Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lotteElb schreef:Rij je bij Meulendijks? In Heeze? Zoja daar zou ik het me namelijk niet voor kunnen stellen dat je niks leert. Ze hebben daar aparte springlessen op maandag en dinsdag avond. En gaan regelmatig naar andere maneges om naar (oefen ?) springen te gaan.
Zo niet ga daar eens heen en vraag naar Lynn.
savannah13 schreef:parador schreef:heb je de site van de FNRS al geprobeert , welliicht zit er een bij jou in de buurt.
Zij geven en wedstrijden spring en dressuur en verschillende disciplines lessen
ja maar echte ''springles'' niet
lotteElb schreef:Is verschillend, de ene keer techniek, dus bijvoorbeeld in uitjes, de andere keer wat hoger. Moet je wel in de springles gaan rijden natuurlijk. De gewone lessen maken wel eens een sprongetje, maar die gaan vaak niet heel hoog.
Kijk maar eens op http://www.manegemeulendijks.com. Daar staat wel een telefoonnummer en mail adres van Lynn. Ik dacht op maandag en dinsdag van 20.00-21.00uur dat die springlessen zijn.
Iris_safarii schreef:Manege Heiligers in Asten, daar spring je bijna iedere les.
Het is misschien wat verder maar daar leer je wel veel.
En manege hippiodor in ehv, ik weet dat vroeger toen het van VEM was dat je daar ook veel springt.