Ervaringen Manege Lansbergen te Bergschenhoek?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Summerfly

Ervaringen Manege Lansbergen te Bergschenhoek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-12 14:48

Hallo bokkers!

Ik rijd inmiddels 3 jaar op Manege Hillegersberg, een leuke 5-sterren manege. Maar nu zit ik met een soort probleem. Ik vind de lessen te eentonig en wat bij mijn les vaak het geval is, is dat de beginnertjes erbij gedumpt worden, terwijl het toch echt een halfgevorderde les is. Ik erger er me echt heel erg aan, als je elke week vijf minuten voor de les 'Julia, wil je me alsjeblieft even helpen? Cindy doet haar mond niet open/Bommel kijkt boos als ik z'n stal inkom!' hoort. En vaak zeg ik dan nog ja ook, zo'n slechte eigenschap van mij...
Nou hoorde ik van mijn moeders nicht dat haar vriendins dochter ook kort op Hillegersberg heeft gereden en toen op Lansbergen is overgestapt, ook omdat het te eentonig werd. Dus nu is mijn vraag, iemand die ervaring heeft met Lansbergen? Voor- en nadelen? Ik ben benieuwd!

The greatest fear in the world is the opinions of others, and the moment you are unafraid of the crowd, you are no longer a sheep; you become a lion.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 14:56

ED --> MA

ManonGrr

Re: Ervaringen Manege Lansbergen te Bergschenhoek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 15:32

Ik rijd op lansbergen, mijn paard staat er ook, maar vroeger altijd op manege paarden in de les gereden. Ik vind het een geweldige manege. En stiekem ook gezelliger als op hillegesberg. De lessen zijn altijd weer anders. Kom gewoon eens langs, vraag achter de bar of je een les mee kunt rijden etc.

And i cannot hide, even if i try... You mean everything to me. Any fool can see, what you've done to me; you mean everything to me! Najego <3

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-12 17:46

Bedankt voor je reactie! Een kennis van ons, die nu Z1 rijd met haar fries, heeft er ook leren rijden en zij was altijd heel tevreden. Mijn moeder heeft ook laatst gebeld, maar er schijnt zelf voor halfgevorderden lessen een wachtlijst van een jaar te staan, wat ik erg jammer vind, want ik wil echt zo graag weg bij Hillegersberg. Met elke les daalt mijn plezier in paardrijden weer...
Ook gister, toen ik les had, wéér 3 beginners in onze les gepropt. Én ik werd eergister tijdens een F-proef laatste, terwijl ik toch wel redelijk had gereden, en een aantal echte beginners toch nog veel hoger scoorde dan ik in dezelfde klasse. Ik word er echt gek van, en ik weet, het klinkt heel arrogant(zo bedoel ik het niet hoor, hihi), maar ik word het gewoon zo zat..

The greatest fear in the world is the opinions of others, and the moment you are unafraid of the crowd, you are no longer a sheep; you become a lion.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 19:18

Dat de wachtlijst zo lang is, is een fijt. Máár dat kan je natuurlijk ook positief bekijken; het is blijkbaar een gewilde manege. Schrijf je z.s.m in, des te sneller heb je een plekje en tegen die tijd kun je altijd nog afhaken.

And i cannot hide, even if i try... You mean everything to me. Any fool can see, what you've done to me; you mean everything to me! Najego <3

juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:26

haai

ik lees net dit topic omdat ik er zelf ook rijd!

Ik zal eens alle leuke dingen opnoemen:

- de paardjes zijn erg leuk!
- je kunt geholpen worden omdat er altijd wel iemand op stal is!
- de bar is leuk
- ze zijn er vriendelijk!
- de lessen zijn leuk zelfs de kleuterlessen zijn grapppig, daar moesten ze een x achterste voren
op een pony zitten ( ik loop zelf in die les mee met me zusje dus er houdt wel iemand het paardje vast hoor hihi)
- veel variatie in lessen, soms springen, dressuur, of een paar nieuwe oefeningen...
- leuke lesgeveressen...
- kortom gezegt gewoon superr! echt !!

nadelen:

Geen :)
ik kan er zo snel geen verzinnen...

Kom een keertje langs... misschien rijd je in de tuusentijd er al! En is dit helemaal niet nodig...

Suc6 Juul

eliseko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 10:35

Ik sta met er ook met mijn 4 jarige paard, maar ik heb nu de beste hulp nodig voor mijn paard en voor mij. Ik had voordat ik mijn paard kreeg al op manege paarden gereden en kreeg toen wel hulp maar niet zoals ik wou. De manege is vooral op recreatie gericht en ik wil met mijn paardje echt wedstrijden gaan doen en vind niet dat ik hier de goede begeleiding krijg. Ik heb ook wel wat problemen met de vriendin van de eigenaar en de instructrice, dus voor mij genoeg redenen om weg te gaan.

succes met je keuze !

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-13 10:47

Leuk dat jullie nog reageren.. Maar ik heb mijn keuze allang gemaakt en het is niet zo handig dat dit topic, wat al maanden stilligt nog omhoog te schoppen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie