Verzorgpony/Manegepony

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JD4Horses

Berichten: 20
Geregistreerd: 15-02-18
Woonplaats: Moerbeke-Waas

Verzorgpony/Manegepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-18 22:46

Hoi! Ik woon in Moerbeke dus er valt geen verzorgpony in de buurt te vinden.. Dus ik dacht om het dan maar anders te bekijken. Ik ben geschrokken van mijn val (al 100% beter) dus ik vind het nog een beetje eng en ik mag niet meer rijden van mijn ouders (dat snap ik). Dus ik wil van het rijden overstappen naar verzorgen. Als ik een goede verzorgpony vind, is het minstens 30 minuten rijden.. Te ver dus. De manege waar ik was gevallen is erg dichtbij, daar zou ik met de fiets naar toe kunnen gaan... Toen zei mijn moeder dat ik wel een pony van die manege kon verzorgen als het van de manege zelf mocht. Ik vond het wel een goed idee maar ik zocht eigenlijk 1 pony om te verzorgen en niet allemaal manege paarden.. Dus nu gaat mijn moeder een mail sturen naar de eigenaar van de manege om te vragen of ik 1 pony mag verzorgen (er staat een pony). Vinden jullie dit een goed idee? (Dus ik wil graag een manegepony verzorgen maar ik weet nog niet of het mag en of ik dan meerdere paarden moet helpen verzorgen) bedankt voor het lezen xx Ik ga nu slapen want het is al laat.. :D

the more you weigh, the harder you are to kidnap. stay safe. eat cake.


mika11

Berichten: 11091
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Verzorgpony/Manegepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:56

Ik vind het eerder bijzonder dat een kind van 11 jaar, 's nachts online mag zijn. :+
Maar goed, je moet het verder maar afwachten, denk ik.

Mars

Berichten: 33223
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Verzorgpony/Manegepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 04:52

Ik mag hopen dat de manegepony’s door de manege zelf verzorgd worden? En gepoetst etc door degenen die die dag les hebben. Wat wil je ermee doen dan?

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers