Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Abercrombie schreef:Nee volgens mij heet die stal in leusden iets met treek.
Rex_Rolfo schreef:Beetje voor jezelf leren opkomen kan geen kwaad hoor, je kunt tenslotte moeilijk je hele leven je moeder blijven meenemen![]()
In dit geval zou ik bijna zeggen, makkelijk dat de eigenaresse de beslissing voor je neemt![]()
ps: [VT] Meer veganisten op Bokt?.
Bay schreef:Ik ben een beetje laat hiermee want waarschijnlijk heb je al gezegd dat je wilt stoppen, maar...je kan het!!![]()
Heel vervelend dat je het qua rijden niet meer leuk vond en dan ook nog die persoonlijke onaardige dingen erbij...Heb je er ook wat van gezegd? Ik vind dat soort confrontaties ook altijd heel moeilijk dus ik begrijp hoe je je voelt. Maar ik hoop dat je het met een goed gevoel hebt kunnen afsluiten!
Maaikevdk schreef:1 tipje, als ik jou was zou ik niet met al te veel gevoel over die pony praten. Dan weten ze dat je de pony graag wilt hebben en zullen ze er ongetwijfeld meer voor gaan vragen!
Emmaa_ schreef:Er hebben meerdere topics gelopen hier over mensen die manegepaarden gekocht hebben. Grotendeels als recreatiepaarden of om ze een goed pensioen te gunnen. Als je echt meer wilt en je hebt de mogelijkheden om een paard te kopen zou ik persoonlijk geen manegepaard kopen. Ze zijn vaak afgekeurd en je weet niet of je door die gebreken onder het zadel heen kan rijden, ook niet als het beestje maar 1 ruiter heeft en door allerlei mensen behandeld wordt.
Als hij nog braaf zijn rondje loopt met die bijzet kan ik me ook haast niet voorstellen dat ze hem zomaar wegdoet.
De basis begint nu echt te komen, en vanuit daar kan ik (dankzij goede lessen!) weer een stap hoger. Het is naar mijn idee dan ook meer een kwestie van wat je zelf wilt, wat je instructrice kan aanbieden en of je assertief genoeg bent om dat ook in de les te vragen. Op een goede manege is dat echt wel haalbaar!
Bay schreef:Fijn dat je het leuk hebt kunnen afsluiten! Hopelijk heeft de instructrice ook wat aan jullie tips, ben benieuwd of het helpt.
En spannend hoor van die pony! Ik kan je geen advies geven behalve goed naar je eigen gevoel luisteren. En als je echt serieus een eigen paard wilt, ook even rondkijken wat er verder op de markt is? Dan heb je misschien een beter beeld of je echt graag déze pony wilt.