Ponykamp manege poelenburgh

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bowilover

Re: Ponykamp manege poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:02

Ik ga ook in die week! Ga met vriendinnen die ik daar heb leren kennen. Is echt heel gezellig!

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 11:12

bowilover schreef:
Ik ga ook in die week! Ga met vriendinnen die ik daar heb leren kennen. Is echt heel gezellig!

Leuk! eindelijk iemand die ook dan gaat *\o/*

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:30

hanneke32xx schreef:
gabixcoen schreef:

IKKEEEE!!!! EINDEIJK IEMAND!! *\%/* Ik ga samen met een vriendin!

Leuk! Ga je naar jeugdkamp of instructie week? En ik ben 14 jaar. Ben kij ook van die leeftijd? Dat zou echt super leuk zijn!:)

Instructieweek!! *\%/* Ik ben 13 en 6 augustus 14, mijn vriendin is 12 en wordt 13.

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:41

Veel plezier allemaal!

Ik ben in 2010 en 2012 op meikamp geweest! is erg leuk!

Fellow19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:01

Angel_19 schreef:
hanneke32xx schreef:
Hoi Hanneke!
Ik ben al drie keer bij Poelenburgh op Ponykamp geweest en ik vond het er altijd geweldig! Ik hoop dat jij ook een super week gaat krijgen! Als je nog meer vragen heb over het ponykamp, vraag maar! Ik ga dit jaar zelf voor het eerst op instrucieweek.

Hoi hoi

Ik was ook wel benieuwd of je metbhet ponykamp nog een strabdrit gaat maken? Dit zou ik super gaaf vinden. En ik had op andere forums gelezem dat er alleen kleine kinderen waren op het ponykamp? Ik ben 14 dus ik hoop wel dat er nog andere kinderen van mijn leeftijd zijn

Heey

ja je gaat één keer een strandrit maken en meerdere bosritten. Verder heb je dressuur, springen, voltige, carrousel en pushball.
Ik denk niet dat je alleen maar met kleine kinderen bent. Toen ik naar het jeugdkamp was, was ik 11, 12 en 13 (nu 18), maar ik heb nooit gehad dat er alleen kleine kinderen waren. En er zijn altijd wel kinderen van jouw leeftijd. Ik wens je in elk geval heel veel plezier. Ik heb het daar altijd onwijs naar m'n zin gehad.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 12:22

Even een vraagje: Moet je ook meedoen aan voltige, ik vind het namelijk verschrikkelijk en doe dan liever niet mee. Ik weet dus niet of dit moet of niet en doe je dit wel bij de instructieweek?

Fellow19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 15:16

gabixcoen schreef:
Even een vraagje: Moet je ook meedoen aan voltige, ik vind het namelijk verschrikkelijk en doe dan liever niet mee. Ik weet dus niet of dit moet of niet en doe je dit wel bij de instructieweek?

Toen ik op ponykamp was, was er één dag dat je mocht kiezen uit voltige en springen òf een dagtocht. Verder deden we geen voltige de rest van de week (wel springen). Maar of je voltige doet op instrucieweek, dat weet ik niet (ben alleen op ponykamp geweest).

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:48

Oké bedankt voor je uitgebreide antwoord!! :D

Mayra_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:33

haaaii :) ik meld me hier ook even, ik ga van 12 tot 18 juli meedoen aan de instructieweek, gaan degene die ook in deze week gaan op instructieweek of ponykamp?? ik ben er nog nooit eerder geweest maar hoor goede verhalen! Ik ga erheen met een paar meiden die ik ken dus wordt vast gezellig *\o/*

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 13:52

Mayra_M schreef:
haaaii :) ik meld me hier ook even, ik ga van 12 tot 18 juli meedoen aan de instructieweek, gaan degene die ook in deze week gaan op instructieweek of ponykamp?? ik ben er nog nooit eerder geweest maar hoor goede verhalen! Ik ga erheen met een paar meiden die ik ken dus wordt vast gezellig *\o/*

Leukk! Weer iemand die ook dan gaat *\o/* ik ga ook instructie week! Ga je met een eigen pony/paard of manegepony/paard?

Mayra_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 14:00

ik ga met mijn eigen pony:) 11 jarige D pony Sacha, mijn vriendin gaat ook mee met haar d pony en een andere vriendin met haar paard, en ik ken nog een paar meiden die ook allemaal hun eigen pony/paard meenemen. en jij?

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-15 18:13

Manege pony, was liever met m'n verzorgpony gegaan, het had gemogen maar ik vind het toch een beetje lastig met zijn leeftijd enzo.. Ik hoop dat je op 1 pony mag de hele week, daar leer ik toch meer van voor me gevoel haha! Maar ik heb er toch heel veel zin in *\o/*

Weet iemand misschien of je de hele week op 1 paard kan rijden?

Fellow19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 20:53

Je rijdt nooit de hele week op dezelfde. Dit omdat het ene paard bijvoorbeeld niet mee kan op buitenrit en juist weer heel goed kan springen of andersom. Je kan wel aangeven dat je een paard leuk vindt, of zoveel mogelijk op dezelfde wilt rijden. Hier proberen ze zoveel mogelijk rekening mee te houden. Maar ze hebben wel allemaal hele leuke paarden en pony's :D

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-15 06:34

Angel_19 schreef:
Je rijdt nooit de hele week op dezelfde. Dit omdat het ene paard bijvoorbeeld niet mee kan op buitenrit en juist weer heel goed kan springen of andersom. Je kan wel aangeven dat je een paard leuk vindt, of zoveel mogelijk op dezelfde wilt rijden. Hier proberen ze zoveel mogelijk rekening mee te houden. Maar ze hebben wel allemaal hele leuke paarden en pony's :D

Okee dankje! Er zullen vast wel genoeg leuke paardjes zijn :P

Fellow19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 08:47

lora22 schreef:
Angel_19 schreef:

Okee dankje! Er zullen vast wel genoeg leuke paardjes zijn :P

Jaaa er zijn super leuke paardjes :) Darrant, Jupiter, Quando, Amigo, Everest en Odin zijn heeeel leuk :D

Quincyindian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 09:38

Wie gaan dr 26juli tot 1 aug? instructieweek?

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 22:24

JAA

Fellow19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:57

Voor de mensen die nog op instructieweek of ponykamp gaan bij Poelenburgh; ik ben er vorige week geweest (de instructieweek) en ik heb echt een geweldige week gehad! Super veel geleerd en gedaan. Heel veel gereden en we mochten vaak kiezen wat we wilden doen (dressuur/springen/bosrit/pushball) en op welk paard we wilden. Instructieweek is zeker een aanrader. Vroeger heb ik het op jeugdkamp ook altijd naar mijn zin gehad!

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:42

Heel leuk om te horen, ik ga over 2 weken en ik heb er echt heel erg veel zin in, zijn er nog tips voor paarden voor mij? Ik houd van paarden/pony's die graag willen werken en hun best doen, tikje eigenwijs is altijd leuk, leuk/lief karakter en beetje vlot en wendbaar kan handig zijn! ;)

Fellow19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 10:33

Ik las trouwens dat je absoluut geen voltige wilde doen, maar aangezien je naar de instructieweek gaat, ga je dit niet doen, dit is alleen voor het jeugdkamp. Op instructieweek heb je voornamelijk veel dressuur (dit is verplicht) en (naar voorkeur) veel springen. Maar ook buitenritten.
En paarden en pony's, Everest en Pocahontas zijn erg leuk met springen. Everest is soms wat eigenwijs, maar wel heel vlot, lief en doet goed zijn best. Zijn allebei pony/paard. Verder is Quando echt heel lief en erg vlot, leuk met dressuur en buiten. Wies is ook heel lief en erg vlot. Ook tussen paard en pony in. Dorian (paard) is echt super leuk met dressuur en springen en kan heel mooi lopen. Buiten ook leuk, wel vlot.

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:40

Bedankt voor de paarden, Quando, tarzan en dorian spraken me meteen aan haha! Voltige vind ik opzich wel leuk, maar ik kan het echt niet en ik wil liever wat anders leren haha, dus daar ben ik wel blij mee. Ik vind Dressuur, springen en buitenrijden zowiezo geweldig, dus dat is ook fijn. Bedankt voor je uitleg! :o

Fellow19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:48

Jaaa Tarzan is ook super lief! Ook een erg leuk paard met Dressuur! Als je nog meer vragen heb, stel ze maar! Ik wens je in elk geval heel veel plezier! P.s. als je op de site bij foto's ruiterkampen kijkt, zie je bovenaan een foto van Dorian en mij (dat is met de F-proeven).

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:23

Is goed, heel erg bedankt!

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 11:28

ik ga niet op ponykamp daar maar in november 2014 heb ik mijn paard verkocht aan de manege.. zou iemand misschien foto's willen maken van haar .. ze is een groninger merrie van 1.70.. ze heet nu babet

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 17:42

Ik heb vaak op haar gereden tijdens ponykamp! Ik doe je straks pb!