OKHannes schreef:Zien er goed uit!
thanx.
Ikke: Ze is niet lang manege-paard geweest. Daar was ze niet geschikt voor. En jaaaa, dat kan ik me voorstellen.
Was niet een van de makkelijkste. sensibel, jazeker, en dat is ze nog!
Hoe oud denken jullie dat ze inmiddels is....
Leuk dat er mensen zijn die Iris (inca) zich herinneren.
Nou als jullie haar in levende lijfe willen bewonderen hoor ik dat wel.
Verder ken ik niemand van de wildhoeve, maar vond het wel leuk om even te reageren.
En bang voor mijn baan ben ik niet hoor! Maar er wordt tegenwoordig snel een slotje op een topic geplaatst en ik wil nog veel meer verhalen horen. Helaas zijn er niet veel Wildhoef-ers van de oude stempel te vinden op Bokt. Misschien Babootje! Die kan ook wel meekletsen denk ik (of is die pas in de Theotijd gekomen
?)
. Later nog een hele tijd Guus samen gedaan met haar en nooit enige ruzie gehad. We hebben nog steeds contact. TOen wij samen Guus gingen doen, gingen er weddenschappen rond hoe lang het zou duren voordat wij ruzie zouden hebben. Nou die wachten dus nu nog hahahahahahahahaha!
) die leuke kastanjebruine arabier waar jij het over had, was dat niet Gamin? Daar had ik het iets eerder al over.
Ik was echt een beetje levensmoe in die tijd. Ik heb echt alle hoeken van het bos en de duinen gezien die rit. En toen ging hij niet eens meer onderuit als hij gek werd. Eerder nog wel! Lindy (of was het Patricia?) een gebroken arm, jij een gebroken arm, Sanne bijna een dwarsleasie.
. Ik wist altijd precies hoe eenrit was verlopen., Kwam hij terug, gaf zijn paard aan de eerste de beste en verdween een kwartier in het kantoor. Zo ben ook in het lesgeven gerold. Hij wilde niet meer naar buiten en vroeg mij. Iedereen knalde eraf of zat te piepen over niet durven galloperen of beugels kwijt enzo. hahahahahhaha kostelijk!
)