Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ikkedus schreef:Chianti heb ik mijn allereerste strandrit op gemaakt. Beestje was toen ver in de 20 en ik kwam ongeveer 10 minuten later aan dan de rest hahaha. Wel een hele veilige eerste strandrit en daarna durfde ik wel nog een keer!
. Ik heb later (toen was zij heel oud en inmiddels wit) mijn trouwfoto's bij haar samen gemaakt
.
. Ik heb van 1966 tot 1970 op deze manege gereden...oeps...
ikkedus schreef:Nicam: heb jij dan misschien Majid ook gekend? Was een bont arabierachtige E-pony. Die was toen ik kwam al heel oud. Beetje een maf dier, steigerde snel, pittig ding. Die is op de leeftijd van 23 gekocht door een oudere vrouw en die heeft er nog even fijn mee rondgereden. Toen is hij naar Zoeterwoude naar een rusthuis gegaan en daar stond N.N. Nomen Nescio toen ook. Die ken jij dan misschien ook wel. En Treseda?
, maar ja ik zat er elke dag en hielp nog wel een mee met vegen, harken en zo. De buitenritten zal ik ook nooit vergeten en dan vooral het overstken van de sportlaan. Liep een pony mee (ik geloof L'Espoir) die altijd doodsbang was van bussen en zo. Je was dan altijd zo het kruispunt over
...gelukkig zijn daar nooit ongelukken gebeurd in mijn tijd, maar goed toen was het nog rustig op de weg. In die tijd had de manege nog veel weiland...was ook wel gaaf. Mochten we mee om pony's te halen. Weiland was waar nu Kijkduin, Ockenburg helemaal volgebouwd is. Had je altijd wel een handpony bij je en dan in galop door de duinen of een drafje naar de wildhoef en dan gingen ze na de laatste les weer terug. Gouden tijden voor mij toen en jullie zien...ik weet zelfs nog de namen van de paarden
.
). De pennytijd ligt al jaren achter mij, maar met mijn eigen paarden kan ik nu zelfs nog af en toe heel penny reageren en doen hoor, maar ik denk dat penny er nooit helemaal uit gaat
OKHannes schreef:Over de 'oude doos' gesproken....
Gisteren was Monica bijn ons op stal, de ex vrouw van Peter en zeer goede vriending van The en Rene.
Ook leuke herinneringen mee opgehaald.
Ze was met Jo, die vroeger de koffievos Nico op stal had. En later Harald, de fjord, die aan Holger en Corine is verkocht
Ik had niets inde gaten en schrok me dood. Die arme man heeft wel het beste einde gehad denk ik. Lekker even bij je paardje langs en zo een hartstilstand bij de brug. RIP meneer Dupont!
.
. Hoe verzin je het!