Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 08:22

Nouklax schreef:
Ik zat trouwens op taranda, ging opzich wel behalve dat er een paar bakspoken waren bij de open deur en de galop gaat nog steeds niet goed. Maar dat is mijn fout.


Leuk, Taranda! Veel oefenen met haar, het zal vast wel steeds beter gaan :) Taranda is gewoon een ingewikkeld paardje, maar wanneer je een beetje door hebt hoe ze 'werkt' doet ze alles netjes. Gewoon zelf rustig en consequent blijven. Het is een paard dat je vooral met je zit moet rijden heb ik gemerkt :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:02

Pepperrr schreef:
Nouklax schreef:
Ik zat trouwens op taranda, ging opzich wel behalve dat er een paar bakspoken waren bij de open deur en de galop gaat nog steeds niet goed. Maar dat is mijn fout.


Leuk, Taranda! Veel oefenen met haar, het zal vast wel steeds beter gaan :) Taranda is gewoon een ingewikkeld paardje, maar wanneer je een beetje door hebt hoe ze 'werkt' doet ze alles netjes. Gewoon zelf rustig en consequent blijven. Het is een paard dat je vooral met je zit moet rijden heb ik gemerkt :)


Klopt, hopen dat t binnekort wat beter gaat. Maarja we zullen zien :) gisteren op donna gereden, nogsteeds echt n leuk paardje!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:28

Jaa Donna is ook echt een schat! <3

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 13:18

Pepperrr schreef:
Jaa Donna is ook echt een schat! <3


Jaa inderdaad! Echt n leuke paardje!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:55

Zwemmen was superleuk!!

We zouden met de les eigenlijk met 7 zijn en dan 3 paarden meenemen naar het meertje en dan om de beurt erop, maar 4 personen waren niet komen opdagen, dus hadden we allemaal een paard voor onszelf!
Ik eerst op Kachima en die liep zo het water in. Maar iemand anders zat op Milkshake en die wilde het water niet verder in. Dus ik ruilen met dat meisje want zij wilde heel graag het water in. Maar ook bij mij ging hij moeilijk doen. Dus toen kreeg ik een zweep van Tamara, ik een paar keer flinke tikken geven en toen liep hij er ieeets verder in, nog steeds niet zo diep als ik wilde. Hij rende toen het water weer uit. Ik opnieuw proberen, met de zweep erop, nou voetjes erin en weer achteruit lopen, bok erachteraan. Toen kwam Maartje hem even het water in duwen en toen gaf ik nog even een flinke tik want ik voelde hem weer achteruit gaan. En daarna is ie heel braaf het water ingegaan. Na n kwartiertje moesten we weer gaan maar toen kreeg ik hem het water bijna niet meer uit!!

Kortom, het was superleuk!!! :D

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 18:49

Hahaha gekke Milkshake! Goed gedaan, fijn dat t zo leuk was! :) lekker rustig ook, wij waren met 4 paarden en 7 mensen volgensmij. Dus bij ons was het ook best rustig, maar iedereen zn "eigen" paard is natuurlijk wel leuker :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 20:38

Het ging echt supergoed met Froukje! Ik merk dat Frouk en ik een steeds beter team worden, ben zo gek op dr <3 ! Zelfs linkergalop (waar ze normaal superveel moeite mee heeft) ging echt heel netjes! Bokken heeft ze helemaal niet gedaan, alleen op het einde heeft ze 1x de bocht afgesneden. Het gaat echt steeds zoooveeel beter elke les!
We hebben eerst wat proefjes geoefend en laatste kwartiertje zijn we nog even buiten wezen stappen. Vond het een superfijne les! :D

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:37

Pepperrr schreef:
Het ging echt supergoed met Froukje! Ik merk dat Frouk en ik een steeds beter team worden, ben zo gek op dr <3 ! Zelfs linkergalop (waar ze normaal superveel moeite mee heeft) ging echt heel netjes! Bokken heeft ze helemaal niet gedaan, alleen op het einde heeft ze 1x de bocht afgesneden. Het gaat echt steeds zoooveeel beter elke les!
We hebben eerst wat proefjes geoefend en laatste kwartiertje zijn we nog even buiten wezen stappen. Vond het een superfijne les! :D


Wauw super fijn! Daar mag je wel ff trots op zijn :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:38

Nouklax schreef:
Pepperrr schreef:
Het ging echt supergoed met Froukje! Ik merk dat Frouk en ik een steeds beter team worden, ben zo gek op dr <3 ! Zelfs linkergalop (waar ze normaal superveel moeite mee heeft) ging echt heel netjes! Bokken heeft ze helemaal niet gedaan, alleen op het einde heeft ze 1x de bocht afgesneden. Het gaat echt steeds zoooveeel beter elke les!
We hebben eerst wat proefjes geoefend en laatste kwartiertje zijn we nog even buiten wezen stappen. Vond het een superfijne les! :D


Misschien n keertje een proefje doen als je dat leuk vind? Jullie zouden t makkelijk kunnen denk ik!

Annee_S

Berichten: 207
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:59

Seventeen schreef:
Ik val even binnen, maar ik woon in Heeswijk en zijn er in deze omgeving ook mooie bossen om te rijden? Het liefst lange paden waar ik kan galopperen voor conditietraining. :) Dankjewel.


Ik rij ook in Heeswijk met mijn verzorgpaard!
Heb sinds kort ook de route naar de bossen rondom het paardrijk gevonden!
Super leuk, maar eigenlijk nog leuker om een (of meerdere) rijmaatje(s) te hebben.
Zal mijn paard ook tof vinden.

Zijn er in dit topic vrijwilligers? O:)

*sorry TS als dit soort berichten hier niet thuis horen! :oo *

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:12

Nouklax schreef:
Misschien n keertje een proefje doen als je dat leuk vind? Jullie zouden t makkelijk kunnen denk ik!


Hihi jaaa daar zat ik ook aan te denken! Maar ik heb geen wedstrijdkleding helaas :( ook mijn fnrs-pas is afgelopen en ik kan bijna nooit wanneer er proefjes zijn....


Annee_S schreef:
Ik rij ook in Heeswijk met mijn verzorgpaard!
Heb sinds kort ook de route naar de bossen rondom het paardrijk gevonden!
Super leuk, maar eigenlijk nog leuker om een (of meerdere) rijmaatje(s) te hebben.
Zal mijn paard ook tof vinden.

Zijn er in dit topic vrijwilligers? O:)

*sorry TS als dit soort berichten hier niet thuis horen! :oo *


Hoi! Ik zou supergraag willen, helaas kan dat niet aangezien ik geen eigen paard heb hier op de manege :(

Annee_S

Berichten: 207
Geregistreerd: 24-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 18:08

Helaas Pepperrr.
Mochten er nog andere mensen zijn die wel kunnen, let me know!
Ben ook nog op zoek naar een rijbak in de omgeving van Heeswijk die ik eventueel (het liefst voor een klein prijsje) mag gebruiken. Dus ook tips in die richting zijn welkom! :-)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 17:06

Ahh jammer van je fnrs paspoort, maar wel of niet wedstrijdkleding maakt niet uit, je kunt het ook gewoon in je rijbroek en een shirt doen. En ik kan het wel zeggen als er weer proefjes zijn als je wil?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 17:07

Nouklax schreef:
Ahh jammer van je fnrs paspoort, maar wel of niet wedstrijdkleding maakt niet uit, je kunt het ook gewoon in je rijbroek en een shirt doen. En ik kan het wel zeggen als er weer proefjes zijn als je wil?


Ik heb net het paradepaardje binnengekregen, daar staan alle data op :) Misschien dan toch nog even een paspoort aanvragen :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:46

Pepperrr schreef:
Nouklax schreef:
Ahh jammer van je fnrs paspoort, maar wel of niet wedstrijdkleding maakt niet uit, je kunt het ook gewoon in je rijbroek en een shirt doen. En ik kan het wel zeggen als er weer proefjes zijn als je wil?


Ik heb net het paradepaardje binnengekregen, daar staan alle data op :) Misschien dan toch nog even een paspoort aanvragen :)


Super leuk en goed idee zou ik zeggen! :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 15:41

Hoiii!

Weet niet of je nog een beetje actief bent hahaha :P
Maar lang niet gezien & gesproken! Hoe gaat het met je?? Heb afgelopen lessen op Hailey & Taranda gereden.

Hailey ging echt slecht. Heb echt niks met haar hahaha. Is een superlief paardje, maar qua rijden kan ik er niks mee. Had ook voor het eerst mijn nieuwe body protector aan, en kon mijn balans niet vinden :') Heb de rest van de les maar in stap en af en toe een stukje draven afgelegd. Vooral aan de ontspanning en stelling gewerkt.

Taranda ging goed! Het is ooit beter gegaan, maar voor Taranda was het zeker niet slecht. Ze was super onrustig omdat er nu logeerpaarden staan, en ze dus samen met Donna in de wei staat. Die twee zijn echt onafscheidelijk haha, super lief <3 Maar opzadelen was dus drama. Moest in Luca's stal opzadelen. Taranda werd echt helemaal gekk! Op een gegeven moment ging ik 2 seconden de stal uit en begon ze te steigeren. Zodra ik bij haar in de stal stond was het allemaal goed. Maar als ik weg was begon ze weer :')

Ik heb echt zin in ponykamp!! Weet jij al welke 3 paarden je op gaat geven? Ik denk ik Froukje, Taranda & Donna :D

Hier nog even een foto van mij & Hailey <3


Afbeelding

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:52

Pepperrr schreef:
Hoiii!

Weet niet of je nog een beetje actief bent hahaha :P
Maar lang niet gezien & gesproken! Hoe gaat het met je?? Heb afgelopen lessen op Hailey & Taranda gereden.

Hailey ging echt slecht. Heb echt niks met haar hahaha. Is een superlief paardje, maar qua rijden kan ik er niks mee. Had ook voor het eerst mijn nieuwe body protector aan, en kon mijn balans niet vinden :') Heb de rest van de les maar in stap en af en toe een stukje draven afgelegd. Vooral aan de ontspanning en stelling gewerkt.

Taranda ging goed! Het is ooit beter gegaan, maar voor Taranda was het zeker niet slecht. Ze was super onrustig omdat er nu logeerpaarden staan, en ze dus samen met Donna in de wei staat. Die twee zijn echt onafscheidelijk haha, super lief <3 Maar opzadelen was dus drama. Moest in Luca's stal opzadelen. Taranda werd echt helemaal gekk! Op een gegeven moment ging ik 2 seconden de stal uit en begon ze te steigeren. Zodra ik bij haar in de stal stond was het allemaal goed. Maar als ik weg was begon ze weer :')

Ik heb echt zin in ponykamp!! Weet jij al welke 3 paarden je op gaat geven? Ik denk ik Froukje, Taranda & Donna :D

Hier nog even een foto van mij & Hailey <3


[ [url=m/Q1Gwuj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heeeeey! Aaah ik vind hailey echt geweldig, heb er nu 2 keer op gereden ( een keer zaterdag en toen gingen we springen, en een keer maandag, de laatste springles voor de vakantie en toen gingen we "chase me charlie" doen, was echt heel leuk, behalve dat ik er af viel op het laatst.. oeps! Totaal mn eigen schuld) goed dat t zo goed ging met Taranda, ik had toen ook op haar gereden, was wel een leuke laatste les voor de vakantie :) ik heb ook echt super veel zin in ponykamp! Ik denk dat ik Balou, cloony ( het is gewoon zon lieverd :) ) en Hailey op ga geven.

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:54

Leuke foto btw! En bij mij liep hailey trouwens wel heel erg naar de bakrand toe, dat vond ik wel vervelend want als ik het probeerde te corrigeren lukte het niet, dus ik heb maar gewoon lekker veel figuren gereden.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 17:21

Had je al gehoord (weet niet of je dit nog leest vóór ponykamp) dat Amber & Donna weggaan? Uitgerekend de 2 die ik samen met Taranda voor ponykamp wilde kiezen.
Ik mag als het goed is nog wel een keer op Donna rijden.

Verder ben ik er nog steeds niet uit wie ik ga kiezen voor kamp. Denk in elk geval Balou want die kan gewoon alles (dressuur, springen, buiten, zwemmen etc).

En er zijn 4 nieuwe paarden dus ben erg benieuwd!!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:05

Had t gehoord! Donna gaat het gelukkig wel goed krijgen want haar nieuwe baasje is heel aardig! Echt balen voor je dat dat net die 2 zijn die jij wil kiezen voor ponykamp :( misschien camisha ofzo? Of pepper?

Ik was vandaag mee met die vriendin naar donna dus heb 2 van de nieuwe paarden al gezien, ze lijken echt super veel op elkaar! Ze lijken me wel leuk, wel best moeilijk volgensmij dus ik denk dat ik er voorlopig nog niet op zit. Ook zijn ze best groot, maar dat vind ik wel leuk!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 08:14

Jaa klopt, Felice en Cassandra lijken heel erg op elkaar. Denk dat ik voor de lol Cassandra (die kan ik Cassie noemen. Mijn kat heet Casper en die noem ik Cassie :') ) kies haha. Idk hoe ze is. Prins lijkt me ook erg leuk!

Pepper sws niet want dat is een erg geliefde pony die wss al heel veel gekozen wordt. Daarom twijfel ik ook nog aan Balou. Maarja, ik zie wel. Miss ga ik morgen eerst nog even een rondje stal doen en kom ik nog paarden tegen waar ik nog niet aan gedacht heb haha. Vind het wel ontzettend jammer van Amber want die wilde ik kiezen voor het springen, ik vind haar echt heel fijn met springen, lijkt heel erg op Salvador daarmee haha.

Ik mis Salvador trouwens wel heel erg. Gelukkig heb ik toestemming gekregen van haar eigenaresse (wil haar naam niet plaatsen ivm privacy) om hem te mogen knuffelen in de wei. Mag helaas niet zijn stal in, want dat vindt hij niet zo fijn.

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 14:31

Pepperrr schreef:
Jaa klopt, Felice en Cassandra lijken heel erg op elkaar. Denk dat ik voor de lol Cassandra (die kan ik Cassie noemen. Mijn kat heet Casper en die noem ik Cassie :') ) kies haha. Idk hoe ze is. Prins lijkt me ook erg leuk!

Pepper sws niet want dat is een erg geliefde pony die wss al heel veel gekozen wordt. Daarom twijfel ik ook nog aan Balou. Maarja, ik zie wel. Miss ga ik morgen eerst nog even een rondje stal doen en kom ik nog paarden tegen waar ik nog niet aan gedacht heb haha. Vind het wel ontzettend jammer van Amber want die wilde ik kiezen voor het springen, ik vind haar echt heel fijn met springen, lijkt heel erg op Salvador daarmee haha.

Ik mis Salvador trouwens wel heel erg. Gelukkig heb ik toestemming gekregen van haar eigenaresse (wil haar naam niet plaatsen ivm privacy) om hem te mogen knuffelen in de wei. Mag helaas niet zijn stal in, want dat vindt hij niet zo fijn.


Ben erg benieuwd naar ze!

Tsja klopt.. misschien froukje? Die word denk ik niet zo veel gekozen. Ik vind t ook jammer van Amber, maar denk wel dat t beter is voor dr. Ah dat is echt jammer :(

Super lief van haar, vind Salvador denk ik ook wel gezellig haha :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:37

Waaahhh tot strakss!!! *\o/*

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:00

Tot straaaks!! :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:32

Picca van ik op Donnaaaaaa Afbeelding