Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hanneke32xx schreef:gabixcoen schreef:
IKKEEEE!!!! EINDEIJK IEMAND!!Ik ga samen met een vriendin!
Leuk! Ga je naar jeugdkamp of instructie week? En ik ben 14 jaar. Ben kij ook van die leeftijd? Dat zou echt super leuk zijn!:)
Ik ben 13 en 6 augustus 14, mijn vriendin is 12 en wordt 13. Angel_19 schreef:hanneke32xx schreef:Hoi Hanneke!
Ik ben al drie keer bij Poelenburgh op Ponykamp geweest en ik vond het er altijd geweldig! Ik hoop dat jij ook een super week gaat krijgen! Als je nog meer vragen heb over het ponykamp, vraag maar! Ik ga dit jaar zelf voor het eerst op instrucieweek.
Hoi hoi
Ik was ook wel benieuwd of je metbhet ponykamp nog een strabdrit gaat maken? Dit zou ik super gaaf vinden. En ik had op andere forums gelezem dat er alleen kleine kinderen waren op het ponykamp? Ik ben 14 dus ik hoop wel dat er nog andere kinderen van mijn leeftijd zijn
gabixcoen schreef:Even een vraagje: Moet je ook meedoen aan voltige, ik vind het namelijk verschrikkelijk en doe dan liever niet mee. Ik weet dus niet of dit moet of niet en doe je dit wel bij de instructieweek?
Mayra_M schreef:haaaiiik meld me hier ook even, ik ga van 12 tot 18 juli meedoen aan de instructieweek, gaan degene die ook in deze week gaan op instructieweek of ponykamp?? ik ben er nog nooit eerder geweest maar hoor goede verhalen! Ik ga erheen met een paar meiden die ik ken dus wordt vast gezellig
ik ga ook instructie week! Ga je met een eigen pony/paard of manegepony/paard?
Angel_19 schreef:Je rijdt nooit de hele week op dezelfde. Dit omdat het ene paard bijvoorbeeld niet mee kan op buitenrit en juist weer heel goed kan springen of andersom. Je kan wel aangeven dat je een paard leuk vindt, of zoveel mogelijk op dezelfde wilt rijden. Hier proberen ze zoveel mogelijk rekening mee te houden. Maar ze hebben wel allemaal hele leuke paarden en pony's
lora22 schreef:Angel_19 schreef:Je rijdt nooit de hele week op dezelfde. Dit omdat het ene paard bijvoorbeeld niet mee kan op buitenrit en juist weer heel goed kan springen of andersom. Je kan wel aangeven dat je een paard leuk vindt, of zoveel mogelijk op dezelfde wilt rijden. Hier proberen ze zoveel mogelijk rekening mee te houden. Maar ze hebben wel allemaal hele leuke paarden en pony's
Okee dankje! Er zullen vast wel genoeg leuke paardjes zijn
Darrant, Jupiter, Quando, Amigo, Everest en Odin zijn heeeel leuk