Ponyhof Aagtekerke

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ponyhoflover
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:08

Ik weet toevallig wel een foto met 3 kleine meisjes van 5 en 6 op een shetje en dat was alleen voor de foto omdat het drie vriendinnetjes waren en daarna er gelijk af gegaan, ik het super ervaringen met de ponyhof en ik kom er nu ondertussen al 6 jaar en t is voor mij de beste manege vooral ook omdat alles in overleg mogelijk is en als er een pony ziek of kreupel is dan is het tot nu toe bij mij nog altijd apart gezet, op rust gezet of een dierenarts voor gekomen. Als er bijvoorbeeld een ijzer aflig en je meld dit word ook gelijk een afspraak gemaakt voor met de hoefsmid. Ik heb altijd nog goede leiding gehad ja de een is vriendelijker als de ander maar daar kan Hellen toch niks aandoen en als ze zelf er niet tevreden over zijn dan is die persoon ook geen leiding meer omdat het dan gwn niet klikt. Het enige nadeel is voor mij is dat het te ver weg is en dat de prijzen best hoog zijn maar wat wil je ook in een weekend zit je zeker 15+ uur op een paard en je eet en slaapt er en als je dat omreken valt het nog best wel mee. En ja er zitten wel eens kindjes huilend op hun paard maar dat is vaak omdat ze iets niet durven en als je bijv. niet durf te springen loop er leiding met je mee en daarna zijn die tranen ook weg omdat ze dan zien dat ze het wel kunnen/durven. Voor mij is de ponyhof de leukste en beste plaats ik raad dus aan om naar de ponyhof te gaan.


Dimphyl

Berichten: 2130
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:10

ponyhoflover, heb jij nu speciaal om dit te typen een account aangemaakt?

met L' ego kun je niet bouwen.

Ponyhoflover
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:37

Dimphyl schreef:
ponyhoflover, heb jij nu speciaal om dit te typen een account aangemaakt?


nee hoor ik heb dit account al langer ik post normaal alleen nooit iets heb dit account eens aangemaakt om iets te kopen van een andere bokker

Dimphyl

Berichten: 2130
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:49

nee, sorry, ik zie het inderdaad aan je registratiedatum.

met L' ego kun je niet bouwen.

Yvonne_Mika

Berichten: 270
Geregistreerd: 01-03-12
Woonplaats: Strijensas (Hoekse Waard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 14:36

Na al deze verhalen gelezen te hebben wil ik ook mijn mening graag geven.
Ik vind Ponyhof namelijk wel een fijne, gezellige manege!
Natuurlijk heeft een manege altijd verbeterpunten, maar nu wordt het bedrijf wel erg zwart gemaakt..
En dat vind ik onterecht.

Wat mijn ervaringen zijn:
In overleg mag er veel, het personeel waar ik ervaring mee heb (ik ken niet alle leiding natuurlijk) is vriendelijk en betrokken en de paarden en pony's hebben het niet slecht.
Ik zeg niet dat het de hemel op aarde is voor de beestjes, want ze moeten hard werken, maar er wordt goed voor hen gezorgd!
Na de strandritten worden zowel de paarden en het tuig ontdaan van zand en schoon geborsteld.
Daarna mogen ze weer lekker het land op met onbeperkt ruwvoer.
En dan s'avonds nog een spelletje doen met de paarden of een uurtje tutten zonder zadel, dat kunnen ze best hebben!
Want de paarden die bij Ponyhof gehouden worden, zijn paarden met een goede, sterke conditie en zijn geschikt voor het werk.
Zijn ze niet geschikt voor de ritten of voor de lange kampdagen, dan blijven ze ook niet.

Ik heb er zelf ook een leuk paard aan over gehouden, Mika! <3 Heb er nooit spijt van gehad dat ik haar heb gekocht.
Natuurlijk schrok ik in eerste instantie ook van het hoge bedrag, maar je kan het Hellen niet kwalijk nemen.
Ze moeten hun bedrijf draaiende houden! Die pony's en paarden willen ze helemaal niet kwijt. Behalve als ze daar, om wat voor reden dan ook, niet goed inzetbaar zijn.
Én als ze hun braafste/makkelijkst inzetbare paarden en pony's voor een habbekrats zouden verkopen, dan zou dat niet echt bevorderlijk voor het bedrijf zijn.. :)
Dus als je dan echt smoor bent op een paard of pony, betaal je daar een behoorlijke mep met geld voor, ook al zijn ze het qua leeftijd, niveau of ras/afkomst niet waard.

Over het niet passende tuig en de singelplekken.. Ik wil het niet goed praten maar er wordt alles aan gedaan om dit bij ieder paard te voorkomen. En mochten er wondjes ontstaan bij de singel (wat ook moeilijk te voorkomen is bij paarden die veel in de zee lopen met hun zadel op) dan wordt er netjes gesmeerd, rust gegeven indien nodig of een bontje aangeschaft. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is inderdaad het 'spelen' met de kleine bokpony's. Waarom meiden boven de 10 het nodig vinden om op een shetlandpony te stappen, soms nog met z'n tweeën ook, daar kan ik met mijn verstand dan weer niet bij. Ik weet dat het sterke beestjes zijn, maar ik vind dat je gewoon niks meer op een kleine pony te zoeken hebt als je wéét dat je er te zwaar/te lang voor bent.. Maar dat is mijn mening. Dus ja, er zijn wat verbeterpuntjes maar verder is het een goed bedrijf!

Dus wat mij betreft; ALLE LOF VOOR PONYHOF! :D

Trouwens: Ik en Mika zijn bij het 16+ weekend 27/29 september! Wie gaan er nog meer?

<3 Mijn Mika <3

~Build your own dreams, before someone else hires you to build theirs!~

Quiir
Berichten: 424
Geregistreerd: 06-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 16:42

Yvonne_Mika schreef:
Na al deze verhalen gelezen te hebben wil ik ook mijn mening graag geven.
Ik vind Ponyhof namelijk wel een fijne, gezellige manege!
Natuurlijk heeft een manege altijd verbeterpunten, maar nu wordt het bedrijf wel erg zwart gemaakt..
En dat vind ik onterecht.

Wat mijn ervaringen zijn:
In overleg mag er veel, het personeel waar ik ervaring mee heb (ik ken niet alle leiding natuurlijk) is vriendelijk en betrokken en de paarden en pony's hebben het niet slecht.
Ik zeg niet dat het de hemel op aarde is voor de beestjes, want ze moeten hard werken, maar er wordt goed voor hen gezorgd!
Na de strandritten worden zowel de paarden en het tuig ontdaan van zand en schoon geborsteld.
Daarna mogen ze weer lekker het land op met onbeperkt ruwvoer.
En dan s'avonds nog een spelletje doen met de paarden of een uurtje tutten zonder zadel, dat kunnen ze best hebben!
Want de paarden die bij Ponyhof gehouden worden, zijn paarden met een goede, sterke conditie en zijn geschikt voor het werk.
Zijn ze niet geschikt voor de ritten of voor de lange kampdagen, dan blijven ze ook niet.

Ik heb er zelf ook een leuk paard aan over gehouden, Mika! <3 Heb er nooit spijt van gehad dat ik haar heb gekocht.
Natuurlijk schrok ik in eerste instantie ook van het hoge bedrag, maar je kan het Hellen niet kwalijk nemen.
Ze moeten hun bedrijf draaiende houden! Die pony's en paarden willen ze helemaal niet kwijt. Behalve als ze daar, om wat voor reden dan ook, niet goed inzetbaar zijn.
Én als ze hun braafste/makkelijkst inzetbare paarden en pony's voor een habbekrats zouden verkopen, dan zou dat niet echt bevorderlijk voor het bedrijf zijn.. :)
Dus als je dan echt smoor bent op een paard of pony, betaal je daar een behoorlijke mep met geld voor, ook al zijn ze het qua leeftijd, niveau of ras/afkomst niet waard.

Over het niet passende tuig en de singelplekken.. Ik wil het niet goed praten maar er wordt alles aan gedaan om dit bij ieder paard te voorkomen. En mochten er wondjes ontstaan bij de singel (wat ook moeilijk te voorkomen is bij paarden die veel in de zee lopen met hun zadel op) dan wordt er netjes gesmeerd, rust gegeven indien nodig of een bontje aangeschaft. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is inderdaad het 'spelen' met de kleine bokpony's. Waarom meiden boven de 10 het nodig vinden om op een shetlandpony te stappen, soms nog met z'n tweeën ook, daar kan ik met mijn verstand dan weer niet bij. Ik weet dat het sterke beestjes zijn, maar ik vind dat je gewoon niks meer op een kleine pony te zoeken hebt als je wéét dat je er te zwaar/te lang voor bent.. Maar dat is mijn mening. Dus ja, er zijn wat verbeterpuntjes maar verder is het een goed bedrijf!

Dus wat mij betreft; ALLE LOF VOOR PONYHOF! :D

Trouwens: Ik en Mika zijn bij het 16+ weekend 27/29 september! Wie gaan er nog meer?


Ik ben het in principe wel met je eens maar ik vind wel dat het een beetje te ver gaan dat ze mij met 1.70 op Joepie zonder zadel zette en Quiny met zadel.. Maar ik ben weer eens gaan denken wat ik nou echt bij ponyhof heb meegemaakt en wat ik heb gereageerd was wel een beetje overdreven van mijn kant. En over het tuig is inderdaad ook waar

momelientje

Berichten: 95
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 23:51

ik kom nu al jaren op het ponyhof
ben zelf laatste jaar als begeleiding geweest
en weet dathet jong is maar wegens mijn rij ervaring en mijn vloeiende duitse taal
hebben ze toch heel veel aan mij gehad

de ponys worden in mijn ogen goed verzorgd en dat zeg ik niet
omdat ik ze zelf ook weken verzorgd heb
ik kom er al sinds 2005 ieder jaar
en het is nu meer uitgebreid
ik vind alleen de stenen paddocks minder maar daar staan de paarden ookniet zo heel lang in
depaarden die daar overdag staan , staan snachts in de buitenbak of op stal

de lessen worden door gediplomeerde instructeurs gegeven dus daar hoor je mij niet over klagen
de buitenritten zijn altijd verdeeld in 2 soorten
stapdraf groep en de galop groep
stap draf is voor ruiters die niet goed kunnen rijden en waarmee het onverantwoordelijk is om
in galop over het strand te gaan, ookal kunnen ze in de bak wel galloperen
op het strand is het toch altijd net meer risico dat er dingen mis gaan als de ruitertjes in paniek raken

en over het tuig, het is alemaal niet het nieuwste van hete nieuwste maar word goed onderhouden
de zadels worden regelmatig ingevet en hoofdstellen worden iedere avond de bitten nog keer extra gedaan
iedere ruiter hoort na het rijden ze bit afspoelen onder de kraan, maar dat word ooit eens overgeslagen

maar in mijn ogen is ponyhof een leuke manege met vriendelijk personeel

wel beetje jammer dat sommige hier dan over singelwondjes klagen
maar dat is als je zoveel lessen en rittenhebt, kun je niet bij ieder paard dat opgezadeld word,
kijken of ze deplek van de singel goed hebben gepoets
die paarden worden gewoon netjes behandeld enzo
dus weet niet wat er geklaagd word

:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:22

Typisch bokt dit, sommige mensen overdrijven weer enorm! Ik ga van de zomer naar de ponyhof en heb er enorm veel zin in, op foto's zien de pony's er blij uit, tuig goed verzorgd en mooie accommodatie! Ook goede service, kreeg gelijk een mailtje terug dat ik met mijn vriendinnen op een kamer lig! Ik heb er enorm veel zin in en hier worden echt weer dingen gezegd waar ik me dood om lach.

Don't listen to people who have never done what you want to do ❤️

Eirikur

Berichten: 2606
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Vogelenzang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:41

jasmijnxlady schreef:
Typisch bokt dit, sommige mensen overdrijven weer enorm! Ik ga van de zomer naar de ponyhof en heb er enorm veel zin in, op foto's zien de pony's er blij uit, tuig goed verzorgd en mooie accommodatie! Ook goede service, kreeg gelijk een mailtje terug dat ik met mijn vriendinnen op een kamer lig! Ik heb er enorm veel zin in en hier worden echt weer dingen gezegd waar ik me dood om lach.

Ja ja. Je moet er dus nog heen en toch weet je al dat dingen die mensen hier, die er al zijn geweest, zeggen, niet waar zijn. Lekker geloofwaardig... not.

FutureVet
Berichten: 67
Geregistreerd: 22-08-11
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:59

Ik was van plan hier een buitenrit te gaan rijden... Ga nu nog wel even 2 keer nadenken voor ik een mailtje stuur... :\

miccamaaike

Berichten: 8679
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:55

Blijkbaar zitten er nogal 2 kanten aan, ik heb er toen een prima rit gereden.. maar er zijn dus ook een hoop andere verhalen.

Enige jammere van daar rijden vind ik dat je op t strand niet echt lekker voluit kan gaan, je moet steeds terug omdat er van die palen staan overal.

amarant11
Berichten: 1
Geregistreerd: 02-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:24

Ponyhof is echt heel leuk ik heb er zelf ook een strandrit gereden op Noortje
Ze hebben er heel er leuke paarden en pony s

Ab2008
Berichten: 261
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:47

Amarant11; het verschilt nog of je er 1 keertje bent geweest of er echt heb gelest etc ;-)

Wodka_123
Berichten: 8
Geregistreerd: 22-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 20:03

Ik ben al 3 keer op kamp gegaan bij Ponyhof (2x in de Herfst en 1x in mei). Ik heb bij alle 3 de kampen een leuke ervaring gehad. In de herfst zijn er vaak maar een stuk of 10 kinderen en hoeven de paarden ook niet zoveel te lopen. Er zijn dan ongeveer 25/30 paarden/pony's denk ik. De meeste paarden en pony's zijn dan op winterstalling. In mei zijn er een stuk of 25 kinderen, maar dan zijn de meeste paarden al terug van winterstalling. Als je een keer op kamp zou gaan zou ik niet in de zomer gaan. Er zijn dan te veel kinderen, de paarden/pony's moeten te veel lopen en je rijd ook minder als in de herfst/mei. Ik denk dat veel bokkers in de zomervakantie zijn gegaan en er daarom zoveel negatieve reacties over zijn.

Dyslectisch

shampyX9
Berichten: 1108
Geregistreerd: 18-04-13
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 16:43

Yvonne_Mika schreef:
Na al deze verhalen gelezen te hebben wil ik ook mijn mening graag geven.
Ik vind Ponyhof namelijk wel een fijne, gezellige manege!
Natuurlijk heeft een manege altijd verbeterpunten, maar nu wordt het bedrijf wel erg zwart gemaakt..
En dat vind ik onterecht.

Wat mijn ervaringen zijn:
In overleg mag er veel, het personeel waar ik ervaring mee heb (ik ken niet alle leiding natuurlijk) is vriendelijk en betrokken en de paarden en pony's hebben het niet slecht.
Ik zeg niet dat het de hemel op aarde is voor de beestjes, want ze moeten hard werken, maar er wordt goed voor hen gezorgd!
Na de strandritten worden zowel de paarden en het tuig ontdaan van zand en schoon geborsteld.
Daarna mogen ze weer lekker het land op met onbeperkt ruwvoer.
En dan s'avonds nog een spelletje doen met de paarden of een uurtje tutten zonder zadel, dat kunnen ze best hebben!
Want de paarden die bij Ponyhof gehouden worden, zijn paarden met een goede, sterke conditie en zijn geschikt voor het werk.
Zijn ze niet geschikt voor de ritten of voor de lange kampdagen, dan blijven ze ook niet.

Ik heb er zelf ook een leuk paard aan over gehouden, Mika! <3 Heb er nooit spijt van gehad dat ik haar heb gekocht.
Natuurlijk schrok ik in eerste instantie ook van het hoge bedrag, maar je kan het Hellen niet kwalijk nemen.
Ze moeten hun bedrijf draaiende houden! Die pony's en paarden willen ze helemaal niet kwijt. Behalve als ze daar, om wat voor reden dan ook, niet goed inzetbaar zijn.
Én als ze hun braafste/makkelijkst inzetbare paarden en pony's voor een habbekrats zouden verkopen, dan zou dat niet echt bevorderlijk voor het bedrijf zijn.. :)
Dus als je dan echt smoor bent op een paard of pony, betaal je daar een behoorlijke mep met geld voor, ook al zijn ze het qua leeftijd, niveau of ras/afkomst niet waard.

Over het niet passende tuig en de singelplekken.. Ik wil het niet goed praten maar er wordt alles aan gedaan om dit bij ieder paard te voorkomen. En mochten er wondjes ontstaan bij de singel (wat ook moeilijk te voorkomen is bij paarden die veel in de zee lopen met hun zadel op) dan wordt er netjes gesmeerd, rust gegeven indien nodig of een bontje aangeschaft. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is inderdaad het 'spelen' met de kleine bokpony's. Waarom meiden boven de 10 het nodig vinden om op een shetlandpony te stappen, soms nog met z'n tweeën ook, daar kan ik met mijn verstand dan weer niet bij. Ik weet dat het sterke beestjes zijn, maar ik vind dat je gewoon niks meer op een kleine pony te zoeken hebt als je wéét dat je er te zwaar/te lang voor bent.. Maar dat is mijn mening. Dus ja, er zijn wat verbeterpuntjes maar verder is het een goed bedrijf!

Dus wat mij betreft; ALLE LOF VOOR PONYHOF! :D


Trouwens: Ik en Mika zijn bij het 16+ weekend 27/29 september! Wie gaan er nog meer?


Kan ik eigenlijk nog wel op een shetlander? Ik ben wel bijna 14...
Maar ik ben 1,48 meter en 38 kilo :j

En ik wilde met een bokt-vriendin hier mss ook heengaan op ponykamp
in de herfstvakantie :D

I love Carla & Yvonne & Jetske!!! <3
Huur een villa in Indonesië! http://www.farconn.com
http://www.bokt.nl/markt/ad/235852/vill ... g-indonesië

NailB

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Tilburg

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 21:30

Ik vind de ponyhof een leuke, gezellige manege. Ik kwam daar aan en we konden meteen onze tent opzetten enz. Er werd mij ook na de eerste strandrit verteld dat ik gerust een wat schralere pony mocht pakken om bij de tent te laten grazen. Ze doen echt hun best om de ponys goed op gewicht te houden. Verder werd ik helemaal niet op te kleine ponys gezet, naar mijn idee precies mijn maat. Dat ze veel moeten lopen heb ik niet zo op gelet. Zou best kunnen.

jasmijnxlady

Berichten: 303
Geregistreerd: 27-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:00

Eirikur schreef:
jasmijnxlady schreef:
Typisch bokt dit, sommige mensen overdrijven weer enorm! Ik ga van de zomer naar de ponyhof en heb er enorm veel zin in, op foto's zien de pony's er blij uit, tuig goed verzorgd en mooie accommodatie! Ook goede service, kreeg gelijk een mailtje terug dat ik met mijn vriendinnen op een kamer lig! Ik heb er enorm veel zin in en hier worden echt weer dingen gezegd waar ik me dood om lach.

Ja ja. Je moet er dus nog heen en toch weet je al dat dingen die mensen hier, die er al zijn geweest, zeggen, niet waar zijn. Lekker geloofwaardig... not.


Uhu heel geloofwaardig, ik heb een aantal vriendinnen die er al een aantal keer zijn geweest en ik hoor alleen maar positieve dingen. Ze zijn echt niet voor niks tot de beste manege van Nederland verkozen, en niemand is perfect! Ik weet niet of jullie ooit een manege gezien hebben die ALLES goed doet en nooit problemen heeft, zo wel zou ik daar graag eens lang gaan, ben benieuwd!

Don't listen to people who have never done what you want to do ❤️

Kannoniem
Berichten: 6
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 14:45

Ik heb 2 jaar terug een pony van de ponyhof gehaald, de eerste keer dat we hem gingen halen kregen we haar met 2 enorme kloven in haar mondhoeken, en de 2e keer kregen we haar met een ontstoken schoft die helemaal open lag en had 2 drukplekken en was heel mager. Na die pony was ik absoluut geen fan van de ponyhof.

Toen ging een vriendin van mij daar een pony halen die kreeg ze met een hele grote wond in zijn been en die was helemaal ontstoken

Zo krijg je pony's bij de ponyhof dus mee!!

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:04

Kannoniem, welke pony's waren dat dan?

Ik heb eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen met het ponyhof. Het personeel is daar onwijs vriendelijk en al ben je er lang niet geweest (een jaar) herkennen ze je nog en weten ze nog precies welk paardje je favorietje was! (in mijn geval dan)

Tanja1987
Berichten: 5
Geregistreerd: 20-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 23:08

Ik heb Saartje gekocht van het ponyhof, ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van haar...

SuzeBolero
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 06:57

Saartje is echt geweldig!!
Echt n knuffelkont, en leuk voor iedereen!

nutella_life
Berichten: 31
Geregistreerd: 17-10-16

Re: Ponyhof Aagtekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:46

Ik was er in de week dat Saar verkocht werd, echt een SCHAT van een paard <3 <3
Wel moeilijk uit de paddock te krijgen :o :')

where did all my money go? Oh yeah.. I'm riding it

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:38

Iemand ervaring met winterstalling en Pip?

Een koude trui, is geen goede trui.

Eirikur

Berichten: 2606
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Vogelenzang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 13:02

REnD schreef:
Iemand ervaring met winterstalling en Pip?

Voor wat betreft de winterstalling: zie mijn reactie op pag. 1 van dit topic. Waarbij ik moet aantekenen dat deze inmiddels ruim 3½ jaar oud is. Hopelijk is er sindsdien veel verbeterd.

Tanja1987
Berichten: 5
Geregistreerd: 20-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:42

SuzeBolero schreef:
Saartje is echt geweldig!!
Echt n knuffelkont, en leuk voor iedereen!



Ik heb Saartje 3 maanden geleden gekocht en 2 maanden geleden moeten laten inslapen( die is helemaa
Kapot gereden daar)
Ik kon haar wel terug brengen maar dan zou ze naar de slacht gaan, ik heb haar paardwaardih laten inslapen. Achteraf voorbij van heel veel mensen dat daar paarden verkocht worden onder valse voorwendselen.........


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers