Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Veel leuker om het over verhalen uit de oude doos te hebben.En met dit weer rijdt er toch niemand zonder jas en 3 truien.
) jij hebt vast ok nog zat leuke verhalen. Jij stamt van eerder dan ikke op de WIldhoef!
En bang voor mijn baan ben ik niet hoor! Maar er wordt tegenwoordig snel een slotje op een topic geplaatst en ik wil nog veel meer verhalen horen. Helaas zijn er niet veel Wildhoef-ers van de oude stempel te vinden op Bokt. Misschien Babootje! Die kan ook wel meekletsen denk ik (of is die pas in de Theotijd gekomen
?)
Of Jopie/Joplin ook zo'n zelfde verhaal, Sheila etc. Eigenlijk was het levensgevaarlijk die stands. Wonder dat ik nog leef eigenlijk
. Nu hebben ze godzijdank boxen. ikkedus schreef:.uhm dat zegt mij dan niks. Of je moet Gipsy bedoelen, maar dat was een pony. We hebben niet heel veel zwarten gehad tijdens mijn tijdperk. Wel een heleboel friezen, maar dat was recent. ff nadenken, zwart........ hmmm papillion (was veel groter), Rosalite (ook groot), Jerome (reus), Igor (reus), Orion (zou kunnen, maar die noemde je zelf al, dus die zal je ook wel niet bedoelen). Dus helaas ik kan je niet verder helpen.
Ik heb dan meer herinneringen aan de gevaarlijke praktijken om bijvoorbeeld een Pokey op te zadelen in die smalle stand. Of de paarden nast Pokey. Dan moest je echt wel levensmoe zijnOf Jopie/Joplin ook zo'n zelfde verhaal, Sheila etc. Eigenlijk was het levensgevaarlijk die stands. Wonder dat ik nog leef eigenlijk
. Nu hebben ze godzijdank boxen.
ikkedus schreef:.uhm dat zegt mij dan niks. Of je moet Gipsy bedoelen, maar dat was een pony. We hebben niet heel veel zwarten gehad tijdens mijn tijdperk. Wel een heleboel friezen, maar dat was recent. ff nadenken, zwart........ hmmm papillion (was veel groter), Rosalite (ook groot), Jerome (reus), Igor (reus), Orion (zou kunnen, maar die noemde je zelf al, dus die zal je ook wel niet bedoelen). Dus helaas ik kan je niet verder helpen.
Ik heb dan meer herinneringen aan de gevaarlijke praktijken om bijvoorbeeld een Pokey op te zadelen in die smalle stand. Of de paarden nast Pokey. Dan moest je echt wel levensmoe zijnOf Jopie/Joplin ook zo'n zelfde verhaal, Sheila etc. Eigenlijk was het levensgevaarlijk die stands. Wonder dat ik nog leef eigenlijk
. Nu hebben ze godzijdank boxen.
), haar officiele naam is dus iris.
OKHannes schreef:Op wat voor avonduren met Yvonne doel je? Je maakt me nieuwsgierig. Ik heb enkel goed les van haar gehad en leuke paarden van en bij haar gereden...sterker nog, mijn oude paard komt van haar en heb veel met haar te maken gehad.
Tja, kan ook boeken vol schrijven...heb elke era meegemaakt, good and bad times....bijna alles vanuit de kern gezien....
@ikkedus: Ja de TS vraagt of er mensen bekend zijn met de wildhoef en leuke verhalen van vroeger heeft.
Maar dat ontneemt mij of wie dan ook niet het recht om mijn verbazing te uiten over hoe het nu loopt. De wildhoef van vroeger is er helemaal niet meer. Heel erg jammer. Dat maakt de verhalen van vroeger des te mooier.
Snap dat je jejezelf niet in een vervelende positie geplaatst wilt zien omdat je er werkt...maar he, het is een openbaar forum. Meningen uiten mag. En om dat nu gelijk rellen te noemen......neuh.
Ooit op wintersport geweest met Yvonne en de ex van Peter (weet niet meer hoe ze heet) en Peter (die nu met Judith is) zelluf, Patty, Leo en Didi en Nicole en etc etc. En t "viswijf" die de moeder van t paardje van Judith had (hoe heette ze ook alweer, k wordt echt oud...) O ja en wie ging ook weer meteen naar huis net toen ze aankwamen (omdat er iemand mee was die een oogje of relatie had met haar partner) Pfff echt tijd om naar bed te gaan. Tot morruguh. Lady1969 schreef:Ik ken manege de wildhoef wel.
ik heb er gereden in de tijd van Romeo, manolito en odima, killroy en de rest
Reinier was er toen de baas
Die is toen nog van de hooizolder gevallen, wsssie bijna dood....
OKHannes schreef:Was een stalrij van twee en ze stond dan in tweede box, bij kast.....
Was idd zeer angstig en in haarzelf gekeerd. Arm dier. En dan een enorm onzekere ruiter
Dat sensibele herinner ik me inderdaad ook nog goed. Echt gaaf om te lezen dat ze er nog gewoon is en het goed heeft.
). Zij had toen toch ook eerst Caesar een ex springpaard, zo'n zwarte? Die ging ze een goed pensioen geven, maar hij was helaas al te versleten. Phylox stond in de hele kleine boxjes met de rode tralies, naast dat leuke arabierachtige schimmeltje van Melina, Taran. ikkedus schreef:Ik heb ook positieve verhalen over Yvonne! Kan me nog een bepaalde les voor de geest halen waarin jij op Sheila reed en die bleef Y aanvallen en volgens mij lag je er nog een keer naast ook. Pffff wat een monster was dat in het begin (Sheila dan hè!). Cadans heb ik ook hele gave herinneringen aan en Vigilius en nog zo wat van die paarden van haar. En ook van de ritten in Vierhouten en de kampen enzo. Vond haar lessen wel erg gaaf in ieder geval.
En vwb het rellen, zie de emoticon die er bij staat!!En bang voor mijn baan ben ik niet hoor! Maar er wordt tegenwoordig snel een slotje op een topic geplaatst en ik wil nog veel meer verhalen horen. Helaas zijn er niet veel Wildhoef-ers van de oude stempel te vinden op Bokt. Misschien Babootje! Die kan ook wel meekletsen denk ik (of is die pas in de Theotijd gekomen
?)
Ik zag trouwens dat zij een nieuwe cob heeft? Mooi ding, volgens mij via Bokt gekocht toch? Herken de naam en pony. Was een lastige als ik het goed herinner.