Wat is jullie leukste ponykamp?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marianne_xxx

Re: Wat is jullie leukste ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 17:31

Naar welk ponykamp ga je? Ik ben ook 14 en woon ook in de omgeving Friesland, Groningen, Drenthe. Maar ik wil graag volgende week naar klein oever. Snel antwoorden aub? :) groetjessss

Veriska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 15:23

Ga naar Klein oever! Ik ben volgende week voor het eerst leiding en we gaan er een supergezellige week van maken! Ik ga al jaaaren na klein oever en het is er als een tweede thuis... Het is ook superjammer dat ik nu te oud ben, nu ik 17 ben. Ik heb er nu ook alweer zoveel zin in :D mijn nichtjes van 10 en 13 gaan ook mee en het wordt sowieso superleuk! hoop dat ik je daar zie ;) Oh, voor info kun je altijd terecht op het klein oever topic van 2015
Laat nog even weten waar je heen gaat :)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 15:29

Klein oever! *\o/*

Het is dat ik te oud ben, maar ik heb het daar ook zo onwijs naar mijn zin gehad :j
Ook ik kan daar niet weg blijven en ga dit jaar voor het 3e jaar als leiding. Ik heb er super veel zin in!
Zoals Veriska zegt, er is een klein oever topic! Daar kan je ook altijd even in kijken of vragen stellen :)

AmkeE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 08:43

Freekjuhh schreef:
AmkeE schreef:
Ruiterbewijs raad ik dus wel aan maar trektoch niet ;)

denk dat als je misschien andere week op trektocht was met andere begeleiding dat het anders was verlopen? zijn ook heel veel positieve verhalen over Reelaer. elke week is anders is mijn ervaring maar natuurlijk vervelend dat jij het zo hebt ervaren..

Natuurlijk is iedere begeleiding anders en is iedere week anders :).
Maar ik heb er wel als klein meisje 2 jaar voor gespaard en dan is het erg zuur dat de week zo verloopt.
Waarschijnlijk kun je het ook goed treffen maar ik heb echt géén leuke week gehad. Dat wil ik andere meiden (die misschien ook wel 2 jaar hebben gespaard? Of anders gewoon eindelijk naar een ponykamp mogen) besparen :j.

Wel blijf ik erbij dat de pony waar ik op reed niet de conditie had om de trektocht op een normale manier vol te houden.
En het lijkt mij dat de begeleiding instructies moeten opvolgen w.b.t. veiligheid? Daar valt vast niet onder vanuit stap in volle rengalop weg-galopperen, geen begeleiding achteraan de groep hebben en dat soort dingen? Dan kan de begeleiding verschillen maar deze dingen kunnen gewoon niet. Nooit. Bij welke begeleiding dan ook vind ik dit niet kunnen.

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:01

Maaikevdk schreef:
Ik ga dit jaar naar Paard Centraal in Dalfsen. Gisteren even langs gereden en zag er erg leuk uit. Het is niet een standaard ponykamp. Kleine groepen (max 10), ze willen heel graag dat je er wat leert, niet heel luxe, maar wel heel gezellig.
Ze geven lessen in grondwerk en rijden en kijken per persoon of een priveles of een groepsles van 2/3 personen nodig is.
Ik heb er iig heel veel zin in :)

Ik heb een fantastische week gehad en super veel geleerd! De groep was heel gezellig, en ik had een super paard. Een hele lieve Merens. Volgend jaar weer :j

superauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 21:51

Ponykamp Ameland was tot nu toe de leukste! !!