OKHannes schreef:Heb je nog contact met Yvonne en Manon?
Zo ja, dan mag je haar zeggen dat we heel lang van harco hebben mogen genieten. Hij is ruim 25 geworden.
We hebben hem vorig jaar september moeten laten gaan.
Dat moet haast wel.
Harco was een donkere vos met enkel een kolletje en een wit voetje achter.
Hij lekker qua kleur en aftekening zeer op Yvonne haar merrie. Yvonne en ik hebben voor de start van de veluwetrail nog samen met deze twee paarden in de krant gestaan. Toen stond harco paar weken bij Yvonne en tufde ik met trein vanuit Leiden op en neer.
Was erg volbloedachtig in alles.
Doe even je PB beantwoorden
Ik zie manon nog regelmatig, en yvon minder ,maar spreek haar nog wel zo af en toe.
Ja de naam zegt me wel iets, maar nogmaals er kwamen en gingen in die 17 jaar dat ik daar gereden heb best wat paarden
. Ik heb op de Wildhoef gereden in de tijd van meneer Ligtvoet (eerste eigenaar). Mijn eerste les van op Boggy. Meer pony's waren...Mex, Purdey, Chianti, Radja, Pokey, Peter, Prescott, Berry, Rainbow, Grey, Norton, L'espoir, Abeltje, Jannes, yellow, Pinkster enz. In die tijd hadden ze ook een ezeltje Pepita.
. En dan die buitenritten met Winnie de Poeh (zoals Mirjam hem noemde) en dan met die 2 beagles erbij aan elkaar vast gebonden met een ketting en dan los me. Dat daar nooit ongelukken mee ijn gebeurd pffffffffffff.