,
volgend jaar ga ik met een eigen paardje erheen! :D

But now I know you can't change the past, way too young to know the reason why

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 17:22

ankie1999 schreef:
Poelenburgh is echt heel leuk!
vorig jaar heen geweest, en een super week gehad,
volgend jaar ga ik met een eigen paardje erheen! :D


zo als ik al zij ben ik er dit jaar geweest
ik vond het vreselijk daar, gewoon saai niets t doen tussen de lessen door, we werdenv erplicht om de paardenm van de stapritten op en af te zadelen en we moesten de mensen van de stapritten helpen met opstappen.
en om al die andere redenen in me vorige post ga ik er volgend jaar niet meer heen

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-13 18:07

iemand?

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Heidi95

Berichten: 157
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Groningen

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:50

Klein oever! Ik ben leiding daar. 2 uur per dag paardrijden en tussendoor heb je meer dan genoeg te doen en je hoeft je absoluut niet te vervelen! Ik ben zelf jaren als kampkind daar heen geweest, en heb het altijd helemaal geweldig gevonden, zo geweldig dat ik er nu nog steeds niet weg te krijgen ben hahah:P

With a little help from my friends. < 3

Hannah

Berichten: 328
Geregistreerd: 12-11-13
Woonplaats: (NB)

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:28

heeft iemand ervaring met manege de roosberg in bavel?

insert quote here

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:42

Ruitercentrum het fjordenpaard is echt dik aan te raden

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 16:59

het fjordenpaard wil ik niet heen, lees op de site dat het vooral heel veen buitenrijden is en niet zo zeer in de bak les
klijnoever is best duur maar lijkt mij wel leuk

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Louisexvosje

Berichten: 40
Geregistreerd: 25-06-13
Woonplaats: de lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:54

rc fjordenpaard als je echt van de natuur houdt.
hier zijn alleen geen lessen.

vosje, josje en zenga <3

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-13 00:25

k hou wel echt van de natuur maar ik l;eer liever iets bij

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

pluisje88

Berichten: 8057
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: waar op ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 00:48

Patriciahoeve heeft beide. Je bent veel in de natuur maar je hebt ook lessen elke dag. De lessen zijn van goede kwaliteit

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers