Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikkedus schreef:kan ik me niet meer herrinneren dus dat was ik niet denk ik. Heb wel ooit naast mijn paard gelegen omdat er iemand op zo'n standbuggy met zeil voorbij kwam scheuren.

.
. Oooooo....heerlijk weer dat penny-gevoel
was ooit eens gek op AV's. Weet niet meer hoe de eigenaresse heette, maar ze was altijd heel erg attent.OKHannes schreef:Ken Arax (kastanjebruin was ie, als ik het goed heb...was ooit een bekende dekhengst), heb hem zelfs een korte periode verzorgd......was ooit eens gek op AV's. Weet niet meer hoe de eigenaresse heette, maar ze was altijd heel erg attent.
Ben helaas nooit mee geweest op kamp, maar weet dat echt alles en iedereen met veel plezier mee ging.
De Meyendael heb ik dan weer wel één keer meegemaakt. ...fantastisch
als ik daar nu aan terug denk *kruipt weg in een hoekje, schaamschaam*
OKHannes schreef:Snap je eigenlijk niet zo goed. Wat wil je bereiken? In de boeken opgezocht is ie allang (jaar of 15 terug toen het me interesseerde)
Delaja schreef:Ik zal eens zoeken in mijn immense fotocollectie![]()
Nicam. Mijn moeder is van jouw generatie en heeft als tiener ook op de wildhoef gereden, zal eens vragen naar namen e.d.
(heerlijk schimmelruintje). Nooit wilde iemand op hem, want hij was zooooo traag. Vond ik weer zielig, dus bombardeerde ik hem meteen tot lievelingspony van mij....schaam ...dat ik die naam niet eerder heb gezet hier.