Buitenrijden in eindhoven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Buitenrijden in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-13 21:45

Hoi, het leek mij best leuk om met wat vrienden een buitenrit te maken. Nu vraag ik me af ofcmensen goede maneges kennen in de omgeving van stiphout om daar buitenritten te maken.


Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Buitenrijden in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:49

Cahama rijdt in die bossen, maar of je die goed mag noemen... (Ik hoor tegenwoordig alleen rampverhalen)... Verder rijdt mijn ene buurmeisje is Stiphout of Lieshout) zit nu echt even te twijfelen welke van de 2 bij een kleinschalige manege... Hoe die heet, zou ik even na moeten vragen. Maar daar kan je denk ik helemaal niet zo maar pony's huren.

Meeleesmodus - Mijn mening ja ;)

HarmanyL

Berichten: 2662
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Geldrop

Re: Buitenrijden in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:54

Volgens mij is Cahama tegenwoordig juist beter dan voorheen... probeer t gewoon een keer!
Meulendijks verhuurt in elk geval niet zomaar paarden.
Bij van Meijl wel, maar dat vind ik in elk geval niks. Paard wordt zo uit de wei geplukt en zie maar te weg te komen...

Jurylid brons en zilver
Als iemand weet waar Harmany is hoor ik dat heel graag!

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:22

Ik hoorde laatst iets over een les op hol met beginners en wat betaaldrama (2 lessen afgeschreven, alles zelf heel goed moeten bijhouden)... Maar weet het zo ook niet... Toevallig 2 mensen gesproken dan die minder positief waren... (En voor de rest ken ik niemand meer die er rijdt op de manege zelf, lees ik hooguit op FB dat de paddocks altijd vol zijn :'))

Van Meijl volgens mij wel ja (was even vergeten hoe die ook alweer heette) maar dan weet je niet wat je meekrijgt... Voor de rest geen maneges die zo maar iets verhuren toch? Lessen eventueel wel, maar dan kun je volgens mij ook niet zo maar mee naar buiten (tenminste, bij een goede manege zouden ze dat niet moeten toelaten..)

Meeleesmodus - Mijn mening ja ;)

Karmandi

Berichten: 698
Geregistreerd: 10-04-05

Re: Buitenrijden in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:31

Wel net aan de andere kant van Eindhoven, maar manege het Heideros verhuurt paarden.
Daar kan je zonder begeleiding buitenritten maken, mits je genoeg rijervaring hebt.

Karmandi

CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Buitenrijden in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 11:14

Ik heb eens gekeken, maar we zoeken eigenlijk wel iets onder begeleiding. ;)

Rongyos
Berichten: 605
Geregistreerd: 11-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:22

Bij Meulendijks in Geldrop kan je inderdaad buitenritten maken, maar wel met begeleiding. De Strabrechtse Hei is een mooi gebied. Ik heb vroeger (20 jaar geleden) bij Cahama gereden, weet niet hoe het nu daar is (andere eigenaar volgens mij), maar destijds kon je geen paarden daar huren voor een buitenrit. Hooguit met een les mee naar buiten.

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Re: Buitenrijden in eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:08




Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers