Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En die ene box die toen de Wildhoef rijk was....wie stond daar in? Ja hoor Osca....hahahaha dat weet ik dan nog wel. Osca was het paard van Cas. Een vreselijk lieve merrie....ik weet wel dat als zij iets eng vond, dat zij door haar benen ging (verdween het paard gewoon) en om een of andere stomme reden weet ik nog dat jij een Daaleman zadel had. Bizar dat ik daar zo op kom
.
. Jouw paard is gelukkig makkelijk te herkennen (mooie trouwens). Zolang het maar wel een beetje rustig is. Ben namelijk absoluut niet meer de held van vroeger (in tegendeel zelfs). Paar jaar geleden tijdens een zoektocht naar een paard er op een vreselijke manier afgestuiterd en toch een beetje (boel) vertrouwen kwijt geraakt. Maar ik kom steeds beter weer over mijn eigen drempel heen. Ga zelfs op 2 april een clinic schriktraining met ons paard doen. Ik lijk wel gek, maar als ik die gedaan heb, durf ik alles weer (hoop ik).
. Erger nog....zelf ben ik nog nooit buiten geweest met onze merrie. OKHannes...we gaan ervoor. We hebben er trouwens twee. Een oudere (20) gelderse merrie (Freya) en een tinkermerrietje van bijna 3 jaar. Jullie zien...ik geef echt niet op....gewoon een veulen gekregen van mijn man, omdat ik geslaagd was voor mijn opleiding. Gelukkig wordt ze wel zadelmak en doorgereden door iemand anders. Maar het lijkt me echt heel leuk om daar weer eens te rijden en met nogstaltische (blijft een raar woord) gevoelens daar rond te zwerven. Jammer Sas dat jij zo ver woont, maar wie weet.....ooit? 
...ergens april is goed. Even in agenda kijken en afstemmen. Moet nl ook even oppas voor mijn honden regelen. We hebben er nl eentje van 14 jaar en die wil nogal eens dement reageren en ze houdt het gewoon niet vol
franka75 schreef:Issie dan niet te vinden op bokt of internetOKHannes schreef:Ken Arax (kastanjebruin was ie, als ik het goed heb...was ooit een bekende dekhengst), heb hem zelfs een korte periode verzorgd......was ooit eens gek op AV's. Weet niet meer hoe de eigenaresse heette, maar ze was altijd heel erg attent.
Ben helaas nooit mee geweest op kamp, maar weet dat echt alles en iedereen met veel plezier mee ging.
De Meyendael heb ik dan weer wel één keer meegemaakt. ...fantastisch
btw zoek op arax en er staat een foto bij misschien is hem dat...
en dan ga ik ervan uit dat ik over mijn onzekerheid ben. Ons paard is trouwens de goedheid zelve
dus dat moet gewoon goed gaan. Daarna een buitenrit in onze oude omgeving met OkHannes.....ik heb er zin in.
Nicam schreef:@Cas...gewoon wandelen vind ik ook goed. Zowiezo wil ik dit jaar ergens een paar dagen naar toe en ons paard meenemen. Heel toevallig weet ik dat jouw omgeving erg mooi is, dus wie weet![]()
Hoeveel paarden staan nu eigenlijk op de Wildhoef? In onze tijd waren het er niet zoveel geloof ik, maar als het blijkbaar meer dan 50 zijn, zijn ze behoorlijk gegroeid...oke...het is een tijdje geleden dat ik daar was. Laatste keer was in 1980
Nicam schreef:@Cas...gewoon wandelen vind ik ook goed. Zowiezo wil ik dit jaar ergens een paar dagen naar toe en ons paard meenemen. Heel toevallig weet ik dat jouw omgeving erg mooi is, dus wie weet![]()
Hoeveel paarden staan nu eigenlijk op de Wildhoef? In onze tijd waren het er niet zoveel geloof ik, maar als het blijkbaar meer dan 50 zijn, zijn ze behoorlijk gegroeid...oke...het is een tijdje geleden dat ik daar was. Laatste keer was in 1980