Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 12:56

Nouklax schreef:
Enjoyx2 schreef:
Fijn dat het wel goed gaat met Balou! Balou is ook een schat van een paard! Tenzij ze haar dag niet heeft... :p

Ja klopt, ze schrok 1 keer van nina, stuk bokkend de bak door haha! Gelukkig wel blijven zitten, gekke balou :P

Zin in de springwedstrijd?

Hahah gek beest :p

Jaa ik heb er superveel zin in! Jij ook! Doe jij btw wedstrijdkleding aan of niet? Ben aan het twijfelen of het nodig is...

Één chilipeper bevat 3,9 kcal

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:38

Nouklax schreef:
Euh denk het, is niet per se nodig maar vind t zelf altijd wel leuk :) ik twijfel nog of ik mn bodyprotector aan doe, denk het wel

Ik ga dan in elk geval mijn witte broek aandoen. Kijken of ie uberhaupt nog past haha. Misschien kunnen we trouwens 's middags om een bepaalde tijd bij een bepaalde stal afspreken. Dan kunnen we meeten :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:45

Nja, ik ga geen geld uitgeven aan een broek die ik maar 1x draag want dit is mijn eerste wedstrijd sinds 5 jaar die ik ga rijden _O- _O-

Ik ga mijn ouders overhalen om me om 12u te brengen. En dat ze me aan het einde ophalen. Dan ben ik er de hele middag :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 18:52

Nouklax schreef:
Enjoyx2 schreef:
Nja, ik ga geen geld uitgeven aan een broek die ik maar 1x draag want dit is mijn eerste wedstrijd sinds 5 jaar die ik ga rijden _O- _O-

Ik ga mijn ouders overhalen om me om 12u te brengen. En dat ze me aan het einde ophalen. Dan ben ik er de hele middag :)

Ah ja dat snap ik.

Super leuk! Heb er echt heel veel zin in ( al duizend keer gezegd maar dat maakt niet uit :) )

Hahah ik kijk er ook echt heel erg naar uit!! :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 08:14

Nouklax schreef:
tot volgende week zondag al vast! :) heb je nog een keer les daarvoor? De zaterdag voor de wedstrijd toch nog?

Jaa klopt die zaterdag heb ik nog les :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 17:08

Nouklax schreef:
Hoi, heb je de lijst van de springwedstrijd al? Heb hem gisteren gekregen. Als je hem nog niet hebt, zal ik hem dan doorsturen? Voor zover dat gaat lukken haha! Jij moet volgensmij om 3 uur als ik het goed heb.

Ohh dat zou fijn zijn! Ik heb hem namelijk nog niet!

Pepperrr

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 10:27

Zullen we rond half 1 bij de stal van Salvador afspreken?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-17 09:06

Nouklax schreef:
Enjoyx2 schreef:
Zullen we rond half 1 bij de stal van Salvador afspreken?

Hoi, is goed! Waarschijnlijk ben ik heel erg zenuwachtig want ik ben echt een stresskip haha :)

Haha geeft niet! Ik zal ook wel zenuwachtig zijn haha

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 09:36

Jaa heel enthousiast haha! Had m echt totaal niet onder controle :( Hopelijk is dat vandaag beter! Camisha is zo leukkk!! <3

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:15

Nouklax schreef:
De controle ging bij jouw goed vandaag toch? Het zag er in iedergeval wel heel goed uit!

Ik had Sallie wel goed onder controle.. Alleen mezelf niet haha.. Met als gevolg nu gekneusde ribben, verrekte spieren en overal pijn... :/

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:33

Ik heb mijn moeder trouwens wel zover gekregen dat we gaan kijken naar een bodyprotector. Omdat ik nu ook moeite krijg met ademen ga ik een afspraak maken bij de huisarts. Gaat niet goed nu...

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 08:13

Nouklax schreef:
Soooo heftig! Had dat niet verwacht.. je liep daarna weer gewoon rond. Had je niet kei veel pijn? Heeel veel beterschap! Misschien wel goed dat je even naar de dokter gaat ja..
Ben dr vandaag ook afgevallen, lekker bezig..

Nee ik had het ook niet verwacht. Die avond kreeg ik ineens heel veel pijn :(

Afspraak kon zo snel niet gepland worden. Nja, ik kijk nog wel even aan, als het nog erger wordt dan ga ik nog een keer proberen..

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:44

Nouklax schreef:
Ah vervelend.. gekneusde ribben oeioei.. gaat het al wat beter met je ademhaling enzo? Hoop wel dat de huisarts snel n plekje vrij kan maken voor je.

T gaat iets beter met veel pijnstillers... :(

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:01

Wat een vallen deze week _O- ! Mijn broertje is gisteren van Frits af gevallenn :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 18:14

Vandaag op Donna gereden! Had er nog nooit op gereden, maar ze is echt een schatje! Ging echt supergoed <3 <3

Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:44

Nouklax schreef:
Pepperrr schreef:
Vandaag op Donna gereden! Had er nog nooit op gereden, maar ze is echt een schatje! Ging echt supergoed <3 <3

[ [url=m/rAXyMH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super leuk! Donna is een leuke ja! Ik zat vandaag op Taranda en we gingen springen. Kortom: ramp haha! Ik kan nog steeds niet streng zijn :/

Haa lang niet gesproken! Ik zag dat je door was met de zitcompetitie! Nice!
Was je wel blijven zitten op Taranda? Ik heb er pas ook op gereden, ze was superbraaf toen!! Laatste tijd zit ik veel op Froukje, en dat gaat echt heel goed. Elke les doet ze het beter!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 13:56

En oh ja, ik heb nog een leuk nieuwtje:

Ik ga op ponykamp! Ik ga de laatste week :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:32

Nouklax schreef:
Als ik me morgen nog kan inschrijven, ga ik ponykamp week 3, super blij :)

Wat leukkk!! Ik hoop voor je dat het nog kan!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 09:54

Seventeen schreef:
Ik val even binnen, maar ik woon in Heeswijk en zijn er in deze omgeving ook mooie bossen om te rijden? Het liefst lange paden waar ik kan galopperen voor conditietraining. :) Dankjewel.

Hoii! Langs het paardrijk ligt een enorm bos! Daar zijn oa ook lange wegen en ook open velden waar je heerlijk kunt galopperen!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 19:41

Heb gisteren met Amber gesprongen. Was de eerste keer op haar en ik vind haar echt fijn! Ook met het springen vind ik (zolang je haar rustig houdt :+ ) haar echt fijn! Toppaardje, ik vind haar ook wel wat van Salvador weg hebben. Misschien wel mijn nieuwe lieveling... :j

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 07:22

Nouklax schreef:
Ik zat trouwens op taranda, ging opzich wel behalve dat er een paar bakspoken waren bij de open deur en de galop gaat nog steeds niet goed. Maar dat is mijn fout.

Leuk, Taranda! Veel oefenen met haar, het zal vast wel steeds beter gaan :) Taranda is gewoon een ingewikkeld paardje, maar wanneer je een beetje door hebt hoe ze 'werkt' doet ze alles netjes. Gewoon zelf rustig en consequent blijven. Het is een paard dat je vooral met je zit moet rijden heb ik gemerkt :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 07:28

Jaa Donna is ook echt een schat! <3

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 14:55

Zwemmen was superleuk!!

We zouden met de les eigenlijk met 7 zijn en dan 3 paarden meenemen naar het meertje en dan om de beurt erop, maar 4 personen waren niet komen opdagen, dus hadden we allemaal een paard voor onszelf!
Ik eerst op Kachima en die liep zo het water in. Maar iemand anders zat op Milkshake en die wilde het water niet verder in. Dus ik ruilen met dat meisje want zij wilde heel graag het water in. Maar ook bij mij ging hij moeilijk doen. Dus toen kreeg ik een zweep van Tamara, ik een paar keer flinke tikken geven en toen liep hij er ieeets verder in, nog steeds niet zo diep als ik wilde. Hij rende toen het water weer uit. Ik opnieuw proberen, met de zweep erop, nou voetjes erin en weer achteruit lopen, bok erachteraan. Toen kwam Maartje hem even het water in duwen en toen gaf ik nog even een flinke tik want ik voelde hem weer achteruit gaan. En daarna is ie heel braaf het water ingegaan. Na n kwartiertje moesten we weer gaan maar toen kreeg ik hem het water bijna niet meer uit!!

Kortom, het was superleuk!!! :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:38

Het ging echt supergoed met Froukje! Ik merk dat Frouk en ik een steeds beter team worden, ben zo gek op dr <3 ! Zelfs linkergalop (waar ze normaal superveel moeite mee heeft) ging echt heel netjes! Bokken heeft ze helemaal niet gedaan, alleen op het einde heeft ze 1x de bocht afgesneden. Het gaat echt steeds zoooveeel beter elke les!
We hebben eerst wat proefjes geoefend en laatste kwartiertje zijn we nog even buiten wezen stappen. Vond het een superfijne les! :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 07:12

Nouklax schreef:
Misschien n keertje een proefje doen als je dat leuk vind? Jullie zouden t makkelijk kunnen denk ik!

Hihi jaaa daar zat ik ook aan te denken! Maar ik heb geen wedstrijdkleding helaas :( ook mijn fnrs-pas is afgelopen en ik kan bijna nooit wanneer er proefjes zijn....

Annee_S schreef:
Ik rij ook in Heeswijk met mijn verzorgpaard!
Heb sinds kort ook de route naar de bossen rondom het paardrijk gevonden!
Super leuk, maar eigenlijk nog leuker om een (of meerdere) rijmaatje(s) te hebben.
Zal mijn paard ook tof vinden.

Zijn er in dit topic vrijwilligers? O:)

*sorry TS als dit soort berichten hier niet thuis horen! :oo *

Hoi! Ik zou supergraag willen, helaas kan dat niet aangezien ik geen eigen paard heb hier op de manege :(