Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 18:17

Hallo bokkers,
Dit jaar zit ik in mijn examenjaar, dus dat betekent dat ik na de examens heel lang vakantie heb! Het leek mij leuk om ponykampen/buitenritten te begeleiden.
Ik ben volgende zomer 18 jaar en hopelijk dan in het bezit van een ruiterbewijs.
Het lijkt mij ook leuk om mijn eigen Tinker mee te kunnen nemen en ongeveer 4/5/6x per week met hem te rijden. In de tijd dat ik niet met hem rij zou ik het fijn vinden als hij gewoon in een weiland kan staan.

Wie kan mij helpen met leuke kampen en als ik nog wat vergeten ben qua vroegtijdige voorbereiding zou ik het graag weten :D

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:42

Heb je een regio waar je aan verbonden zit? Op de waddeneilanden heb je veel paardenverhuur bedrijven waar ze vaak op zoek zijn naar zomer/vakantie krachten. Ik heb zelf de afgelopen paar maanden op terschelling bij een verhuur gewerkt, erg leuk.

hanneke32xx

Berichten: 370
Geregistreerd: 26-01-14
Woonplaats: Almelo

Re: Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:45

Ik heb zoiets gedaan bij manege Gasselte in Drenthe, heb toen niet echt buitenritten begeleid ivm mijn leeftijd toen maar als je 18 bent&een ruiter bewijs hebt denk ik dat buitenritten begeleiden zeker een optie is daar

ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 18:58

finnens schreef:
Heb je een regio waar je aan verbonden zit? Op de waddeneilanden heb je veel paardenverhuur bedrijven waar ze vaak op zoek zijn naar zomer/vakantie krachten. Ik heb zelf de afgelopen paar maanden op terschelling bij een verhuur gewerkt, erg leuk.

Ik woon in Friesland, dus Zeeland, Limburg of Noord-Brabant zal m wel niet worden. De waddeneilanden klinkt wel leuk, maar dan kan ik niet mijn paard meenemen lijkt me.


hanneke32xx schreef:
Ik heb zoiets gedaan bij manege Gasselte in Drenthe, heb toen niet echt buitenritten begeleid ivm mijn leeftijd toen maar als je 18 bent&een ruiter bewijs hebt denk ik dat buitenritten begeleiden zeker een optie is daar

Gasselte lijkt me ook leuk! Bedankt.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:01

Bij Les Chevaux kan dit ook dacht ik!

xChanelx
Berichten: 1921
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:05

Klein Oever in Balkbrug!!
Als je meer info wil, pb gerust, ik ben er namelijk ook leiding. En geloof me, het is er echt ontzettend leuk ;)

noordje

Berichten: 2207
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:05

ragus_tommy : ook ik heb (jaaaaren geleden) op Terschelling gewerkt en heb gewoon m'n eigen paard meegenomen (was een 'eis' anders ging ik niet ;) )

Jackie25
Berichten: 31
Geregistreerd: 22-04-15

Re: Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:26

Super leuk! ik volg mee ;D

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:30

Gasselte <3 lovee voor die manege! Kom ik je misschien wel tegen volgend jaar!

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: Ponykampen/buitenritten begeleiden zomervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:45

Camping Duinhoeve in Renesse. Heb ik een aantal jaar duin- en strandritten begeleid. Belangrijk is wel dat je een aardig woordje Duits spreekt en overwicht hebt op een groep ruiters.