Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die was idd van Ron en Sylvia, geen idee hoe die kinderen heten.Lavandula schreef:Toevallig was ik er vorige week, maar Puzzel stond er niet meer.. of hij is verplaatst naar een andere box.
Zowiezo zijn een hoop mensen van "mijn tijd" weg van de Jong, en staan er een hoop nu op Wennekers. De laatste fjord die er stond was inderdaad Nick, maar die is zegmaar niet van mijn tijd haha, de fjord van toen ik er reed was Hassan, geweldig beest!! super snel en sterk!!:D en dat voor een fjord hihi
De ijslanders die jullie bedoelen.. waren dat toevallig Bet en Betsie? die waren erg oud.. 30/35 ofzo.. maar daar werd ook niets meer mee gedaan..
Ik reed op zijn hem en toen ging die weg.. Echt een super beest
maar ook ik kom er nooit echt blij vandaan, de laatste paar keren ook bewust niet meer bij de manege pony's/paardjes wezen kijken.. echt zielig, maarja 
mini_bienie schreef:Nee, dat waren niet Bet en Betsy, die ken ik overigens niet eens... het waren er 2 die gewoon in de les mee liepen, Op welke dag reed jij Lavandula? Kent iemand Ron nog, en Sylvia, met de kinderen Cisca en euhm.... goh... hoe heette dat oudste meisje ook al weer? Ze hadden een (heeeeeeeel groot) paard, een vos volgens mij
Trooper vond ik ook een hele fijne pony om op te rijden

mariska18 schreef:mini_bienie schreef:Nee, dat waren niet Bet en Betsy, die ken ik overigens niet eens... het waren er 2 die gewoon in de les mee liepen, Op welke dag reed jij Lavandula? Kent iemand Ron nog, en Sylvia, met de kinderen Cisca en euhm.... goh... hoe heette dat oudste meisje ook al weer? Ze hadden een (heeeeeeeel groot) paard, een vos volgens mij
ik kom ff niet op de namen van die ijslanders omar en....iets met een f geloof ik, waren iig van janet
cisca & tanja en et paard heet goliath
heb er zelf een hele tijd gelopen maar was et zat

Lavandula schreef:mini_bienie schreef:Ohwjah! Tanja heette ze, ze hebben ook nog een hele tijd om de Legmeer manege gelopen met zn allen, Ron gaf les, Sylvia deed de stallen, en de kids waren gewoon vervelend... (van de ene baggerzooi naar de andere)
ja precies, die kinderen zagen er inderdaad nooit uit haha! eerst zaten ze bij de Legmeer, toen verhuist naar de Jong, maar waar ze nu staan.. géén idee..
Ja Balou ken ik inderdaad ook nog wel, maar weet niet wat daar mee is gebeurt..
Ik moet wel zeggen, ik heb op de Legmeer manege les gehad van Ron en eigenlijk altijd écht goede lessen gehad van hem! 
Lavandula schreef:@mini_bienie: Misschien de Amsterdamse Manege?? hihi
toen was ik zo kwaad en dat was dus ook mijn laatste les daar!
Bij ons ook in de les, Kathy en een nieuw paard reden mee in de les en de bakdeur stond gewoon open. En op een begeven moment rennen Kathy en dat nieuwe paard de bak uit richting de weg, het asfalt op etc. Meisjes eraf gevallen en gebroken polsen allemaal
En de reactie ook van Micke, bleef heel rustig en gewoon doen alsof er niets aan de hand was. Later ook niet vragen of het alweer ging etc. Meisjes helemala huilen..
Daarna had ik hun ook nooit meer gezien
Ze hadden wel gebroken pols er aan over gehouden
Want ik ken wel iemand en die vindt het wel gewoon leuk. Tja dat blijf je houden ja