Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 00:46

Aaah super leuk! Wij waren ook naar buiten geweest, ik zat op Baloutjeee :) we waren maar met zn 5en echt lekker rustig! Alleen het meisje voor mij zat op Chefke, en die begon allemaal te bokken tijdens de galop, vrolijk beestje hahaha! Maar super goed dat taranda zo rustig en braaf was :)


Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:28

Ik hoorde dat jij op Cassandra zat, of niet? Hoe is ze?

Ik zat weer eens op Froukje, ging echt heeeeel goed! Ik heb een beetje slecht en ook heel goed nieuws....

Ik krijg binnenkort 2 verzorgfriezen!! Maarrr... nu mag ik kiezen. Of op de manege blijven rijden (gewoon op lespaarden), óf een instructeur zoeken om met 1 van mijn friesjes thuis te lessen.... Ik vind het zo moeilijk!!! Dus de kans bestaat dat ik stop op de manege...

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:50

Jaaa klopt! Echt een geweeeldig paard vind ik! Wel rondjes lopen etc bij t poetsen en opzadelen maar denk dat dat kwam omdat dr heel veel paarden buiten stonden. Verder echt een super lief fijn paard!Ik ging ook mn proefje oefenen en dat ging wel oke, behalve de galop, dat was echt heel erg onrustig. En ze vond de proevenmap ook wel spooky, maar voor de rest echt super braaf! Hoop echt dat ik er nog n keertje op mag! Wat fijn dat t zo goed ging met ging met Froukje!! En jeetje.. wat een moeilijke keuze, maar wel suuuuuper gaaf die friezen!! Ik begrijp t wel heel goed als je voor de friezen gaat, maar zou t wel echt heel jammer vinden als je weg zou gaan van de manege, maar begrijp t heel goed!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 14:08

Weet niet of je nog actief bent hier, maar hoe gaat het nu? :)

Zag dat je volgensmij nu zaterdag in de springles zit of niet? Ik rij nog steeds de les daar voor. Zag je wel lopen afgelopen zaterdag maar niet echt de kans gekregen om hoi te zeggen :+

Ik zat iig op Froukje. Lang niet meer op gereden, dus ze gaf even een lekkere bok bij het aandraven. Toen had ze ineens door dat ik het was :') . Rest van de les was ze wel wat fris en vooral heel snel, maar wel braaf :)

Jij zat op Saf toch? Als ik het me goed herinner :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:21

Hoi! Met mij goed!
Ja klopt! Sind n paar lessen nu, dus ben benieuwd hoe het verder gaat! Heel leuk, heb je helemaal niet gezien oeps..! Ah leuk op Froukje :) saf was ook leuk, alleen word ik wel n beetje gelanceerd als hij springt, maar ligt aan mijn zit. Dus we zullen zien hoe het verder loopt haha :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:18

Nouklax schreef:
Hoi! Met mij goed!
Ja klopt! Sind n paar lessen nu, dus ben benieuwd hoe het verder gaat! Heel leuk, heb je helemaal niet gezien oeps..! Ah leuk op Froukje :) saf was ook leuk, alleen word ik wel n beetje gelanceerd als hij springt, maar ligt aan mijn zit. Dus we zullen zien hoe het verder loopt haha :)


Ik word ook gelanceerd met Saf hahaha :') Hij is wel een heel fijn paardje :) Veel plezier nog verder in de springles! Ik wil ook in de springleeesss

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:51

Hahaha, komt goed :) ja ik vind hem ook fijn! Snap ik, is een leuke leerzame les, misschien kun je keer n privespringlesje doen? :)

Xlisa010
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:06

Rijden jullie allemaal nog steeds op het paardrijk? Ik ben bezig namelijk om *knip* te kopen en leek me wel leuk om binnekort met zn alle te gaan rijden?
Laatst bijgewerkt door Nadia op 20-09-18 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek naam verwijderd

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:35

Heyy,

Nooooo niet *knip* weg :'( Een van de leukste paardjes... Maar zou wel leuk zijn om eens met zn 3en te rijden, als Nouk ook wil natuurlijk :)

Ik zat vandaag op Lucy. Echt een superleuk paardje <3 Het was even een beetje zoeken omdat ze net iets kleiner en smaller is dan waar ik normaal op rijd dus het was even wiebelig, maar ging uiteindelijk heel goed :D
Laatst bijgewerkt door Nadia op 20-09-18 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek naam verwijderd

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Xlisa010
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:22

*knip* blijft wel op het paardrijk staan ze gaat over 1,5 week op keuring ja lijkt me super leuk! Ah fijn om te horen, ja ze is inderdaad een stuk kleiner als *knip*
Laatst bijgewerkt door Nadia op 20-09-18 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek naam verwijderd

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:39

Ohh dat is fijn als ze blijft staan! Rijd je zelf ook op het paardrijk? :)

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Xlisa010
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-03-17

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:47

Nee ik rijd niet op het paardrijk wel ooit gereden maar ik ben toen gestopt in verband met een blessure en nu neem ik weer een eigen paard omdat die blessure weg is

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:39

Hoi, wat leuk!!

Lijkt me n keer wel gezellig ja :)

Ahhh leeeuk! Kan t me voorstellen haha! Ik kom vandaag helaas niet komen, heel mn dag liep in de soep.. :(

Xlisa010
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:44

Ah ja lijkt me super leuk! Nee dat meen je niet.. heb je ern eigen paard staan op stal of doe je lessen? :o

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:53

Ja erg balen maarja..
Heb helaas geen eigen paard, maar gelukkig mag ik lessen dus daar ben ik erg blij mee!

Xlisa010
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:58

Ahh jammer nouja lessen is ook altijd leuk toch! Misschien wel gezellig inderdaad om binnekort samen te gaan rijde met zn alle

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:01

Inderdaad, ik vind de lessen super leuk en leer er veel van! Echt n topmanege :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:30

Nouklax schreef:
Hoi, wat leuk!!

Lijkt me n keer wel gezellig ja :)

Ahhh leeeuk! Kan t me voorstellen haha! Ik kom vandaag helaas niet komen, heel mn dag liep in de soep.. :(


Ik miste je al ja! :(

Misschien in de herfstvakantie wat plannen? Dan komt het voor mij ook beter uit :j

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:21

Herfstvakantie is voor mij prima!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers