Stal 't Reelaer zomer 2018

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

femkeDH

Berichten: 56
Geregistreerd: 13-04-16
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 13:36

porcelain schreef:
Fijne week allemaal!



dankjewel! *\o/* <3

When you look at a person, any person, remember that everyone has a story. Everyone has gone through something that has changed them.


Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 20:48

TREC week 2 was top! Superleuke gezellige groep en top BG. Ik reed op leuke ijsco Jazz. Op woensdag en donderdag hadden we tropenrooster. Het was lekker stoffig onderweg door de droogte dus we zagen na elke rit zwart :+ Maar ondanks al het stof heb ik een top week gehad :D

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 11:56

Fijn dat je het leuk hebt gehad!
Mensen die hun tas aan het pakken zijn om vnvnd naar t Reelaer te gaan? Zal wel de hele tropenrooster worden.. 8-)

Starship

Berichten: 57
Geregistreerd: 05-01-17
Woonplaats: Ergens in Nederland :)

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:29

Wat leuk om te lezen dat je het leuk hebt gehad!

Hmm tropenrooster... Wat houdt dat eigenlijk in? Ga je met jt/TREK dan 's nachts rijden of zo?

Now I may be dumb, but where I come from, folks say they're fine when I know that they're blue

Reusje_xx

Berichten: 930
Geregistreerd: 07-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 16:54

‘s Nachts rijden, nee dat niet :P Maar we zijn wel om 5 uur opgestaan de tweede (en langste) dag van de trektocht!

Ik ben dus ook afgelopen week geweest en heb het weer ontzettend naar mijn zin gehad! Ik reed op knappe Valentia <3
Afbeelding

Starship

Berichten: 57
Geregistreerd: 05-01-17
Woonplaats: Ergens in Nederland :)

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 17:06

Oh wouw, 5 uur, dat is wel echt heel vroeg :oo ik hoop dat die hitte over een week een beetje tot een einde gekomen is...

Now I may be dumb, but where I come from, folks say they're fine when I know that they're blue

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 07:29

Mieuwbrain schreef:
Oh wouw, 5 uur, dat is wel echt heel vroeg :oo ik hoop dat die hitte over een week een beetje tot een einde gekomen is...

Het opstaan om dat tijdstip is even zwaar. Maar het zien van de zonsopkomst en heerlijk rijden bij een wat koelere temp maakt veel goed! :o

Starship

Berichten: 57
Geregistreerd: 05-01-17
Woonplaats: Ergens in Nederland :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 14:26

porcelain schreef:
Mieuwbrain schreef:
Oh wouw, 5 uur, dat is wel echt heel vroeg :oo ik hoop dat die hitte over een week een beetje tot een einde gekomen is...

Het opstaan om dat tijdstip is even zwaar. Maar het zien van de zonsopkomst en heerlijk rijden bij een wat koelere temp maakt veel goed! :o


Da's waar!

Ik ben klaar voor vertrek, kan elk moment vertrekken! *\o/*

Now I may be dumb, but where I come from, folks say they're fine when I know that they're blue

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-18 15:08

Heel veel plezier! Ik ben inmiddels weer terug thuis na nog een tropisch {:} , maar wel heel leuk weekje als extra :D

Mijn filmpje van TREC week 2 is inmiddels ook klaar :D

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 09:55

Jaaa, weer een filmpje van Anja. Daar wachtte ik al op :D
Jeetje wat een stofwolken galopperen jullie in zeg :oo Jullie zullen wel flink zwart geweest aan het einde van de rit denk ik? :')
Ennuhh, hoe vroeg stond de wekker? :Y)

Door dit soort filmpjes gaat het wel constant kriebelen om ook weer te gaan hoor! Toch maar eens proberen of ik volgend jaar vrij kan krijgen! (mits er dan nog meer mensen van mijn leeftijd gaan natuurlijk :') )

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-18 11:23

Iejoorr schreef:
Jaaa, weer een filmpje van Anja. Daar wachtte ik al op :D
Jeetje wat een stofwolken galopperen jullie in zeg :oo Jullie zullen wel flink zwart geweest aan het einde van de rit denk ik? :')
Ennuhh, hoe vroeg stond de wekker? :Y)

Door dit soort filmpjes gaat het wel constant kriebelen om ook weer te gaan hoor! Toch maar eens proberen of ik volgend jaar vrij kan krijgen! (mits er dan nog meer mensen van mijn leeftijd gaan natuurlijk :') )

Haha, wat leuk :D Jaa, we zagen dagelijks behoorlijk zwart :+ Woensdag zijn we om 10 uur vertrokken ipv 's middags en donderdag zijn we om 5 uur opgestaan. Toen was het goed te doen. Afgelopen week(week 3), toen ik extra was, was het nog veel erger. Die JT's zijn donderdag en vrijdag om 4 uur opgestaan en om 6 uur vertrokken en zelfs toen was het nog warm.

Jaa snap ik! Ik wil volgend jaar naast een weekje BG ook nog wel een keer op TREC hoor :)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 11:52

Leuk filmpje!

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-18 12:32

porcelain schreef:
Leuk filmpje!

Dankjewel! :)

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:45

Ik heb weer genoten, ondanks het vroege opstaan. Omdat mijn groep niet de snelste waren 's ochtends waren we de laatste twee dagen jt om half 4 opgestaan :Z
Ik reed op Lungo <3 Nu nog wachten op de filmpjes van jt 1 week drie :)

Tot ooit Oscar, de liefste hond die ik ooit heb gekend. Dankjewel voor de 15 jaar plezier, dankjewel voor alles

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:27

Anja_96 schreef:
Iejoorr schreef:
Jaaa, weer een filmpje van Anja. Daar wachtte ik al op :D
Jeetje wat een stofwolken galopperen jullie in zeg :oo Jullie zullen wel flink zwart geweest aan het einde van de rit denk ik? :')
Ennuhh, hoe vroeg stond de wekker? :Y)

Door dit soort filmpjes gaat het wel constant kriebelen om ook weer te gaan hoor! Toch maar eens proberen of ik volgend jaar vrij kan krijgen! (mits er dan nog meer mensen van mijn leeftijd gaan natuurlijk :') )

Haha, wat leuk :D Jaa, we zagen dagelijks behoorlijk zwart :+ Woensdag zijn we om 10 uur vertrokken ipv 's middags en donderdag zijn we om 5 uur opgestaan. Toen was het goed te doen. Afgelopen week(week 3), toen ik extra was, was het nog veel erger. Die JT's zijn donderdag en vrijdag om 4 uur opgestaan en om 6 uur vertrokken en zelfs toen was het nog warm.

Jaa snap ik! Ik wil volgend jaar naast een weekje BG ook nog wel een keer op TREC hoor :)

Pff 4 uur haha. Zo vroeg, maar was inderdaad een warm weekje!

Ik ga maar alvast aftellen tot 1 december en mn werk heel lief aankijken of ik vrij mag _O- Als het getal in jouw naam je geboortejaar is, zijn we namelijk even oud, dus kan ik ook best nog wel een weekje op TREC O:)

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Jatoby

Berichten: 573
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:43

Als ik al die foto’s en filmpjes zie krijg ik ook weer zin haha! Ik ben er alleen echt te oud voor helaas.

Weet iemand hoe het zit met de mogelijkheid om te begeleiden oid? Ik ben zelf vijf jaar geweest, waarvan de laatste keer in 2015 was. Toen werd aan mij en een vriendinnetje gevraagd of we niet interesse hadden in begeleiden, maar toen niet doorgezet omdat we er geen tijd voor hadden helaas.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 11:59

@ Jatoby: je begint meestal als kok of extra. Zo krijgen ze een indruk of je ook geschikt bent als begeleiding van PK of JT, want dat vraagt toch iets meer dan extra of kok :) je wordt altijd ingedeeld met iemand die het al eerder heeft gedaan zodat de ander je kan inwerken.

Als het je leuk lijkt om te begeleiden zou ik gewoon even een mailtje naar stal sturen. Ze zoeken volgens mij ook nog extras voor het eind vd zomer! Of wie weet, anders volgend jaar.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 12:00

Nog een aanvulling. Om PK of JT te begeleiden dien je in het bezit te zijn van een ruiterbewijs.

Jatoby

Berichten: 573
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:31

@Procelain, dankjewel voor je antwoord! Ik kan inderdaad herinneren dat mij toen is verteld dat je een ruiterbewijs in bezit moet hebben. Die heb ik momenteel niet, maar ik ben best bereid om daar examen voor te doen! Ik ga dan inderdaad even een mailtje sturen, kijken wat de mogelijkheden zijn!

@Iejoorr volgens mij hebben wij nog bij elkaar in de JT groep gezeten haha?

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:35

Jaa, jij bent lisa toch? :')
Is ook alweer 6 jaar geleden ofzo!

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Jatoby

Berichten: 573
Geregistreerd: 15-08-10

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:50

Ja, klopt haha! 2012 was het, spiekte in je profiel en ik sta achter jou en Storm :+

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:44

Haha ohja, ik zie het _O-

Waar overnacht je tegenwoordig eigenlijk? Ik weet nog dat 1 een camping was en de andere overnachting op die oude manege. Is dat nog steeds zo?

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-18 08:24

Iejoorr schreef:
Haha ohja, ik zie het _O-

Waar overnacht je tegenwoordig eigenlijk? Ik weet nog dat 1 een camping was en de andere overnachting op die oude manege. Is dat nog steeds zo?

Nee, de paarden staan bij de oude route niet meer op die manege. Ze staan dan gewoon bij de camping, net als bij de Huttert. Bij de nieuwe route overnacht je een nacht bij de Huttert en een nacht bij Frouk.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:02

Filmpjes, foto’s, verslagen van mensen die afgelopen week geweest zijn?!? :D

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Stal 't Reelaer zomer 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 10:32

Zijn er nog meer mensen geweest? Wij willen foto's, filmpjes en verslagen!! <<)

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 6 bezoekers