. Ben eigenlijk door dit topic best nieuwsgierig geworden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben eigenlijk door dit topic best nieuwsgierig geworden.

hahaha...ik word oud dus. Grappig trouwens...ik vond vroeger de binnenbak altijd donker, maar als ik het op de foto zie, dan is het juist erg licht
. Misschien komt het wel doordat, toen ik kwam rijden dat we alleen een buitenbak hadden en vervolgens (in onze beleving) in het donker moesten rijden (lees...binnen).
Eigenlijk weet ik niet meer wat voor wanden erin zaten toen. Volgens mij wel golvend, maar niet doorzichtig. Ik weet nog wel dat aan de kantinekant de ingang zat en rechtsachter waren grote deuren waardoor je naar buiten ging richting ruiterpad. Langs een pad waar goudenregen stond. Altijd een "gevecht"om je pony daar langs te krijgen zonder dat je pony een hap nam. De goudenregen zal wel weg zijn inmiddels
channie32 schreef:Hallo ik wilde graag vragen of er iemand stalling liefst alleen weidegang weet in omgeving madestein groetjes chantal
, maar wat in het vat zit verzuurt niet toch?